Kohta vaihtuu taas uusi vuosi. Aika moni varmasti miettii etukäteen, että mitähän se vuosi tuo tullessaan.. :}
Itse toivon vain, että rakkaimmat ja tietysti itse pysyy terveenä ja että läheisillä on turvallista elämänkulku kaikkine juttuineen.
Mitä sinä toivot ja odotat?
Ei pitäny aloituksia enää tehdä, mut ku viikot touhuaa pää kolmantena jalkana, niin on leppoisaa höpötellä niitä näitä. Lupaan, että jos tämäkin alotus pissii, niin pysyn poissa :))
Mitä toiveita v. 2020?
69
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Useimmilla menee asiat samaa kaavaa vuodesta toiseen tappiin asti, ellei mitään lunnonmullistusta tai lottovoittoa kohdalle satu.
Noo..lottovoitto tietysti olis toivottava, mutta luonnonmullistuksia tuskin kaivataan.
Mä olen tyytyväinen, jos elämä vaan pysyisikin sellaisena tasaisena. On ollut aikoja, jolloin tuli miettineeksi sitä, että miksi tuli valitettua peruselämästä... Kun elämään tulee sellaisia vaikeita aikoja, niin sitä maksaisi mitä vain, kun saisi sen muutettua siihen tasaiseen elämään.
- Anonyymi
Toivon että naapuri pääsisi eroon alkoholiongelmastaan .
- Anonyymi
Onko edes yrittänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko edes yrittänyt?
Se kävi portisa ja sai pillerin sekä lihakeittoa,nyt juo jo viikkotolkulla.
Onko häiriöksi, vai muutenko olet huolissasi?
Ei kyllä mikään häävi tilanne, jos naapurissa asuu joku kuppikalle.
- Anonyymi
Toivon että turkoosi neitokainen jättäisi partahäiskän!
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No miten se sitten vaikuttais sun elämään?
Katsos kun semmoista ihmettä toivoisin tapahtuvaksi että pääsisi ees laastarisuhteeseen.
Anonyymi kirjoitti:
Katsos kun semmoista ihmettä toivoisin tapahtuvaksi että pääsisi ees laastarisuhteeseen.
No toivottavasti huomaat elää tuota ihmettä odotellessasi...
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No toivottavasti huomaat elää tuota ihmettä odotellessasi...
No hengitän, syön ja käyn p*skalla, eikös se riitä;)
Anonyymi kirjoitti:
No hengitän, syön ja käyn p*skalla, eikös se riitä;)
Aika hyvin...Tuohon ku lisäät vielä pisut ja pesut, niin alkaa kuulostamaan hyvältä..
- Anonyymi
Hohhoijaa...
Kittiechihu - Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Mikäs Kittietä pistää huokailemaan?
Tarkoitin noita Ariel - kommentteja..
Kittiechihu Anonyymi kirjoitti:
KittiechihuAi jaa...Pyysin immeisiä kirjoittamaan omia toiveitaan ja tuo oli hänen toiveensa.. :)
Tuskin toteutuu, mut luojahan ei ole kieltänyt haaveilemasta...vanha sanonta.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KittiechihuTykkäsin katella sitä nappisilmä koiruliasi että harmi ku poistit nikkis:( Itekkin ottaisin koiran jos vaan voisin.
Sunflower
- Anonyymi
Taas yksi vuosi lähempänä kuolemaa. Eurojackpotilla tai lottovoitolla voisi kyllä lyödä ranttaliksi.
- Anonyymi
Toivon että ensi vuonna tulisi lumeton musta joulu että realistin sääennuste osuisi edes joskus.
- Anonyymi
Säälittääkö sua Ressu, kun hänellä menee aina kaikki pieleen?
Anonyymi kirjoitti:
Säälittääkö sua Ressu, kun hänellä menee aina kaikki pieleen?
Hitto..miten siihe tuli ruksi anonyymikohtaan...en ehtiny reagoida :O
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Hitto..miten siihe tuli ruksi anonyymikohtaan...en ehtiny reagoida :O
Ressu on rakas, tule takas.
- Anonyymi
No tää muija toivoo (yhä) jätkäkamua, vakityötä, parisuhdetta & omaa kotia:)
SunflowerKyllä sä nuo kaikki vielä saat . Ei välttämättä kaikkea heti kerralla, mut eihän niitä kukaan saa :)
Muista sit ku ukkokokelas tulee eteen, ettet huoli mitään mulkkua äijää. Semmosista ei saa ku harmaita hiuksia :}- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Kyllä sä nuo kaikki vielä saat . Ei välttämättä kaikkea heti kerralla, mut eihän niitä kukaan saa :)
Muista sit ku ukkokokelas tulee eteen, ettet huoli mitään mulkkua äijää. Semmosista ei saa ku harmaita hiuksia :}Saas nähdä miten muijan käy? Tiesti jonkinmoinen m**kku ois hyvä olla olemassa sillä jätkällä;)
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Saas nähdä miten muijan käy? Tiesti jonkinmoinen m**kku ois hyvä olla olemassa sillä jätkällä;)
Sunflower:)))))
Juu, kyllä se olla pitää, mut mieluiten siel koipien välissä :))
- Anonyymi
Ainakin toivon että pysyisin suht terveenä...
KittiechihuTuo terveys taitaa kaikilla olla se ykkösasia. Ilman terveyttä kun ei paljon pärjää, eikä voi elää normaalia elämää.
tinttu-liina kirjoitti:
Tuo terveys taitaa kaikilla olla se ykkösasia. Ilman terveyttä kun ei paljon pärjää, eikä voi elää normaalia elämää.
No kyl mä funtsin nii et elämä hymyilee yhtä lailla vaikka oliski sillai snadisti glesa. Pitää vaan olla oikee asenne. :)
artagnan kirjoitti:
No kyl mä funtsin nii et elämä hymyilee yhtä lailla vaikka oliski sillai snadisti glesa. Pitää vaan olla oikee asenne. :)
Tiiäkkö..mua alkoi ihan nolottaa, kun en ajatellu laajemmin tuota asiaa..Tietysti voi olla ihminen onnellinen ja elämäänsä tyytyväinen, vaikka olisikin terveyden kanssa jotain.
Mä ajattelin asiaa vaan siltä ķannalta, että olisi joku karmea tauti... :(
Just aattelin, että voi ku Artsikin taas tulis tänne näyttäytymään..
Taisit kuulla intuitiolla mun ininän ;)tinttu-liina kirjoitti:
Tiiäkkö..mua alkoi ihan nolottaa, kun en ajatellu laajemmin tuota asiaa..Tietysti voi olla ihminen onnellinen ja elämäänsä tyytyväinen, vaikka olisikin terveyden kanssa jotain.
Taisit kuulla intuitiolla mun ininän ;)No mä vaan sitä ajoin takaa et mikään diagnoosi ei oo maailmanloppu. Et tarvii lopettaa eläminen ja hautautuu lopuks ikää vällyjen väliin... :)
tinttu-liina kirjoitti:
Taisit kuulla intuitiolla mun ininän ;)No mähän oon aina kuulolla ku daamit kutsuu... ;)
artagnan kirjoitti:
No mä vaan sitä ajoin takaa et mikään diagnoosi ei oo maailmanloppu. Et tarvii lopettaa eläminen ja hautautuu lopuks ikää vällyjen väliin... :)
Juu, periks ei kannata antaa samantien. Jos ei yksin selviydy, niin apua on aina saatavilla.
artagnan kirjoitti:
No mähän oon aina kuulolla ku daamit kutsuu... ;)
Tosi kiva ku tulit. Sunnuntai-illan himmeys vähän kirkastui :))
tinttu-liina kirjoitti:
Tosi kiva ku tulit. Sunnuntai-illan himmeys vähän kirkastui :))
Ai meinaatsä et mä olin niinku sellainen lucia-Artsi? ;)
artagnan kirjoitti:
Ai meinaatsä et mä olin niinku sellainen lucia-Artsi? ;)
Ny repes :)))
Olit enemmän ku lucia, ku ei se kynttiläpää mua koskaan ole piristäny :))
Mun toiveena voisi olla se, että mulle läheiset ihmiset olisivat terveitä ja onnellisia. Toivoisin myös sitä, että mun oma rakas kultainen mies jaksaisi rakastaa mua ikuisesti yhtä paljon kuin tällä hetkellä... ♡♡♡♡♡♡♡♡
Sulla on sama ajatus ku mullakin. Kunhan läheisillä on kaikki hyvin, niin se melkeenpä riittää.
