Hei! olen 13- vuotias ja olen alkanut käymään syömishäiriö yksiköllä. Saatiin mahdollisuus että saan yrittää nostaa painoa vielä kotona, ja tavoite on 1 kilo/viikko. Aineenvaihdunta on kuitenkin alkanut toimimaan kunnolla, joka tarkoittaa että ruoka lähtee nopeasti ulos eikä näy vaa assa kunnolla. Kolmen päivän päästä punnitus joten kysymys on: miten tankata siihen? onko jotain erityistä ruokaa mikä painaa vatsassa paljon? auttaako jos vaikka edellisenä iltana syön purkillisen jäätelöä? (esimerkki) pliis apuja, haluan pelata varman päälle jotta voin olla kotona enkä joudu osastolle.
Lisää painoa nopeasti punnitukseen!
Anonyymi
3
118
Vastaukset
- Anonyymi
Haluat siis neuvoja kuinka huiputtaa punnituksessa. Tuohon ei ole muuta neuvoksi kuin ala syömään säännöllisesti kunnon aterioita. Seuraavassa punnituksessa sinun tulisi painaa jo 2kg enemmän kuin tässä punnituksessa.
- Anonyymi
Haluan neuvoja jolla pelata varman päälle*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan neuvoja jolla pelata varman päälle*
Ala syömään normaaleja aterioita päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725