Jos nyt ajaudutaan vaaleihin ja Persut JOUTUVAT hallitukseen...
MILLÄ käytännön toimilla lähdette Suomea nostamaan?
Kuulkaas Persut!
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ensinnäkin irtisanotaan kaikki kansainväliset sopimukset. Ja erotaan EU:sta. Näin on Suomi palautettu itsenäiseksi.
Toiseksi sallitaan vihapuhe, tai suorastaan kannustetaan siihen. Näin kaikki ulkomaalaiset alkavat tuntea olonsa epämukavaksi Suomessa ja häipyvät maasta.
Kolmanneksi otetaan Korkein Oikeus poliittiseen valvontaan, eli pakotetaan suvakkituomarit ulos sieltä. Puolasta saamme apua tämän projektin toteuttamiseen.
Neljänneksi otetaan media haltuun ja tehdään opposition toiminta hyvin vaikeaksi. Unkari neuvoo tässä asiassa.- Anonyymi
Oikeuslaitoksessa on tehtävä tarpeellisia puhdistuksia kuulustelut päällensä oletko nyt tai oletko aikaisemmin vastaanottanut likaista ruots säätiörahaa
- Anonyymi
Persut ovat huonoja talousasioissa. Punaisten khemerien talousopit otetaan käyttöön,
- Anonyymi
Kokoomuksen pojat neuvovat talousasioissa. Niin he tekivät Sipilänkin hallituksessa.
- Anonyymi
Perussuomalaiset puolueen nettisivuilta löytyy puolueen ohjelmat. Tutustu niihin. Vaaleihin ei ajauduta ja hallitukseen ei jouduta, jos puolue ei sinne päätä mennä.
Jos Persut väistelee hallitusvastuuta, se kyllä huomataan. Totuushan on se, että nytkään Halla-aho ei oikeasti hallitukseen edes halunnut.
Puolueen ohjelma ei kerro yhtään mitään. Vasta hallituksessa sitten nähtäisiin, minkä asioiden suhteen puolue olisi valmis joustamaan ja minkä ei.- Anonyymi
InhottavaRealisti kirjoitti:
Jos Persut väistelee hallitusvastuuta, se kyllä huomataan. Totuushan on se, että nytkään Halla-aho ei oikeasti hallitukseen edes halunnut.
Puolueen ohjelma ei kerro yhtään mitään. Vasta hallituksessa sitten nähtäisiin, minkä asioiden suhteen puolue olisi valmis joustamaan ja minkä ei.Miksi haluta hallitukseen, joka keskittyy aivan muunlaiseen "ohjelmaan" kuin Perussuomalaisten ajatus ohjelmasta on ?
Minkään puolueen ohjalma, ei itseasiassa kerro yhtään mitään, nehän ovat niitä "meinaamisjuttuja!, ja vasta hallitusta rakennettaessa alkaa selviämään, mitä ovat hakemassa. Tämän hallituksen ohjelmassa, ei esimerkiksi juurikaan ole mitään sellaista, jonka pohjalta Perussuomalaiset olisivat voineet hallitukseen lähteä. Kauniita ajatuksia, mutta niille ei mitään tukea, mm. rahoituksen suhteen, eli kun laskusuhdanne on alkanut, ohjelma hajoaa.
- Anonyymi
Joka neljäs vastaantulija on Ps ja jatkuvasti lisää tulee kannatusta. Kansalaiset kertoo mitä mieltä ne on asioidemme hoidosta. Pressut tulee hoitamaan asiat Suomalaisten kannalta oikeudenmukaisesti ja lopettavat ajatuksen koko maailman sosiaalitoimisto velaksi !!!!!
Persujen kannatus on hyvin lähellä maksimiaan jo nyt. Ei se tuosta enää nouse. Vaaleja ennen ei kannata liikoja hehkutta. Totuus on se, että Persujen joukossa on paljon liikkuvia äänestäjiä ja epävarmoja. Heille puolueen kannattaminen on keino protestoida - he kun kuvittelevat, että Persut ovat jotenkin "epäpoliittisia".
