Kuusistossa termarikahvilla

Anonyymi

Rakkaani, etkö kaipaa yhteisiä hetkiämme?

42

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä niistä mahdat tarkoittaa hetkiä on liian vähän?

• Anonyymi

Niitä hetkiä, kun löysimme toisistamme sen, jota olimme koko aikaisemman elämän etsineet.
        Niitä hetkiä, kun tiesimme kuuluvamme yhteen.
        Niitä hetkiä, kun kerroit että haluat tuntea käteni vartalollasi ikuisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä hetkiä, kun löysimme toisistamme sen, jota olimme koko aikaisemman elämän etsineet.

Olenko sanonut sen kasvotusten? En ole mielessäni olen sitä kyllä miettinyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko sanonut sen kasvotusten? En ole mielessäni olen sitä kyllä miettinyt.

Kyllä sanoit sen kasvotusten, useammankin kerran.

• Anonyymi

Kiva että sinä olet kokenut sellaista.
        Meillä ei ollut telttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kaipaa niitä hetkiä.
        Kunpa sinäkin ymmärtäisit, että ne hetket kuuluvat jo menneisyyteen.
        Ihastukseni huumassa tahdoin kuulua toiselle. Tahdoin tuntea kädet ympärilläni. Tahdoin vain sinut.
        Nyt. Nyt olen jo siirtynyt elämässäni eteenpäin. Aika kanssasi ei ollut sitä, mitä elämältäni tahdoin.
        Olen siirtynyt eteenpäin. Siirry sinäkin. Älä jää menneisyyden vangiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kaipaa niitä hetkiä.
        Ihastukseni huumassa tahdoin kuulua toiselle. Tahdoin tuntea kädet ympärilläni. Tahdoin vain sinut.
        Nyt. Nyt olen jo siirtynyt elämässäni eteenpäin. Aika kanssasi ei ollut sitä, mitä elämältäni tahdoin.

Ja koska olet "siirtynyt eteenpäin", niin sen vuoksi olet ikävä palstalla:)
        Eihän siinä ole mitään ristiriitaa, eihän:)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kaipaa niitä hetkiä.

Jos olisit kaipaamani nainen, tietäisit koiran rodun. Kertoisitko sen tunnisteena?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit kaipaamani nainen, tietäisit koiran rodun. Kertoisitko sen tunnisteena?

Ei täällä kukaan oikeasti ketään tunne, kunhan vaan heittelee jotain ja katsoo osuuko se jollain tavalla kohteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä kukaan oikeasti ketään tunne, kunhan vaan heittelee jotain ja katsoo osuuko se jollain tavalla kohteeseen.

Niinpä, vähän samaan tapaan kuin horoskooppi.
        Kirjoittelee riittävän ympäripyöreitä, niin aina siitä jotain saa sopimaan jokaiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piispanlinnan ....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Baskervillen koira.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piispanlinnan ....

Onko tuo koiran rotu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Baskervillen koira.

Hohtava koira, ei ole koirarotu:)

• Anonyymi

Koska ollaan viimeksi nähty?

• Anonyymi

Ei olla mähty koskaan.

• Anonyymi

Lähes kaksi vuotta sitten😥

• Anonyymi

Tällaiseen kannusta kaikkia palstalaisia. On muuten etuoikeus päästä metsään ja veden ääreen Suomessa. Samoilu talvisessa metsässä on mukavaa. Ei ole kaikkialla mitenkään itsestäänselvyys.

• Anonyymi

Tuo nyt ei kylläkään ole metsässä, mutta on sentään meren äärellä.

• Anonyymi

Voi kuule.

• Anonyymi

Voi kuule, mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule, mitä?

Voi kuule, että kaipaan sinua nainen joka ikinen päivä. Tänäänkin ja huomenna...

• Anonyymi

Raunioillahan kahvia hörpittiin.

• Anonyymi

joku sentään tunnisti paikan :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joku sentään tunnisti paikan :)

Ei ollut vaikea arvata paikkaa, mutta en ole kahvin juoja. Emme siis olleet yhdessä sielä. Nokipannu kahvi kyllä kelpaisi,tiedän pari paikkaa aika lähellä siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut vaikea arvata paikkaa, mutta en ole kahvin juoja. Emme siis olleet yhdessä sielä. Nokipannu kahvi kyllä kelpaisi,tiedän pari paikkaa aika lähellä siellä.

Mikset juo kahvia? Onko sussa joku vika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset juo kahvia? Onko sussa joku vika?

Onks pakko tykätä? Sitä nokipannu kahvia joisin, kun samalla voisi duunata jotain sapuskaa. Tykkäisin opetella tekeen kaikkee hyvää.

Ootko pahakin kahvi holisti? Kahvisieppo. Mä en taida enää viitsiä opetella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks pakko tykätä? Sitä nokipannu kahvia joisin, kun samalla voisi duunata jotain sapuskaa. Tykkäisin opetella tekeen kaikkee hyvää.

Ootko pahakin kahvi holisti? Kahvisieppo. Mä en taida enää viitsiä opetella.

Kyllä terveet aikuiset juo kahvia.

• Anonyymi

Oliko niitä laavuja monta?

pyöräm

• Anonyymi

Ei siellä ole laavuja ja varakkailla on autot, köyhät pyöräilee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt meni väärin. Ahneilla ja laiskoilla on autot, tiedostavat pyöräilee. Sivusta.
        Kukaan ota ilmastomuutosta tosissaan muuta kuin mä... prkl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt meni väärin. Ahneilla ja laiskoilla on autot, tiedostavat pyöräilee. Sivusta.
        Kukaan ota ilmastomuutosta tosissaan muuta kuin mä... prkl

"tiedostavien" olisi hyvä lukea välillä jotain muuta kuin vihreää lankaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihan sielä, tiedän kaksi paikkaa kauempana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyl toisinpäin. Saat auton halvenmalla kuin laadukkaan fillarin tai sähköpyörän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyl toisinpäin. Saat auton halvenmalla kuin laadukkaan fillarin tai sähköpyörän.

Hullut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole typerä. Sen laadukkaan sähköfillarin hinnalla, ei saa mun autoon edes renkaita.
        Kaikki ei aja muutaman tonnin autolla, mutta suurin osa fillaristeista ajaa muutaman kympin tai satasen fillarilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hullut

Ei ehkä hullu, mutta varmasti tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"tiedostavien" olisi hyvä lukea välillä jotain muuta kuin vihreää lankaa.

hah, en lue vihreää lankaa, en ole nähnytkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole typerä. Sen laadukkaan sähköfillarin hinnalla, ei saa mun autoon edes renkaita.
        Kaikki ei aja muutaman tonnin autolla, mutta suurin osa fillaristeista ajaa muutaman kympin tai satasen fillarilla.

On sun autossa kalliit renkaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sun autossa kalliit renkaat

On kalliit renkaat ja vielä kalliimmat vanteet.

• Anonyymi

En kaipaa, sinähän kyykytät täällä köyhiä. Ei kiitos.

• Anonyymi

En ole kyykyttänyt köyhiä, täällä on "pari" muutakin kirjoittelijaa.
        T: aloittaja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe