Äiti ei ymmärrä etten halua olla tyttö/nainen :(

Anonyymi

Olen 14v nuori, olen siis syntynyt tytöksi, ja se ahdistaa todella paljon. Unelmoin että saisin kehostani pois nämä ylimääräiset ulokkeet, eli rinnat (ja nännit), kohdun ja naisen sukuelimet. Tuntisin itseni varmasti onnellisemmaksi jos olisin jotain muuta kuin tyttö tai poika.
Mulla on pitkät hiukset, kasvoista näytän naiselliselta ja tykkään joskus meikata. (mutta tuo ei liity siihen että haluaisin olla nainen)
Pienenä olin ihan fine sen asian kanssa että olen tyttö, olin kyllä tosi poikamainen ja leikin aina poikien kanssa ja "poikien" leluilla.
Kun seiskalla käsiteltiin terveystiedossa murrosikää, naiseksi tulemista, seksiä ja seurustelua, mua alkoi aina jotenkin ällöttää ja ajattelin etten halua tulla naiseksi.

Suihkussa käyminen lähes itkettää, siksi sammutan valot. Se helpottaa vähän. uimahallit tule kuuloonkaan, en kuulu sinne naisten pukkariin ja suihkutilaan. Dysforia on vaan niin suurta, en pysty siihen. Dysforian lisäksi olen tyytymätön painooni (162cm/57kg). Miten voisin olla muiden ihmisten edessä alasti, jos en pysty olemaan edes itseni kanssa?

Käytän tiukkoja urheilurintsikoita bindaamiseen, kun en oikeaa binderiä saa. Pidän vain rentoja vaatteita ettei mun naiselliset muodot näy.

Äiti on suhtautunut ihan hyvin(kai?) kun olen kertonut tästä, mutta silti tuntuu ettei se ota mua tosissaan. Se tytöttelee, vaikka sanoo että yrittää lopettaa sen. Uskonkin sen, että yrittää. Mutta kuitenkin sukulaisille puhuu musta aina tyttönä, enkä saa huomauttaa esim isovanhemmille, että toivoisin ettei mua kutsuttaisi naiseksi. Äiti sanoi että suuttuu jos sanon mitään muunsukupuolisuudesta, tai siitä että tykkään tytöistä. Olen ollut joskus ihastunut tyttöihin. Mutta ei siitä sen enempää..

Kiitos jos jaksoit lukea tänne asti. Nyt kaipaan oikeasti apua, mitä mun kannattaisi tehdä? Saa kysyä ihan mitä vaan. Vielä kerran, kiitos jos luit ja luen joka ikisen kommenti.

4

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttaisin jos vaan osaisin.
      Toivon tosi paljon, että sun äiti ja sukulauset ei puhuis susta tyttönä/naisena jos se on sun mielestä parempi. Toivottavasti saat mahdollisuuden olla sellanen kun haluut.
      Tsemppiä ja halaus❤

      • Anonyymi

        Kiitos tsempistä, outoihminen ; - ;❤


    • Anonyymi

      Dysforia on tosi ikävä olotila, mut sitä voi lievittää ilmanki lääketieteellisiä hoitoja. Jos varsinkin keho tuntuu epämiellyttävältä, suosittelen tilaamaan binderin tms. netistä. Ne on semi halpoja ja niitä voi käyttää aikalailla miten vaan, kunhan noudattaa ohjeita. Ja yritä vaan saada äitis ymmärtämään, että naiseus ei oo sun juttu. Onnea ja jaksamista!

      • Anonyymi

        Kiitos paljon<3 Juu, oonkin miettiny että tilaisin binderin lähiaikoina


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      309
      3658
    2. 208
      3009
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2564
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1344
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe