Jokos olet nainen

Anonyymi-ap

Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella.
Yhteys meillä kyllä löytyy edelleen tosi elämässä mutta kumpikaan meistä ei saa siitä kunnollista otetta.
Yksinkertainen syy on siinä että me todellakin olemme niin samankaltaisia ihmisiä.
Tiedämme jopa toistemme ajatukset vaikka emme ole koskaan edes tutustuneet
Nämä seikat pitää meidän välillämme ikuisen kuilun. Emme edes halua yrittää ylittää tätä kuilua.

91

968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Kenelle tämä viesti menee?

      • Anonyymi
        UUSI

        kelle siinäpä se


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        kelle siinäpä se

        Olisko mahdollisesti Am naiselle?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko mahdollisesti Am naiselle?

        ????


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko mahdollisesti Am naiselle?

        Toivottavasti minua ei sotketa tähän viestiin.

        AM sivusta


    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      Haluan että kerrot lisää!Anonyymipalstalla ollaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei meidän tarvitse toisillemme mitään kertoa ja yrittää selitellä. Emme pysty edes valehtelemaan toisillemme.
        Tiedämme molemmat missä mennään ja siihen ei tarvita edes sanoja.
        Näin samankaltaiset toimii.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meidän tarvitse toisillemme mitään kertoa ja yrittää selitellä. Emme pysty edes valehtelemaan toisillemme.
        Tiedämme molemmat missä mennään ja siihen ei tarvita edes sanoja.
        Näin samankaltaiset toimii.

        On just näin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Onhan tässä loppuelämä aikaa "tutustua". Yksi virhe me tehtiin, mutta kai sen vaan piti tapahtua. Toivottavasti et kuitenkaan pidä minua sen takia huonona ihmisenä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mikä virhe?


      • Anonyymi
        UUSI

        "me" tehtiin virhe mutta sinua pitää pitää huonona ihmisenä? ei tajua


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei me pystytä pitämään toisiamme huonoina. Samankaltaiset ihmiset ymmärtävät toisiaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me pystytä pitämään toisiamme huonoina. Samankaltaiset ihmiset ymmärtävät toisiaan.

        Huono ja huono.Kyllä minä ainakin hermostun itselleni ,tämän tästä haukun itseäni joko sisäisesti tai ääneen, hän kaivattu saanut samat haukut siis koska on niin sama.Olen haukkunut häntä myös eli itseäni taas.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono ja huono.Kyllä minä ainakin hermostun itselleni ,tämän tästä haukun itseäni joko sisäisesti tai ääneen, hän kaivattu saanut samat haukut siis koska on niin sama.Olen haukkunut häntä myös eli itseäni taas.

        Välillä se menee näinkin.


      • Anonyymi
        UUSI

        Paljonko suunilleen loppuelämään?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko suunilleen loppuelämään?

        Taitaa olla miehen päätettävissä...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla miehen päätettävissä...

        Kyllä siitä taitaa herra yläkerran päättää? Omituisia puhelet


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        "me" tehtiin virhe mutta sinua pitää pitää huonona ihmisenä? ei tajua

        Onko näissä palstamiehen rönsyilevissä viesteissä mitään logiikkaa ikinä ollutkaa


    • Anonyymi
      UUSI

      Mikä kiire tässä on.Etkä oo mun kaivattu, oon kyllä yrittänyt kompuroiden.Yllätyin itsekkin miten tolloksi tulin sulle viestiessäni.
      En usko että myöskään oli turhaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kohta kymmenen vuotta..

      • Anonyymi
        UUSI

        Tutustumisesta... Nähtiin ensimäistä kertaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei kymmentä. Paljon vähemmän.


      • Anonyymi
        UUSI

        Tai itse asiassa ensi kertaa näkemisestä on ylikin. Katsoin sielunpeiliin..


    • Anonyymi
      UUSI

      niin moni aasi mies lukee jo näitä ja trollailee täällä ja muualla minua minkä kerkeää … :—) pistänyt tässä merkille. siksi ei paljoa tee mieli tuoda tunteitani esille, vaikka hänestä miehestä välitän ihan tosi paljon

      • Anonyymi
        UUSI

        Mä en kestää enää, pelkään että ajattelusta sinusta taas käy huonosti, kun viimeksi. En voi ymmärtää mikä sinuun niin paljon vetää😘


    • Anonyymi
      UUSI

      Olipahan taas ....
      Ei tämä turhuutta ole mulle ainakaan.
      Sinä et halua ylittää kuilua.
      Joten jääköön se kuilu sitten väliin kuten haluat.
      Pari pikku juttua......
      Puhut monikossa teistä..
      Sehän se ongelma juurikin on,
      siellä päässä kun taitaa olla useampi teitä.
      Ai kumpikaan ei saa otetta yhteydestä tosi elämässä? Mistähän johtuisi jos noin on?
      Ai niin sitä yhteyttä ei muuten ole kohta enää.
      Ois viime hetket meneillään mikäli ei tule pikku askelten tilalle jätti harppausta....