- Anonyymi
InhottavaRealisti kirjoitti:
Persujen kannatus on hyvin lähellä maksimiaan jo nyt. Ei se tuosta enää nouse. Vaaleja ennen ei kannata liikoja hehkutta. Totuus on se, että Persujen joukossa on paljon liikkuvia äänestäjiä ja epävarmoja. Heille puolueen kannattaminen on keino protestoida - he kun kuvittelevat, että Persut ovat jotenkin "epäpoliittisia".
persuvihaaja jatkaa tutulla kitkerän katkeralla linjallaan.
Luuserin ja altavastaajan puhetta. - Anonyymi
Saattaapa hyvinkin olla jopa useampikin vastaantulija persu jossakin tuppukylässä, vaan sivistyksen parissa persuksi hurahtaneita näkee ihan vain muutamia, ja nekin vähät on nähtävissä ainoastaan omilla toriteltoillaan vaalien alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaapa hyvinkin olla jopa useampikin vastaantulija persu jossakin tuppukylässä, vaan sivistyksen parissa persuksi hurahtaneita näkee ihan vain muutamia, ja nekin vähät on nähtävissä ainoastaan omilla toriteltoillaan vaalien alla.
Tuppukylissä ei enää ole paljon väkeä ja nekin ovat enimmäkseen Kulmunin keskustalaisia. Joukossa saattaa olla muutama sinisiin hurahtaneita.
InhottavaRealisti kirjoitti:
Persujen kannatus on hyvin lähellä maksimiaan jo nyt. Ei se tuosta enää nouse. Vaaleja ennen ei kannata liikoja hehkutta. Totuus on se, että Persujen joukossa on paljon liikkuvia äänestäjiä ja epävarmoja. Heille puolueen kannattaminen on keino protestoida - he kun kuvittelevat, että Persut ovat jotenkin "epäpoliittisia".
Liikkuvia äänestäjiäpä hyvinkin, ja lisää liikkuvia tulee vihervasemmiston riveistä, kun tajuavat ettei toimi luvatut kymmenen hyvää ja yksitoista kaunista, vaan tulee kuihtumaan leikkauksiin tuo unelmahöttö-hallituksen touhu, tai sitten vaihtoehtona on helvetillinen lisävelkaantuminen, jota tulee joka tapauksessa, jos meinaavat yhtään ohjelmaansa noudattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuppukylissä ei enää ole paljon väkeä ja nekin ovat enimmäkseen Kulmunin keskustalaisia. Joukossa saattaa olla muutama sinisiin hurahtaneita.
Oikeassa olet, tuppukylien persuperäkammaripojat on evakuoitu peräkammareistaan isompiin ympyröihin, eli kuntakeskustoissa sijaitseviin yhteiskunnan järjestämiin ja kustantamiin vuokra-asuntoihin.
- Anonyymi
Jokos aloittajasta tuntuu, että uudet vaalit jo kolkuttaa?
- Anonyymi
>> MILLÄ käytännön toimilla lähdette Suomea nostamaan?
Kyselet niiltä liian vaikeita. Katsos kun joka neljäs persujen kannattaja kuvittelee, että he OVAT jo hallituksessa. Sitä ei tosin kysytty, että mikäs ministeri se Jussi nyt on, mutta kai ne olisi vastanneet, että "No Mestari on Pääminister!"
"Perussuomalaisten kannattajista 23 prosenttia luuli oman puolueensa olevan hallituksessa."
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006355169.html?share=8db69b42b11f08deb9cbea695a179300&fbclid=IwAR01zTpk_410EWLC8JOggtxpj_CzDxedq65ww_ralt4dAMa2NDOmcLA568g- Anonyymi
Kah kopiopersu savosta. No päevee.
- Anonyymi
Suomi liitetään Puola-Unkariin joidenka kanssa vahva sotilasliitto myös. Putin antaa kalustoa puoli-ilmaiseksi.
PS for ever.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483