Ehkä mun pitää laittaa ikävä aloitus tulemaan suoraan sun sähköp tai puhelimeen (molemmat löydän jos kaivan 😉). En voi laittaa kummankaan etunimen kirjainta, koska trollit vauhkoontuvat tai ilmeisesti kiihottuvat liikaa. En voi ilmaista ikääsi, koska ahdasmieliset hermostuvat. Hiusten ja silmien väri sulla (toisin kuin mulla😉) niin arkinen että lähes joka mies täyttäisi kriteerit. Viestini pääsisältö kuitenkin olisi siis se, että olen ikävöinyt sinua koko tämän kirotun joululoman (joka kyllä tuli tarpeeseen😉). Lomalla, perheen keskelläkin minun ajatukseni liian usein vaeltavat sinuun ja siihen miten kummalliset meidän välit ovat. Mikä pahinta, vain sinun seurassasi olen tyytyväinen. Tasoitat tulista tempoeramenttiani (ainakin hetkittäin😉). Saat minusta pehmeän puolen esiin, joka on merkki siitä että tunnen sinua kohtaan paljon eritasoisia ja erilaisia tunteita. Sinun vieressäsi , jonne olen liian harvoin päässyt, suorastaan kehrään. Pointtini siis on i k ä v ä sinua, sinun seuraasi ja kaikkea. Toivottavasti piakkoin nähdään " siellä missä yleensä" .
Ihana mies ikävä ikävä ikäväääää
Anonyymi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
mut ooks naine mä vaan et you knwo mu jos ei kuitekaa… :(
- Anonyymi
😍😍
- Anonyymi
Mut hö en oo mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut hö en oo mies!
mut ooks gei no ei :D
- Anonyymi
Mikset pistä suoraan puhelimeen tai sähköpostiin?
Jos kerta sellainenkin vaihtoehto on olemassa.
Miehenä minä ainakin olisin otettu jos nainen jota kaipaan tekisi niin.- Anonyymi
Olisi ehkä helpompaa jos tietäisi varmasti hänen kaipaavan.
- Anonyymi
Pistä viestiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708