      • Anonyymi
        UUSI

        Oletko kuolemassa vai?


    • Anonyymi
      UUSI

      Tänään sä voit kirjoittaa minulle. Tee niin! 😼

      • Anonyymi
        UUSI

        Tuo just on se kuilu tuo stanan Tee!!!!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo just on se kuilu tuo stanan Tee!!!!

        Okeeeeei 🤷‍♀️


      • Anonyymi
        UUSI

        miauuuuu kur kur


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        miauuuuu kur kur

        Voit kirjoittaa miau ahahahaha


      • Anonyymi
        UUSI

        Tänään, tietenkin ku puoliso reissuhommissa 😁


    • Anonyymi
      UUSI

      "Tiedämme jopa toistemme ajatukset vaikka emme ole koskaan edes tutustuneet"

      Tuo on täysin mahdotonta. Elät pääsi sisällä, et todellisuudessa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Enemmänkin tarkoitettu että osaa lukea toista pelkästään käytöksen perusteella. Myös eleet, puhetyyli ja sanaton viestintä toimii samankaltaisilla ihmisillä saumattomasti.
        Täysin nyt ei pysty kenenkään ajatuksia lukemaan ja sitä tässä aloituksessa ei tarkoitettu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmänkin tarkoitettu että osaa lukea toista pelkästään käytöksen perusteella. Myös eleet, puhetyyli ja sanaton viestintä toimii samankaltaisilla ihmisillä saumattomasti.
        Täysin nyt ei pysty kenenkään ajatuksia lukemaan ja sitä tässä aloituksessa ei tarkoitettu.

        Tämä on niin totta. Sitä ei ymmärrä ulkopuolinen, jos ei ole sitä kokenut. Itsellä toimii tämä vain muutaman ihmisen kanssa.

        Yhden miehen kanssa ollaan jotenkin vielä "next level". En kuitenkaan täysin häntä pysty lukemaan, sillä jostain alitajunnasta tulee tunne ettei hän kerro kaikkea. Muutoin yhteistyö ja oleminen toimii saumattomasti.


    • Anonyymi
      UUSI

      Haluaisitko kertoa jotain tunnisteita?

    • Anonyymi
      UUSI

      Toinen on tehnyt jotain. Hyvin pientä, mutta edes jotain. Toinen ei varmaan edes tiedä, että toinenkin tykkää, jos siitä ei ole yhtäkään merkkiä ❤️

      • Anonyymi
        UUSI

        Rakastan sinua...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan sinua...

        Miksi niin rakkautesi on niin hiljainen?


    • Anonyymi
      UUSI

      Asuutko Länsi Tampereella?

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä minä tiedän kuinka idioottimaisia ihmisiä täällä on.
      Tuskin enää on muutenkaan asiaa tänne vaikka kuka kaipaisi. Minulla on paljon parempi paikka jossa aikuisia fiksuja ihmisiä. Siellä sosiaalinen kanssakäyminen on ilo!
      Siellä enimmäkseen olenkin.
      Tämä on tarkoitettu epäsosiaalisille joille kommunikointi yleensä on haastavaa, no senhän näkee kyllä!
      Olemme samanlaisia.. no, saman merkin alla syntyneet, ehkä se ainakin luonteiden puolesta on niin.
      Näinkin ( valitettavasti ) nimesi tänään täällä.. siihen kastiin minä en kuulu, niin samanlainen en ole!
      Tämä teki kyllä kuilusta vieläkin leveämmän, enkä tiedä haluanko sitä yhtään kaventaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      taitaa olla suolen omia aloituksia. tyhjää täynnä

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin on sinunkin kommenttisi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on sinunkin kommenttisi.

        Kerro mies vielä jotakin !


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on sinunkin kommenttisi.

        S24 on varmaan kiva työpaikka kun täällä ylläpito saa herjata julkisesti käyttäjiä. Muissa työpaikossa se ei onnistu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        S24 on varmaan kiva työpaikka kun täällä ylläpito saa herjata julkisesti käyttäjiä. Muissa työpaikossa se ei onnistu.

        Ei kannata syyttää ylläpitoa. Ne vielä bannaa sut. Mihis sitten menet uikuttamaan?!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata syyttää ylläpitoa. Ne vielä bannaa sut. Mihis sitten menet uikuttamaan?!