Tuosta sun toisesta toiveesta sun tuskin tarvii olla huolissas :)- Anonyymi
Ite en osaa puhua jätkistä tuohon sävyyn, mistä lie johtuu. On kai sen verran feministin vikaa?;)
Ite en osaa puhua jätkistä tuohon sävyyn, mistä lie johtuu. On kai sen verran feministin vikaa?;)
SunflowerIhan uteliaisuudesta pakko kysyä, että eikö feministit sit halua sanoa miehelle jotain noin nättiä?
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta pakko kysyä, että eikö feministit sit halua sanoa miehelle jotain noin nättiä?
Oli tiesti heikosti muotoiltu, en vaan ite osais nostaa kumppania millekään jalustalle. Kaippa metsä vastaan niin kuin sinne huudetaan että itekkin oisin rakkaudesta sekaisin jos (tuleva) jätkäkamu kehuis:)
Oli tiesti heikosti muotoiltu, en vaan ite osais nostaa kumppania millekään jalustalle. Kaippa metsä vastaan niin kuin sinne huudetaan että itekkin oisin rakkaudesta sekaisin jos (tuleva) jätkäkamu kehuis:)
SunflowerNiin siinä tuppaa käymään. On vaan taitolaji saada suhde pysymään hehkuvana. Toisilta onnistuu, ja toisilta ei :)
- Anonyymi
Tää biisi on susta tehty: Never met a girl like you before (Edwyn Collins). Älä piittaa ilkeistä puheista, oot ihanin neito. Semmoinen kedon kaunein kukka jonka jokainen tahtoisi itelleen:) (Täänki kirjoittanut heppu;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää biisi on susta tehty: Never met a girl like you before (Edwyn Collins). Älä piittaa ilkeistä puheista, oot ihanin neito. Semmoinen kedon kaunein kukka jonka jokainen tahtoisi itelleen:) (Täänki kirjoittanut heppu;)
Selvennyksenä että Arielille tää:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvennyksenä että Arielille tää:)
No kai mä sit toivoisin muutamii päivii ton skägähepun saappais.. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Skägähepun?? Tarkottaako tuo samaa ku tsägä?? :)
No läheltä liippas... :D
artagnan kirjoitti:
No läheltä liippas... :D
Eikö se sitten ollut tsägä?? En löytäny tuota ees googlettamalla...
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Eikö se sitten ollut tsägä?? En löytäny tuota ees googlettamalla...
Skägä = parta
En viittiny enää kirjautuu.. :)
t. Artsi Anonyymi kirjoitti:
Skägä = parta
En viittiny enää kirjautuu.. :)
t. ArtsiParta...ei tullu ees mieleen, mut nytpä tiiän :))
Minähän alan tätä menoa olemaan kohta aito hesalainen...tai siis esittää sellasta ;))tinttu-liina kirjoitti:
Parta...ei tullu ees mieleen, mut nytpä tiiän :))
Minähän alan tätä menoa olemaan kohta aito hesalainen...tai siis esittää sellasta ;))Mä kuules teen susta stadin böönan et älä sano hesa vaan stadi.. ;)
artagnan kirjoitti:
Mä kuules teen susta stadin böönan et älä sano hesa vaan stadi.. ;)
Mut eikös kaikki kaupungit ole stadeja? :}
Hitto, ku googlettamasta tuon böönan..Arvaan, että se on nainen ;)
No kyl mäki laitan etusijalle lähipiirin hyvinvoinnin. Kun toi omaki onni riippuu pitkälti et kuinka he voivat.. :)
- Anonyymi
Keijon pitäisi saada putki poikki.
Juu, kyllä se vaikuttaa älyttömästi itseen, miten omilla läheisillä on asiat.
Tulee välitettyä heidän onnellisuudestaan ja hyvinvoinnistaan enemmän kuin omastani.
- Anonyymi
Rahaa ja maallisia asioita tärkeämpää on terveys.
Sairaana ei ole paljonkaan iloa vaikka omistaisi miljardeja, jos olisi sairaus, jota ei voisi parantaa.
Olisi rauha maailmassa ja ihmisillä hyvä tahto lähimmäsiiään kohtaan.
Olemme kaikki lähimmäisiä toisillemme rodusta riippumatta jokainen ihminen maapallolla, mutta se usein unohtuu.
Lopuksi tietenkin, että siiten kun elämä päättyy, niin saisi lähteä ns. saappaat jalassa äkkilähtö, eikä maata terveyskeskuksen vuodeosastolla kituen.
t. Kokkolan yksinäinenNii..ei se raha paranna vakavaa tautia...voi ehkä pitkittää jonkin verran.
Usein kuulee monenkin sanovan, että haluaa äkkilähdön, ettei tartte kitua ja kärsiä. Läheisille se on vaan pahempi juttu, kun tulee yhtäkkiä tuollasta.
- Anonyymi
Luulin jo, et mulla on veritulppa jalassa, kun toisen jalan nilkka oli mahottoman arka, kipeä liikuttaessa ja turposi selvästi.
Nilkka on oireillut jo kohta puoli vuotta, mutta netistä katsoin, että jos olisi veritulppa, niin viikkon verran aikaa, niin veritulppa menisi keuhkoihin eli ei ole veritulppaa, kun elossa ollaan, vaikka nilkalla nilkutetaankin ja kipulääkettä on nautittu.
Meikäläisellä on lättäjalat, että varmaan nilkat oireilee.
Varmaan on jotain hiven aineen puutosta nivelissä tai olisko kihti.
Lääkärissä en ole käynyt, kun siellä todetaan, että odottele, jos oireet pahenee, niin tule uudelleen, mut aika turha on lääkäriin mennä, kun kotiin vaan passittavat ja sanovat, että ota kipulääkettä.
Joten kyllä terveys on aika tärkeä liikkumisen kannaltakin. - Anonyymi
Kunhan pysyisi itse ja lähimmäiset terveinä ja edes kauheat sodat vähenisi ja loppuisi tuo älytön tappaminen, siinäpä haaveita kerrakseen.
Tärkeitä asioita.
Oon usein miettiny, ku joissakin maissa soditaan aina, että eikö elämän vois käyttää muutoinkin kuin sotimalla...ihan älytöntä :(
- Anonyymi
Sanokaapa porukat että milloinka rupesitte kirjoittamaan kla-palstalla? Toi 2020 pani vaan miettimään. Ite tulin suht myöhään, tais olla 2017.
SunflowerSemmonen muistikuva ois, että 2015... Kittie täällä kirjotteli ja aloin hänelle vastailemaan. Tonttukin tuli..tai sitten oli jo täällä :} Siitä se lähti rullaamaan. Jossain vaiheessa sit Ariel, Artsi ja Butsi sekä Temmi tupsahtivat tänne.
- Anonyymi
Älä ole huolissaan, näihin bileisiin kerkii hyvin aina mukaan. Monasti ei ole kovinkaan kummosta tekstiä, riippuu porukasta .! Normaali mielipide/kommentit asioista kaikenlaisista ok, mut sit tulee mukaan tää" älämölö " porukka , niin ei mitään järjellistä. ok
- Anonyymi
että kaikki koirat kuolis !
Miten joku voi toivoa jotain tuollasta??
Koirat ovat upeita eläimiä. Niin koirat kuin kissatkin ovat monille rakkaita lemmikkejä ja usealle yksinäiselle ihmiselle ainoa seuralainen.
Ajatteleppa myös näitä koiria, jotka ovat työelämässä...Opaskoirat, poliisi/ tullikoirat ym ym...Äärettömän suuri apu monissa asioissa.
Saat mennä peilin eteen.. :/
Hyvää alkavaa uutta vuotta 2020 kaikille ihmisille..
Erityisesti vanhalle kirjoituspoppoolle Arielille, Artsille, Kittielle, Tontulle ja Sunflowerille...tietty myös täältä kauan pois olleille Butsille, Temmille ja Speedolle, jos sattuvat tänne vilkaisemaan :)
Eläkää uusikin vuosi ihmisittäin tai Tinttutäti tulee ja antaa äitin käestä ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156