Treffit?
Voitaisiin tykätä molemmat :)
Vastaukset 7
- Anonyymi
Vähän enemmän kannattaisi pakata ilmoitukseen informaatiota, jos oikeasti treffeille haluaa. Mistä tässä nyt voisi ajatella tykkäävänsä?
- Anonyymi
Hyvin sanottu. Toiselle nautinnon suomisesta on kysymys. Eihän tapaaminen johda välttämättä mihinkään, mutta tapaamisessa on kaksi seksistä pitävää ihmistä.
Olen 50 v. poikamainen mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu. Toiselle nautinnon suomisesta on kysymys. Eihän tapaaminen johda välttämättä mihinkään, mutta tapaamisessa on kaksi seksistä pitävää ihmistä.
Olen 50 v. poikamainen mies.Olet tautinen juustokulli
- Anonyymi
moi...naisen kanssa tykkään harrastaa sexiä...
Olen 54 mies vantaa---mistä sä ? mulla kik renni999 - Anonyymi
Hei Nainen olisin halukas harrastamaan seksiä kanssasi jos haluat, pidän kovasti nuolemisesta. Mistäpäin Suomea olet, ole 58v täyspäinen Suomalainen mies.
- Anonyymi
Siellä missä on mätänemis pisteessä oleva persesuoleni
Tulisin mielelläni treffeille kanssasi seksi kiinnostaa olen 56v. mies mistä voisi saada yhteyttä sinun vai kirjoitatko sinä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402506
- 52946
- 62866
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t52750Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227733T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10654Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81607- 49604
- 65593
- 47587