Hei. Onko täällä ketään, jolla olisi tosi vahva masennuslääkitys? Tai siis omasta mielestään vahva. Suhteellistahan se on.
Vahva masennuslääkitys?
10
1199
Vastaukset
- Anonyymi
no mul on rivatril 2mg ja lyrica 300mg ja sitten viel azona alotin tuossa pari vk sitten 150mg ja iltasin tenox 20mg en vahvasta tiedä mutta onhan tuossa aika satsi
- Anonyymi
Eh... Miksi kysyt?
Ei ole mitään lääkitystä. Kaikenlaista paskaa olen kyllä syönyt joskus vuosien mittaan. Mitä vahvempi lääkekuorma oli päällä, sitä paskempi olo oli. Mutta oli se olo kyllä muutenkin paska. Ja ehkä jollain muulla voi olla toisin.
Ainoa auttava lääke masennuksessa ovat olleet rauhoittavat. Mihinkään mielialoihin en siis niitäkään ole syönyt, vaan muihin ongelmiin, jotka liittyneet sairastamisiin (ahdistus etc.).- Anonyymi
Kysyn, koska pidän omaa lääkitystäni vahvana. Halusin vähän suhteellistaa, että onko se vahva vai ei. Joka tapauksessa, luotto masennuslääkkeisiin ei itsellänikään ole kovin vahva. Parhaiten ovat mullakin auttaneet bentsot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn, koska pidän omaa lääkitystäni vahvana. Halusin vähän suhteellistaa, että onko se vahva vai ei. Joka tapauksessa, luotto masennuslääkkeisiin ei itsellänikään ole kovin vahva. Parhaiten ovat mullakin auttaneet bentsot.
En oikein tiedä mikä minulla auttoi kun oli anafranil, doxal, xanor, deprakine, thyroxin. Ensin mainitut isoilla annoksilla masennukseen, tod isolla annoksella xanor, deprakine epilepsiaan. Nukuin päivät ja yöt. Kävin yksityisellä silloin ja lopulta hain kunnalliselta apua. Olin lihonnut 30 kg, minut laitettiin verikokeisiin ensin. Maksa arvo katossa, kolesteroli myös ja sokerit huikea reilu 10. Lääkkeiden purku aloitettiin. Diabetes polille ja ravitsemus terapeutille aika. Ne vieroitus oireet olivat kamalia, painoa niin että ensimmäinen lenkki oli vain kilometri.Paino tippui ja tippui kun pilleri toisensa jälkeen tippui pois. Olin tiukalla ruokavaliolla. 20 kg jälkeen sain ensimmäisen sokeri lääkkeen heittää pois. Paino tippui ja tippui. Liikuin laidasta laitaan pakkomielteellä jo. Sitten meni 17 kg. Toinen lääke pois. 37 kg pois ja 40 kg paikkeilla lopetetettiin lääkitys. Lääkäri sanoi että myöntää vastuunsa, mutta hänen mielestään tarvitsit nuo lääkkeet. Nyt on epilääke ja thryksin ja Ed olen ok kokoinen mutta löysän nahan tosin lahjaksi sain. Olen lievästi silti masentunut ja ahdistunut koko ajan mutta tuohon kuoleman leikkiin en voi enää lähteä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein tiedä mikä minulla auttoi kun oli anafranil, doxal, xanor, deprakine, thyroxin. Ensin mainitut isoilla annoksilla masennukseen, tod isolla annoksella xanor, deprakine epilepsiaan. Nukuin päivät ja yöt. Kävin yksityisellä silloin ja lopulta hain kunnalliselta apua. Olin lihonnut 30 kg, minut laitettiin verikokeisiin ensin. Maksa arvo katossa, kolesteroli myös ja sokerit huikea reilu 10. Lääkkeiden purku aloitettiin. Diabetes polille ja ravitsemus terapeutille aika. Ne vieroitus oireet olivat kamalia, painoa niin että ensimmäinen lenkki oli vain kilometri.Paino tippui ja tippui kun pilleri toisensa jälkeen tippui pois. Olin tiukalla ruokavaliolla. 20 kg jälkeen sain ensimmäisen sokeri lääkkeen heittää pois. Paino tippui ja tippui. Liikuin laidasta laitaan pakkomielteellä jo. Sitten meni 17 kg. Toinen lääke pois. 37 kg pois ja 40 kg paikkeilla lopetetettiin lääkitys. Lääkäri sanoi että myöntää vastuunsa, mutta hänen mielestään tarvitsit nuo lääkkeet. Nyt on epilääke ja thryksin ja Ed olen ok kokoinen mutta löysän nahan tosin lahjaksi sain. Olen lievästi silti masentunut ja ahdistunut koko ajan mutta tuohon kuoleman leikkiin en voi enää lähteä..
"Lääkäri sanoi että myöntää vastuunsa, mutta hänen mielestään tarvitsit nuo lääkkeet."
