Äkkiä nyt rahtaamaan mies vankilasta Syyriasta Suomeen!

Anonyymi

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joko on lentokone tilattu.........

    • Anonyymi

      Yllättäen löytyi Joulun orpolapsen isä joka lapsen edun vuoksi yhdistetään kiireellisesti yksityiskoneella Suomeen.

    • Anonyymi

      Joka paikkaan sitä pitää tukkia.

    • Anonyymi

      Hallituksen on kokoonnuttava heti hätäistuntoon.
      Mies täytyy noutaa ambulanssilentona Suomeen.

    • Anonyymi

      Isis-ukko ei ole mikään suomalainen!
      Siinä muuten näette, miten äärettömän röyhkeitä valehtelijoita nuo muslimit ovat! Mihinkään niiden sanomaan asiaan ei tule uskoa!!!

      • Anonyymi

        Noiden muslimien puheiden todistajiksi pitäisi vaatia neljä naispuolista silminnäkijää! Muuten ihan kaikki mitä ne sanovat ovat pelkkää roskaa ja päinvastoin kuin ne puhuvat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noiden muslimien puheiden todistajiksi pitäisi vaatia neljä naispuolista silminnäkijää! Muuten ihan kaikki mitä ne sanovat ovat pelkkää roskaa ja päinvastoin kuin ne puhuvat!

        Tuo asia pitäisi KAIKKIEN suomalaisten tiedostaa! On täyttä typeryyttä uskoa muslimin puhetta!!


      • Anonyymi

        Viesti on kulkenut, että suomalaiset haetaan yksityiskoneella ja kunniasaatossa pois leireiltä, nyt alkaa "suomalaisia" löytyä pilvin pimein odottamassa kotiinkuljetusta.


    • Anonyymi

      Vartija huusi: en finne igen.

    • Anonyymi

      Nelikymppinen partasuulapsi, nyt Haavisto kiireellä pelastamaan.

    • Anonyymi

      Tieto leirillä leviää kulovalkean tavoin isis myönteisistä päättäjistä. Vieläkö sipilän talo on vapaana?

    • Anonyymi

      Heti marssimaan tuon ressukan viattoman puolesta.

    • Anonyymi

      Kohta kaikki huutaa tuolla jotta olen suomalainen, kun suomi rahtaa terroristit kotiin ja maksaa kaiken lopunelämää myös pommiin aineet. Oikeastaan silloin voisi kaikki isisisn uhrit vaatia suomelta korvauksia suomalaisten ketemistä sotarikoksista. Aina hallituksella muutama sata miljardia on antaa hyvään tarkoitukseen.

    • Siinä on taas tasa-arvovaltuutetulle töitä, jos kerran naisia haetaan sieltä, niin silloin pitää myös miehet "kotouttaa! laki on sellainen.

    • Anonyymi

      Saatana, kohta siellä huutaa miljoona muutakin olevansa suomalainen. Haavisto uskoo kaikkia.

    • Anonyymi

      Selvällä swahilin kielellä ja arabiaksi kaveri huuti olevansa suomalainen. Pakkohan se on uskoa.

    • Anonyymi

      YLEn Antti Kuronen äkkiä paikan päälle selvittelemään asiaa ja raportoimaan ääni väristen ns.suomalaisen miehen kurjia oloja leirillä. Siitä se lähtee ja kohta onkin yksityinen lentokone varattuna arvon sotaveteraanille.

    • Anonyymi

      Ulkoministeriltä pitää kysyä, miksi isiä ei haeta, eikö Suomi ole tasa-arvoinen maa?

    • Anonyymi

      Nyt Kulmuni, Ohisalo ja Sanna Marin kiistelee tuodaanko mies ykkösluokassa vai ekonomilla Suomeen.

    • Anonyymi

      Ei se todella suomalainen ollut vaan lauleskeli vaan Kari Tapion piisiä " Olen suomalainen "

    • Anonyymi

      "Makin halun tulvapaika!" Hahahahahahah =D

      Jääköön mestattavaksi isis-hintti.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      264
      3610
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2219
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1574
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1442
    5. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      24
      1426
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      34
      1324
    7. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      44
      1271
    8. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      113
      1244
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      49
      1154
    10. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1123
    Aihe