Tottakait haluaisin olla hyvä ihminen mutta kun en ole. Kaikille olisi paljon kivempaa jos olisin aina ystävällinen ja osaisin ajatella enemmän toisia ihmisiä. Mutta en jaksa enkä kykene. Nytkin tuntuu pahalta moni asia koska en saa niitä sujumaan eivätkä ne mene MINUN mieleni mukaisesti. Aivan kuin MINÄ tietäisin mikä olisi kaikkein paras ratkaisu kaikkien kannalta, naurettava ajatus.
Olen niin tottunut pitämään naruja käsissäni sekä periksiantamattomaksi että minun on ollut vaikeaa tai no ainakin on vaatinut työstämistä ymmärtää ja hyväksyä se tosi asia, etten saanut sinua ( itsekästä joo, tiedän) Olen kuitenkin tyytyväinen itseeni, etten enää voi pahoin vaan pystyn hyväksymään sen, että tarvitsin sinua ja olin sillain heikko koska olin avuton tunteideni vuoksi. Nyt olen vahvistunut. Pystyn hyvillä mielin pitämään sinusta näin kaukaa ilman sen kummempia vaatimuksia tai omia tahtomisiani. Tasapainoinen olo asian suhteen
Rakas päiväkirja
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770