Mitä tällä palstalla pelätään?
Jokainen islamiin vähänkin kriittisesti suhtautuva viesti tai aloitus poistetaan.
Islamista keskustelemiseen kuuluu myös islamin kriittinen tarkastelu.
Kaikilla muilla uskontoja koskevilla palstoilla näitä uskontoja kriittisesti tarkastelevat aloitukset ja viestit pysyvät, mutta miksi islamin-palstalla ollaan niin herkkänahkaisia että tämmöistä keskustelua ei hyväksytä?
miksi näin on?
1
110
Vastaukset 1
Eikö täällä ole etusivukin täynnä islamiin reippaastikin kriittisesti suhtautuvia ketjuja? Eikö 99 % muista ketjuista ole minun aloittamiani? Ja tuossa yhdessäkin avaan keskustelun nimenomaan islam-kriitikoille ja muissakin olen ollut avoin vastaanottamaan kriitikoiden kysymyksiä ja rajujakin kommentteja ja minun ja uskoni reipasta haastamista ja kyseenalaistamista.
Yhdessä keskustelussa minulle sanottiin jotain sen suuntaista, että kiinalaiset vie sut leirille - Kiinassa kun on leirejä, joissa toteutetaan uiguurien kansanmurhaa.
Takasivut ovat täynnä Allahin ja Muhammadin (rh) nimiä "pissa kakka" sanojen välissä ja on vielä lähempänä viime aikoja ollut yksi, joka jotain sellaista yritti, mutta siihen kai ylläpito puuttui, kun minä nurisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092290Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???25920- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha564823- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 60581