Eikö poliiseilla ole muutta tehtävää kuin pitää nopeus ratsioita hiljaisilla tien osuuksilla. Kyllä ökytalon ihmiset on nyt turvassa.
Tampereen liikenne
49
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niillä on valtion kassan täyttö käsky vaikka muuta väittävät. On monta kertaa nähty, kun nuorehkot henkilöt leikkivät autoillaan ja käy käry, niin puhuttelu. Mutta työ elämässä oleva niin jo kirjoitetaan sitä lappua jolla saadaan valtion kassaan täytettä. Tosi on Tampereella.
Sanoppa toi ääneen niin ruvetaan harkitsemaan virkamiehen halventamista. Yksi vanhempi Konsta myönsi viime talvena että he ei viitti noiden nuorten kanssa otella vasta kun on pakko.
Tämä keskustelu käytiin Ylöjärvellä.
Terveisin Tampereen mies 45v. - Anonyymi
Saisivat välillä pamputtaa persujakin.
- Anonyymi
Olisi niillä, mutta kun ne ei tunnu osaavan paikalle koskaan tarvittaessa. yksi hiljainen tieosuus on sellainen jossa ei edes saa ajaa moottoriajonevolla ajo kieletty merkit molemmissa päissä, koska se on osa puistoa ja lasten leikkipuistoa, mutta niin vaan on autoliikennettä kuin moottporiliikennetiellä, alta joutuu pois juoksemaan tällä kävely ja pyöreätiellä. Tänän vain kolme kertaa 10 minuutin sisään kun tätä kävelytienä käytin, yhdelle naiselle ( joku pis-sis mikälie) osoitin liikennemerkkiä kun meinasi päälle kääntyä, keskisormehan tämä 'älykkö' tarjoili ikkunan takaa, näyttäisi että auto on monen olemattoman egon jonkinlainen jatke jonka suojista uskalletaan uhota, oletetaan että päästään karkuun. Nykyään kuitenkin lähes kaikila on noita kameroita jone myös nuokin usein pääsevät, ja tietysti sitten nettiin.
- Anonyymi
Missä tämä kohde tarkkaan ottaen sijaitsee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tämä kohde tarkkaan ottaen sijaitsee?
Veikkaus on, että aika tasan 3 kilometriä keskustorilta. Arvaan paikan, ihan varma en ole mutta luulisin, siitä on ollut juttua täällä suunnalla asujaimiston kesken. Koirahimiset juttelee ja olipa joku äreempi isukki tenavansa kanssa ajanut jonkun autolla siihen tulleen peruttamaan koko pätkän.
- Anonyymi
Näkyy alkaneen sakottaakin siellä autoilla pyöriviä, tai ainakin autojaan parkkiin jättäneitä.
- Anonyymi
Vieläkö tv-poliisi Reinikainen työskentelee Tampereella?
- Anonyymi
R.I.P.
"Tenho Tuure Saurén (1. syyskuuta 1926 Viiala[1] – 21. maaliskuuta 2001 Tampere) oli suomalainen näyttelijä"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tenho_Saurén - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
R.I.P.
"Tenho Tuure Saurén (1. syyskuuta 1926 Viiala[1] – 21. maaliskuuta 2001 Tampere) oli suomalainen näyttelijä"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tenho_SaurénEi osaa suoralinkittää Wikipedia, niin Iltalehdykkää: "Reinikaista esittänyt Tenho Sauren on kuollut Julkaistu: 10.4.2001"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000165175.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
R.I.P.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tenho_SaurénMenyttä miestä.
Olikohan se muuten Tenhon oma keksintö käyttää Tankki täyteen -sarjassa repliikkiä "paas laittaen vissyä", vai käsikirjoitettu sellaisenaan? Kuulostaa jotenkin ulkomaan kielestä käännetyltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menyttä miestä.
Olikohan se muuten Tenhon oma keksintö käyttää Tankki täyteen -sarjassa repliikkiä "paas laittaen vissyä", vai käsikirjoitettu sellaisenaan? Kuulostaa jotenkin ulkomaan kielestä käännetyltä.Teille junan tuomille Tampereen kieli onkin ulkomaan kieltä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teille junan tuomille Tampereen kieli onkin ulkomaan kieltä...
>Mielensäpahoittaja - ennen kaikki oli paremmin
https://www.iltalehti.fi/telkku/ohjelmat/mielensapahoittaja-ennen-kaikki-oli-paremmin/331092
Oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>Mielensäpahoittaja - ennen kaikki oli paremmin
https://www.iltalehti.fi/telkku/ohjelmat/mielensapahoittaja-ennen-kaikki-oli-paremmin/331092
Oli." ennen kaikki oli paremmin"
Ainakin Tampereella.
- Anonyymi
Missä niitä poliiseja näkee ? Hyvin harvoin liikenteessä vaikka usein tarvetta olisi.
Sellaisia röyhkimyksiä näkee Tampereen liikenteessä että oksat pois.- Anonyymi
Tohon äskeisen kaverin ongelmaan ei edes edesmennyt Tenho Saureenkaan olisi voinut mitään.
- Anonyymi
Ei niitä poliiseja enää näy missään. Liikkuva poliisi lakkautettiin ajat sitten.
- Anonyymi
Pitää itse liikkua nähdäkseen paikallaan olevan poliisin. Ellei sitten satu esimerkiksi asumaan sellaisen vieressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää itse liikkua nähdäkseen paikallaan olevan poliisin. Ellei sitten satu esimerkiksi asumaan sellaisen vieressä.
Samaa huomannut,kun ei ole valvontaa.Liikennepoliisi takaisin 24/7.Kuvannut aamulla ,illalla ohituksia järjettömiä, toisten kaistoille ,tulevan eteen,silmät sulkenut monesti.Keltaiset viivat ei haittaa,automerkillä ei väliä.Mutka,mäki eikun ohi.Rekan eteen suoraan.Automerkki sama mikä on aja oikein sitä varten auto,ajetaan arvokkaasti sääntöjen mukaan.Liikennetutkia teille,kortteja kuivumaan vuosiksi,sakot päälle ja isot.Myös päihdekuskit lisääntyneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa huomannut,kun ei ole valvontaa.Liikennepoliisi takaisin 24/7.Kuvannut aamulla ,illalla ohituksia järjettömiä, toisten kaistoille ,tulevan eteen,silmät sulkenut monesti.Keltaiset viivat ei haittaa,automerkillä ei väliä.Mutka,mäki eikun ohi.Rekan eteen suoraan.Automerkki sama mikä on aja oikein sitä varten auto,ajetaan arvokkaasti sääntöjen mukaan.Liikennetutkia teille,kortteja kuivumaan vuosiksi,sakot päälle ja isot.Myös päihdekuskit lisääntyneet.
Ratkaisu olisi hyvin yksinkertainen, autojen tehoja pudotettava, nykyään autot liian tehokkaita, noin 50 heppaa riittää mitä sesit on kw, ilmastokin kiittäisi siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ratkaisu olisi hyvin yksinkertainen, autojen tehoja pudotettava, nykyään autot liian tehokkaita, noin 50 heppaa riittää mitä sesit on kw, ilmastokin kiittäisi siitä.
Suomessa ei saa yli 120 luempaa ajaa, joten siinä se raja sais olla, lujempaa kun suomessa ei saa ajaakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei saa yli 120 luempaa ajaa, joten siinä se raja sais olla, lujempaa kun suomessa ei saa ajaakkaan.
Ainakin mä ajan autollani ympäri Eurooppaa. Saksan motareilla ja Alppien rinteissä tarvitaan tehoa. Mutta 250 km/h nopeusrajoitin on mullekin ihan ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin mä ajan autollani ympäri Eurooppaa. Saksan motareilla ja Alppien rinteissä tarvitaan tehoa. Mutta 250 km/h nopeusrajoitin on mullekin ihan ok.
Mutta me ei ollakkaan alpeilla vaan suomessa .Oli puhe miten suomessa saataisiin asiat paremmalle tolalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä olen Suomessa ajanut aivan laillisesti yli 200 km/h.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä ootkin niitä persereiänkautta syntyneitä vapaan kasvatuksen saaneitä vatipäitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta me ei ollakkaan alpeilla vaan suomessa .Oli puhe miten suomessa saataisiin asiat paremmalle tolalle.
Kyllä mä olen milloin missäkin. Autokin on aina sama olin Treellä tahi Nicellä. Samalla on pärjättävä kaikkialla, kun on kerran reissuun lähtenyt. Eikä kukaan tee suomalaisille erikseen mummovauhtia kulkevia mopoautoja. Nykyinen pääministerikin ehti kieltää sun haaveilemat mopoautot, jotka näyttää autoilta, mutta kulkee vaan jotain neljääkybää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä olen milloin missäkin. Autokin on aina sama olin Treellä tahi Nicellä. Samalla on pärjättävä kaikkialla, kun on kerran reissuun lähtenyt. Eikä kukaan tee suomalaisille erikseen mummovauhtia kulkevia mopoautoja. Nykyinen pääministerikin ehti kieltää sun haaveilemat mopoautot, jotka näyttää autoilta, mutta kulkee vaan jotain neljääkybää.
Sehän siinä onkin kun vatipäät ei osaa ajaa, ja onhan siinä sekin että autot ei ole kehitetty norsun painosille, mitä nyky nuoriso on, kaikki tuo yhdessä on tappava annos liikenteessä. Tulevaisuudessa nimen omaan siirrytään hitaanpiin kulkuneuvoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa kasvatus sulla ollut. Ei oo iskä ja äiti koskaan opettanut yhtään mitään. Nyt riehut liikenteessä kuin villi norsu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kiire
Ei tarvetta ajaa nopeammin
Lähden ajoissa liikkeelle
Ajan silti maximinopeutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa kasvatus sulla ollut. Ei oo iskä ja äiti koskaan opettanut yhtään mitään. Nyt riehut liikenteessä kuin villi norsu.
Mä sain korttini autokoulun kautta. Osaan kyllä liikennesäännöt ihan jees. Ikinä en ole edes ylinopeussakkoa saanut. Mutta silti mää ajan esim. Saksassa just niin lujaa kuin sielu sietää. Joka tapauksessa mun auto saa kulkea vaikka tuhatta sataa. Saksankaan motareille ei ole asiaa jollain neljääkybää kulkevalla autonnäkösellä vekottimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä sain korttini autokoulun kautta. Osaan kyllä liikennesäännöt ihan jees. Ikinä en ole edes ylinopeussakkoa saanut. Mutta silti mää ajan esim. Saksassa just niin lujaa kuin sielu sietää. Joka tapauksessa mun auto saa kulkea vaikka tuhatta sataa. Saksankaan motareille ei ole asiaa jollain neljääkybää kulkevalla autonnäkösellä vekottimella.
Me ei olla ny saksassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö että Saksassa kolmasosa teistä on rajoitettu 130km/ h.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö että Saksassa kolmasosa teistä on rajoitettu 130km/ h.
Joo on siellä myös 50, 60 jne rajoituksia. Vesisateella kanssa joutuu vähän mummoileen. Silmät onneksi päässä joilla tsiigataan liikennemerkkejä. Vaan siiten kun tulee merkki jossa on vaan nopeusrajoitus päättyy niin laitetaan oikeinpuoleinen lappu lattiaan ja kattotaan vasenta peiliä milloin joku Porche paahtaa ohitte. Välillä väistellään raskaita. Sellaista suhaamista se on, mutta matka taittuu kivaa tahtia. Sama pitäisi saada tietty tännekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo on siellä myös 50, 60 jne rajoituksia. Vesisateella kanssa joutuu vähän mummoileen. Silmät onneksi päässä joilla tsiigataan liikennemerkkejä. Vaan siiten kun tulee merkki jossa on vaan nopeusrajoitus päättyy niin laitetaan oikeinpuoleinen lappu lattiaan ja kattotaan vasenta peiliä milloin joku Porche paahtaa ohitte. Välillä väistellään raskaita. Sellaista suhaamista se on, mutta matka taittuu kivaa tahtia. Sama pitäisi saada tietty tännekin.
Lapsella lapsen mieli, hiekkalaatikolla saa porskuttaa. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsella lapsen mieli, hiekkalaatikolla saa porskuttaa. 🤣🤣🤣
Nastaa siellä Saksassa on painaa! Motareilla jotuu tosiaan vaan pitämään öögaa tarkasti peileissä. Meinaan siellä suhahtaa autoja samaan suuntaan ohi samalla vauhdilla kuin täällä tulee maantiellä vastaan.. ettei nääs kannata vaihtaa kaistaa kaistapäisenä! Ihan siistiä on ajella vuoristossakin. Siellä taas tarvii enempi vääntöä kuin tehoa. Mutta millään mummojen mopoautoilla ei pärjää. Niitähän joku urpo yrittä tässäkin ketjussa suositella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nastaa siellä Saksassa on painaa! Motareilla jotuu tosiaan vaan pitämään öögaa tarkasti peileissä. Meinaan siellä suhahtaa autoja samaan suuntaan ohi samalla vauhdilla kuin täällä tulee maantiellä vastaan.. ettei nääs kannata vaihtaa kaistaa kaistapäisenä! Ihan siistiä on ajella vuoristossakin. Siellä taas tarvii enempi vääntöä kuin tehoa. Mutta millään mummojen mopoautoilla ei pärjää. Niitähän joku urpo yrittä tässäkin ketjussa suositella.
Voi ja voi taas on lapsi menny kyljelleen hiekkalaatikossaan. Kohta äiti huutelee lapsia syömään pitsaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksan teillä kuolee liikenneonnettomuuksissa joka päivä keskimäärin kymmenen ja loukkaantuu vaikeasti 170 ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuonna 2010 tieliikenteessä menehtyi 3 651 ihmistä. Heistä 1 841 oli liikkeellä autolla ja 636 moottoripyörällä. Poliisin tietoon tuli kaikkiaan yli kaksi miljoonaa onnettomuutta.
Lähde mistä olen tietoni saanut on MTV uutiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä ootkin niitä persereiänkautta syntyneitä vapaan kasvatuksen saaneitä vatipäitä.
Olen lukenut, että kansakunta tyhmenee ja luetun ymmärtämisen taso heikkenee.
Onnistuit todistamaan lukemani oikeaksi.
Et ymmärtänyt sanaa, laillisesti!
Suomessa on useita moottoriratoja, joissa todellakin saa ajaa laillisesti yli 200km/h ja onhan siellä menty jopa yli 500km/h.
Minun ikäluokkani varttumisen aikaan, vapaasta kasvatuksesta ei oltu vielä edes kuultu.
Mutta kirjoitustyylisi perusteella, epäilen että olet selvästi minua nuorempi. Itse olen syntynyt vuonna 1965. - Anonyymi
Liikkuvan poliisin lakkauttamiseen syyt vaikuttivat joltain kumman selittelyltä, mitä lie siellä taustalla sitten mahtoi ollakaan. Itse asiassa lähes koko silloisen polisijohdon kimppuun käytiin jollain tavoin, myös armeijassa ja sitä lähellä olevassa mediassa tapahtui mutoksia ja mediassa hiljennettiin jokunen kirjoittajakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikkuvan poliisin lakkauttamiseen syyt vaikuttivat joltain kumman selittelyltä, mitä lie siellä taustalla sitten mahtoi ollakaan. Itse asiassa lähes koko silloisen polisijohdon kimppuun käytiin jollain tavoin, myös armeijassa ja sitä lähellä olevassa mediassa tapahtui mutoksia ja mediassa hiljennettiin jokunen kirjoittajakin.
Lopetettiin myös poliisin erittäin tuottoisa, miljoonia tuottanut verorikoksia tutkinut osasto. Mikähän kumma siinä oli takana.
- Anonyymi
Onhan niillä poliiseilla tärkeämpääkin
Nimittäin apsi apinapaarissa kahvilla- Anonyymi
Nettiä ne vahtii, ihan oikeesti, muutne ei taida juuri saada edes yhteyttä lkuinnetin kautta.
https://www.poliisi.fi/rikokset
https://www.poliisi.fi/
Liikenteestä kaupungeissa ei sieltä taida löytyä oikein mitään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettiä ne vahtii, ihan oikeesti, muutne ei taida juuri saada edes yhteyttä lkuinnetin kautta.
https://www.poliisi.fi/rikokset
https://www.poliisi.fi/
Liikenteestä kaupungeissa ei sieltä taida löytyä oikein mitään?Eilisten uutisten mukaan Tampere on Suomen vaarallisin kaupunki kävelijöille ja pyöräilijöille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilisten uutisten mukaan Tampere on Suomen vaarallisin kaupunki kävelijöille ja pyöräilijöille.
Tästä kiittäminen ratikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä kiittäminen ratikkaa.
Moni on jo jäänyt ratikan alle 😕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä siinä tarvi kun fillarin etukiekko sujahtaa kiskojen väliin ja ottaa siitä sitten ilmalennon niskat taittaen ja kaput. Onneksi Li pysyi hengissä vastaavassa äksisdentissä muutama vuosi sitten Hesassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä siinä tarvi kun fillarin etukiekko sujahtaa kiskojen väliin ja ottaa siitä sitten ilmalennon niskat taittaen ja kaput. Onneksi Li pysyi hengissä vastaavassa äksisdentissä muutama vuosi sitten Hesassa.
Koko ajan loukkaantuu ja kuolee kiskoihin kompastuvia ihmisiä Tampereella. Siitä ei vaan saa kertoa, kun kaupunki on kieltänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä aika paljon jäänyt alle, kohta totta kai täälläkin.
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/14392-ihminen-ja-ratikka-tormaavat-tiuhaan
- Anonyymi
Kokaiini solmio suhmurit ajalevat 200 km/h keskustassakin. Muualla vieläkin suuremmalla nopeudella. Tunnelissa 245 km/h taulussa väärään suntaa ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324