Mitä se sinua hyödyttäis?
Miksi musta välittäisit?
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmä kysymys. Ei välittäminen hyötyä kysy.
- Anonyymi
Miksi ajattelet, ettet ole välittämisen arvoinen? Ei ihmissuhteissa hyödytä.. Kai tiedät sen? 😊
- Anonyymi
Välitän susta. Olen välittänyt siitä hetkestä alkaen kun tutustuin suhun. Ja vaikka valehtelit ja teit kaikkea paskaa mulle. Ja jatkoit sen paskan tekemistä. Ehkä mä en sitä oo voinu ääneen sanoa mut ei se tarkoita ettei niitä tunteita olisi.
En kai mä hyödy tästä mitenkään. Kuin että saatais molemmille rauha. Ja vaikka se rakkaus. Mut ennen kaikkea vitunmoinen panetus pitäis saada pois..- Anonyymi
Kenelle tai minnepäin kirjoitit tän?
- Anonyymi
Miten hyödyttäisi? Ei se mitenkään mua hyödyttäisi, tunnepuolella kyse on halusta eikä hyödystä. Enkä halua muista ihmsistä hyötyä yhtään mitenkään.
- Anonyymi
Ei ihmissuhteet ole hyötymistarkoituksessa solmittuna. Vapaa-aikansa haluaa Ihmisiä, joiden kanssa viihtyy jaon hyvä olla. Parisuhteessa ratkaisee molemmin puolinen rakkaus, yhdessä viihtyminen, arvot, kipinä, keskinäinen vetovoima ja aaltopituus. Jos toisen ihmisen kanssa on hyvä olla henkisesti ja fyysisesti ja tunteet on vahvat, ei se isompia saamisia vaadi. S
- Anonyymi
Hyvin sanottu. Samaa mieltä :)
- Anonyymi
Muista S tuo -> molemminpuolinen rakkaus
Vaikka haluat kipeästi sen miehen. Et voi pakottaa häntä omaksesi. Sinun täytyy hyväksyä että hän rakastaa toista naista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka haluat kipeästi sen miehen. Et voi pakottaa häntä omaksesi. Sinun täytyy hyväksyä että hän rakastaa toista naistaYes!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yes!
S nainen taitaa olla rakastanut ihan muuhun kuin toiseen omaan❤️.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta. Totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itkusta päätellen ei ole totuus. Vinkuu täällä kuinka on liian vanha miehelle ja vollottaa et ukolla on joku nuori vaimo. 13 vuotta vollotti olevans ukkoo vanhempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta. Totta.
Sitten vollotus että ei se näin vanhaa enää katsele kun se haluu lapsia ja tää S ei siihen enää pysty. Ja on jo aika rumilus ja tämä ukko on pinnallinen ulkonäköön keskittyvä. Sitten oli laihdutuskuuri suunnitelmia että ukkeli rakastuis tai edes huomaisi hänet kun vähän hoikistuisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka haluat kipeästi sen miehen. Et voi pakottaa häntä omaksesi. Sinun täytyy hyväksyä että hän rakastaa toista naistaEn ole ketään pakottamassa tai painostamassa mihinkään, missään vaiheessa. Ei sillä saisi sitä mitä etsin, oikeaa rakkautta, todellista kumppanuutta,läheisyyttä, molemmin puolista kunnioitusta ja tukemista.
Täällä haihattelu on tapa käsitellä tunnetta, jotta jonain päivänä voisin mennä eteenpäin. Kun tunteet on suuret, se ei onnistu ihan pelkästään olkaa kohauttamalla. Tarvitsen aikaa ja paljon-paljon sanoja. Irl hän ei näe näitä tunteita mitä täällä kerron. Olen yrittänyt pitää irl kommunikoinnin ja katsekontaktin vain välttämättömästä, jotta en ruokkisi tunnettani. Ei tarvita kuin yksi syvälle osuva katse ja palaan löhtöruutuun. 😂
En saa häntä. Tiedän, ja hyväksyn sen. 😔Kuitenkin hän on itse matkan varrella sanonut jotain tunteita olleen jossain kohtaa ja myös eleet ja poikkeuksen pitkät katseet ”sillä tavalla” on kertoneet samaa. Hän on myös sanonut minulle asioita, joita ei yleensä sanota noin vain mm. että tunnun vaan niin tutulle kuin perheen jäsenelle ja jotain vielä merkityksellisempiä asioita.
Nuo sanomiset matkan varrella EI muuta sitä ettei hän halua suhdetta. Se on ainoa fakta. Hän ei varattuna halua sotkuja. Ymmärrän ja kunnioitan. Hän on tuskin onnellinen suhteessaan, ihan sen perusteella mitä hän on itse kertonut. Aika tuskaa on usein, veikkaan. Hän taitaa olla elämässään murroskohdassa, eikä varmaan haluaisi sitoutua vaikka olisikin vapaa. Tällä hetkellä hän ei selkeästikään tiedä mitä haluaa ja mihin haluaa mennä (en puhu nyt itsestäni vaan elämästä yleensä). Annan hänen löytää oma tiensä, sen hän tarvitsee ja sen hän on ansainnut. Kyllä hän sen vielä löytää. S - Anonyymi
Miksi et S laita näihin raivoamisiis sitä S kirjainta!
Sinähän täällä nuorempia naisia karehdit ja haukut tunnistellen varatun ukon nykyiseksi vaimoksi.
Kauneus, hoikkuus ja varmaan myös vaaleat hiukset ovat sinulle punainen vaate? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et S laita näihin raivoamisiis sitä S kirjainta!
Sinähän täällä nuorempia naisia karehdit ja haukut tunnistellen varatun ukon nykyiseksi vaimoksi.
Kauneus, hoikkuus ja varmaan myös vaaleat hiukset ovat sinulle punainen vaate?En ole yhtään näitä vaahtoavia mielipiteitä tänne kirjoittanut. Ei ole tarvetta. Riehutte keskenänne ketjussa. 😆
En koe nuoria kauniita naisia uhkaksi. Kukin saa valita ihan millä kriteereillä kun itse haluaa, ei se minulta ole pois. En koe parisuhteen alkua myöskään kilpailuksi. Kun se oikea osuu kohdalle, ei silloin muita halua. En ole kenenkään ketjussa kiehuvan kanssa samalla apajalla siitä olen täysin varma! Enkä edes ole pyyntiaikeissa, pikemminkin suren ja toivun.
En ole itse koskaan ulkonäköä arvostanut, vaikkei se este tietenkään ole, jos muu osuu. Kauneus ja komeus on aina katoavaista. Tyhmä tai ilkeä sisin taas on pysyvä ominaisuus. 😂Omat vahvuuteni tunnen ja ihminen kenestä olen kiinnostunut etsii sisäisiä asioita. Jos ulkonäkö ja status on listalla ensimmäisinä, arvomaailmamme eivät yksinkertaisesti kohtaa eikä aineksia yhteiseen löydy. S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole yhtään näitä vaahtoavia mielipiteitä tänne kirjoittanut. Ei ole tarvetta. Riehutte keskenänne ketjussa. 😆
En koe nuoria kauniita naisia uhkaksi. Kukin saa valita ihan millä kriteereillä kun itse haluaa, ei se minulta ole pois. En koe parisuhteen alkua myöskään kilpailuksi. Kun se oikea osuu kohdalle, ei silloin muita halua. En ole kenenkään ketjussa kiehuvan kanssa samalla apajalla siitä olen täysin varma! Enkä edes ole pyyntiaikeissa, pikemminkin suren ja toivun.
En ole itse koskaan ulkonäköä arvostanut, vaikkei se este tietenkään ole, jos muu osuu. Kauneus ja komeus on aina katoavaista. Tyhmä tai ilkeä sisin taas on pysyvä ominaisuus. 😂Omat vahvuuteni tunnen ja ihminen kenestä olen kiinnostunut etsii sisäisiä asioita. Jos ulkonäkö ja status on listalla ensimmäisinä, arvomaailmamme eivät yksinkertaisesti kohtaa eikä aineksia yhteiseen löydy. SJa niin en ole naimisissa, eikä hänkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vollotus että ei se näin vanhaa enää katsele kun se haluu lapsia ja tää S ei siihen enää pysty. Ja on jo aika rumilus ja tämä ukko on pinnallinen ulkonäköön keskittyvä. Sitten oli laihdutuskuuri suunnitelmia että ukkeli rakastuis tai edes huomaisi hänet kun vähän hoikistuisi
Ja nämä vollotukset on epäilemättä jonkun katkeran luulottelijaäijän trollauksia kun ei tuota ässää koskaan saanut, se on varsin johdonmukaista käytöstä jäädä änkkäämään ja oksentelemaan naisten perään toinen toistaan enemmän päin vittua menevien päätelmien kanssa, mutta on se hyvä että joku menee sinnepäin kuitenki
- Anonyymi
Taidat olla milleniaali
- Anonyymi
Jotenkn se hyödyttää koska välitän. Varmaankin tunnen että olet mukava ja saat minulle aikaan hyvän olon. Jos en hyötyisi mitenkään eli et vastaisi tarpeisiini millään tavalla en välittäisi kuin nyt. Kyllä minä hyödyn. Olis kiva jos sinäkin hyötyisit jotenkin minusta.
- Anonyymi
NIINPÄ.
- Anonyymi
Ystävästä välitetään. Ystävä ei ole siksi että hyötyisi jotenkin toisesta. Minä välitän Ystävistäni. En siksi että siitä olisi minulle sillai hyötyä mutta siitä on molemminpuolista hyvää tunnetta. On ihminen joka ymmärtää, joka ottaa toisen huomioon ja ystävä osaa kuunnella, ystävä osaa olla tukena. Hyötymättä siitä. Mutta kun voi olla toiselle hyvä ,luotettava ystävä tulee siitä itselle hyvä mieli että toinen myös tietää et se on aitoa ystävyyttä.
- Anonyymi
Tuskin hyödyttää mitenkään. Välitän vaan, koska olet ihana tapaus. ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780