Treffit?
Voitaisiin tykätä molemmat :)
Seksistä pitävä nainen
7
157
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän enemmän kannattaisi pakata ilmoitukseen informaatiota, jos oikeasti treffeille haluaa. Mistä tässä nyt voisi ajatella tykkäävänsä?
- Anonyymi
Hyvin sanottu. Toiselle nautinnon suomisesta on kysymys. Eihän tapaaminen johda välttämättä mihinkään, mutta tapaamisessa on kaksi seksistä pitävää ihmistä.
Olen 50 v. poikamainen mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu. Toiselle nautinnon suomisesta on kysymys. Eihän tapaaminen johda välttämättä mihinkään, mutta tapaamisessa on kaksi seksistä pitävää ihmistä.
Olen 50 v. poikamainen mies.Olet tautinen juustokulli
- Anonyymi
moi...naisen kanssa tykkään harrastaa sexiä...
Olen 54 mies vantaa---mistä sä ? mulla kik renni999 - Anonyymi
Hei Nainen olisin halukas harrastamaan seksiä kanssasi jos haluat, pidän kovasti nuolemisesta. Mistäpäin Suomea olet, ole 58v täyspäinen Suomalainen mies.
- Anonyymi
Siellä missä on mätänemis pisteessä oleva persesuoleni
Tulisin mielelläni treffeille kanssasi seksi kiinnostaa olen 56v. mies mistä voisi saada yhteyttä sinun vai kirjoitatko sinä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867