        Siitä vaan. Ei haittaa Ettehän te täitänne tee muutenkaan. Asiattomattomat viestit saa olla. Kiusaatte ja ahdistelette yksittäisiä kirjoittajia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata syyttää ylläpitoa. Ne vielä bannaa sut. Mihis sitten menet uikuttamaan?!

        Sekä kuka palveluammattissa oleva henkilö puhuu asiakkaalle kielellä " uikuttaa". Toivottavasti mainostajat huomaa kuinka ammattitaidolla tätä sivua hoidetaan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        S24 on varmaan kiva työpaikka kun täällä ylläpito saa herjata julkisesti käyttäjiä. Muissa työpaikossa se ei onnistu.

        🤘💯


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata syyttää ylläpitoa. Ne vielä bannaa sut. Mihis sitten menet uikuttamaan?!

        Ennen täällä sai sellaiset elämänkouluherjaajat vinettyä muille banneja


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen täällä sai sellaiset elämänkouluherjaajat vinettyä muille banneja

        Juu yhyy tää häiritsee mun disinformaatiotani, veks tämä nytten, tittelikin on


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        S24 on varmaan kiva työpaikka kun täällä ylläpito saa herjata julkisesti käyttäjiä. Muissa työpaikossa se ei onnistu.

        Joissain työpaikoissa saa ei / saa stalkata muita. Vaik ei sais ni stalkataan vaan. v-eteen piirretty viiva se ei saa!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joissain työpaikoissa saa ei / saa stalkata muita. Vaik ei sais ni stalkataan vaan. v-eteen piirretty viiva se ei saa!

        v-eteen piirretty viiva se ei saa! - mitä se tarkoittaa?


    • Anonyymi
      UUSI

      Idiootin kanssa ei viitsi aikaansa kuluttaa. Joten ota tytteli lääkkeesi niin helpottaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kukaan ei ole pyytänyt aikaansa kuluttamaan. Tee vaan työsi ja lopeta se p* skanjauhaminen!


      • Anonyymi
        UUSI

        Mitkä lääkkeet?? Mikä helpottaa sitten??


      • Anonyymi
        UUSI

        Millä perustella haet hyvin väkinäisellä tavalla aloituksiin jotain tytteliä, luetko edes näitä vai mikä ajatus sulla on?😬


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole pyytänyt aikaansa kuluttamaan. Tee vaan työsi ja lopeta se p* skanjauhaminen!

        Ei kai tuolla mitään töitä ole, kun katkeruuttaan on loputtomasti aikaa loruilla


    • Anonyymi
      UUSI

      Ootko mies viel täällä? Olen utelias. Kovasti kiinnostaisi Kuka olet? Ehkä juuri hän,opettaja.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oliko teillä suhde opettajan kanssa.?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko teillä suhde opettajan kanssa.?

        Ei ollu suhdetta!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollu suhdetta!

        Miksi sitten vastasit, ei taida olla puhtaat jauhot pussissa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten vastasit, ei taida olla puhtaat jauhot pussissa?

        Voi olla…tää on vaikea juttu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten vastasit, ei taida olla puhtaat jauhot pussissa?

        Ja mitkä olisivat nämä jauhot joista tenttasi naisena esiintyvältä gubelta? Joku Kosmoksellinen kokemus että kaikki ns kuuluu sulle ja on rikastettavissa. Mutta tasohan on tunnetusti tämä fantasiataso, onko sua kutsuttu koskaa opeksi? Ymmärtänet aasinsillan lähes pakollisen tarpeellisena hahmottamisen kannalta ja sinullahan sitä juttua riittää


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten vastasit, ei taida olla puhtaat jauhot pussissa?

        Suhde siellä suhde täällä vapailla voi olla ja vähän varatuilla. Se on semmosta.


    • Anonyymi
      UUSI

      No HYI 🤢 En tiedä yhtään opettajaa jota olisi ikävä jäänyt.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä tiedän.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tätäkin luettu jo 500 kertaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvälle Suomalaiselle Paremmalle Valinnalle sieluni myyn… niin hullu & hyvä… Aina.. ❤️‍🔥 Raikku ❤️‍🔥

      • Anonyymi
        UUSI

        Raikkuja on monenlaisia.


    • Anonyymi
      UUSI

      Haluatko mies kertoa vielä jotakin? Minulla heräsi epäilys! Ole kiltti ja kerro tunnisteita!

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei se mitään kerro. Leikittelee vaan palstan naisten kanssa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään kerro. Leikittelee vaan palstan naisten kanssa.

