Mulla ollut nyt yskää useamman viikon. Söin 10 pv Prednisolonia 30mg/vrk mikä helpotti infektion oireita, mutta edelleen yskä vain jatkuu. Joka kerta kun menen makuulle, muuttuu ihan normihengitykseni sellaiseksi korisevaksi ja oudon kuuloiseksi, aivan kuin kuorsaisin hereillä ollessani. Korina loppuu, kun saan yskittyä limaa pois, kunnes alkaa taas. Välillä alkaa myös hinkumaan ja vinkumaan. Sain varalle ab-kuurin, mitä en ole vielä aloittanut. Mielelläni kyllä haluaisin saada yskän pois muilla keinoilla, sillä pelkään, että ab-kuuri altistaa vain uusille infektioille. Onko kellään muulla ollut tuollaista korisevaa, kuorsaavaa hengitystä ja limaisuutta? Meinaa mennä hermo tuohon yskimiseen ja noihin outoihin kurkku-ääniin.
Yskä ja koriseva hengitys
Anonyymi
1
389
Vastaukset
- Anonyymi
Tälle tuli n.2v sitten.Liikuin paljon.Sairastin sitä ennen vaikeaa astmaa,sanoin lääkärilleni kun nuo oireet tuli,nytkö olette hoitaneet sen syövän? Laitto heti röntgeniin.Miten sinulle kävi löytyikö syy??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634