        Ei uskalla paljastaa...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei uskalla paljastaa...

        Oletko itsesi paljastaja? 😂


    • Anonyymi
      UUSI

      Sen verran on tullut tutuksi etten ole viitsinyt tänne kirjoitella, koska tosiaan aivan turhaa.
      Käyn enää aniharvoin lukemassa.
      Ei kannata kuvitella minua tänne.

    • Anonyymi
      UUSI

      Näytät todella tykkäävän pelata. Eikä mitään muuta✌🏻

    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä sitä ylittämään. Hyvinhän se toimii ilmankin. Palsta on järkky en yhtään ihmettele jos herkempi nahkaiset suunnittelevat jo vaikka mitä. Ei täältä voi löytää mielitiettyänsä eikä ottaa henkilökohtaisesti haukkuja. On täällä ollut niin hyviä tunnisteita joskus ettei voi erehtyä ja tiedän yhden täällä käyvän jota epäilin. We don`t cross the line. No entry!

      • Anonyymi
        UUSI

        Vois teettää sellaset bikinit jossa alaosassa takana lukee No entry tai/ja exit only mitä olisit mieltä? Aika hyvä idea? Tänään ollut hervoton päivä hauskinta omat jutut maanantai.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois teettää sellaset bikinit jossa alaosassa takana lukee No entry tai/ja exit only mitä olisit mieltä? Aika hyvä idea? Tänään ollut hervoton päivä hauskinta omat jutut maanantai.

        Just joo naisena esiintyvä mies, ei toimis tuollainen ns rekkamiehenhymy naisilla


    • Anonyymi
      UUSI

      Pysy sinä siinä kuilun reunalla . Katson sillä aikaa kenestä keksitään seuraavaa näyttämövalhe draamaa.
      Kun ihminen luulee palstan olevan vain kahden keskinen salaviestittely kanava, kuilu on rakentunut ilman todellista ajatusta toisen aikeista.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olen näyttelijäsukua.
        Asiasta viidenteen mitä kussakin työpaikassa SAA tehdä. Olin joskus pankissa töissä yhden vak.yhtiön. Siellä tähdennettiin että vaikka seisot kone auki jossa asiakkaan tili auki et saa kommentoida sun työkaverin kanssa edes siitä tilistä. Oli tarkkaa juttua ja sääntöä epäilen suuresti tänä päivänä "joidenkin ystävysten kesken". Aina epäillä saa! Siis ei tarvii olla edes pankissa töissä ne releet pelaa jos haluaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen näyttelijäsukua.
        Asiasta viidenteen mitä kussakin työpaikassa SAA tehdä. Olin joskus pankissa töissä yhden vak.yhtiön. Siellä tähdennettiin että vaikka seisot kone auki jossa asiakkaan tili auki et saa kommentoida sun työkaverin kanssa edes siitä tilistä. Oli tarkkaa juttua ja sääntöä epäilen suuresti tänä päivänä "joidenkin ystävysten kesken". Aina epäillä saa! Siis ei tarvii olla edes pankissa töissä ne releet pelaa jos haluaa.

        Niin se maailma muuttuu. Stalkkerit sen mukana.


    • Anonyymi
      UUSI

      I am tocsic.

    • Anonyymi
      UUSI

      ” Nämä seikat pitää meidän välillämme ikuisen kuilun. Emme edes halua yrittää ylittää tätä kuilua.” Mennään nettigubbe näillä?

      • Anonyymi
        UUSI

        Olen kokenut nettiakka. Joku luulee että en.


    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi minun pitäisi päästä sinuiksi. VIHAAN tätä palstaa! 😆💦

      Tai ehkäpä niin, now 😸

      On kuitenkin liioiteltu sanoa, että tietäisimme toistemme ajatukset, sillä sinä puliset palstalla koko ajan muiden kanssa.

      Se taas yksinkertaisesti tarkoittaa sitä, ettei minulla ole suhteessa sinuun mitään erityislaatuista identiteettiä, jonka sinä voisit tunnustaa absoluuttisesti minuksi. Se tekee asian sekä hyväksi, että pahaksi, ainakin jos alkaa pelkäämään, että ohut pinta jolla astelee käy rikkoutuu jalkojen alta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ironista sinänsä että kirjoitat kuin hänelle.
        Eli ajattelet hänen ajatuksia ja juuri hän on osoittanut aloituksen sinulle.
        Huomaatko ristiriitaa kirjoituksessasi?


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuilun yli hyppääminen on riskiä peliä. Ehkä emme ole siihen valmiita..

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3154
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      94
      1707
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1383
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1256
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1013
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      968
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      960
    8. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      956
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      948
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      942
    Aihe