Todella harvinainen lääkäri, kun sanoo että myöntää vastuunsa! Ja että sinulta todella sitten lopetettiin ne fyysistä terveyttä tuhoavat lääkkeet! Ja sait ajan diabetespolille ja ravitsemusterapeutille. Siis eihän tällaista tapahdu kovin monelle psykiatriassa asioivalle! Yleensä ensinnäkin kiistetään, että haitat olisivat tulleet psyykenlääkkeistä. Potilaalla on vaan huonot elintavat, mistä johtuu lihominen ym., ja häntä tulee opastaa syömään terveellisemmin ja liikkumaan. Toiseksi on itsestäänselvää, että lääkkeet ovat olleet tarpeen, ja niiden käyttöä tulee jatkaa ad infinitum.
Tavallaan jopa nostan hattua tuolle hoitoporukallesi. Vaikka sen pitäisi olla ihan normaalia lääkärintyötä, että seurataan lääkkeiden vaikutusta ja muutetaan suunnitelmaa tarvittaessa. Ja korjataan virheet (vieläkään en voi olla hämmästelemättä, melkein henkeä haukkoen, että pääsit DIABETESPOLILLE! ja RAVITSEMUSTERAPEUTILLE!) - Ja tietenkin, niistä lääkityksen riskeistä ja tiedossa olevista haitoista olisi pitänyt kertoa potilaalle heti alkuvaiheessa, jotta hän itse, siis potilas itse, voi päättää haluaako kokeilla kyseistä lääkitystä.
Onneksi pääsit lääkekierteestä eroon ja terveytesi säilyy jatkossa. Pahoittelut kokemastasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lääkäri sanoi että myöntää vastuunsa, mutta hänen mielestään tarvitsit nuo lääkkeet."
Todella harvinainen lääkäri, kun sanoo että myöntää vastuunsa! Ja että sinulta todella sitten lopetettiin ne fyysistä terveyttä tuhoavat lääkkeet! Ja sait ajan diabetespolille ja ravitsemusterapeutille. Siis eihän tällaista tapahdu kovin monelle psykiatriassa asioivalle! Yleensä ensinnäkin kiistetään, että haitat olisivat tulleet psyykenlääkkeistä. Potilaalla on vaan huonot elintavat, mistä johtuu lihominen ym., ja häntä tulee opastaa syömään terveellisemmin ja liikkumaan. Toiseksi on itsestäänselvää, että lääkkeet ovat olleet tarpeen, ja niiden käyttöä tulee jatkaa ad infinitum.
Tavallaan jopa nostan hattua tuolle hoitoporukallesi. Vaikka sen pitäisi olla ihan normaalia lääkärintyötä, että seurataan lääkkeiden vaikutusta ja muutetaan suunnitelmaa tarvittaessa. Ja korjataan virheet (vieläkään en voi olla hämmästelemättä, melkein henkeä haukkoen, että pääsit DIABETESPOLILLE! ja RAVITSEMUSTERAPEUTILLE!) - Ja tietenkin, niistä lääkityksen riskeistä ja tiedossa olevista haitoista olisi pitänyt kertoa potilaalle heti alkuvaiheessa, jotta hän itse, siis potilas itse, voi päättää haluaako kokeilla kyseistä lääkitystä.
Onneksi pääsit lääkekierteestä eroon ja terveytesi säilyy jatkossa. Pahoittelut kokemastasi.Todella hyvä tosiaan, lääkkeet turruttaa ym.Joku luomu hoito, niitäkin löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella hyvä tosiaan, lääkkeet turruttaa ym.Joku luomu hoito, niitäkin löytyy.
"Joku luomu hoito, niitäkin löytyy."
Psykobiooteista apua ahdistukseen ja masennukseen
https://madinfinland.org/psykobiooteista-apua-ahdistukseen-ja-masennukseen/
Jooga auttaa masennusoireisiin ja saattaa innostaa fyysiseen aktiivisuuteen
https://madinfinland.org/10143-2/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi pääsit lääkekierteestä eroon ja terveytesi säilyy jatkossa. Pahoittelut kokemastasi.Olen aina syönyt terveellisesti mutta tuli burnout ja siitä lääkkeet masennukseen. Annoksia nostettiin ja nostettiin. Siitä lihoin tai olin valtavassa nestelastissa, 2 kertaa katetroitiin että pissa tulee. Hakauduin mielenterv puolelle ja siellä lähdettiin välittömään purkuun. Samalla otettiin verikokeet ja aikuisiän db tuli. Sain lääkkeet. Lääkkeiden tippuessa aloin laihtua, ja sitten aloin lopulta liikkumaan, ravitsemusterapeutti auttoi ravinto puolella ja 8kk meni ja 30 kg pois. Julkinen lopulta olikin parempi. Melankolia ei luovuta ikinä varmaan mutta sen kanssa on toimeen tultava. En halua diabetestä takaisin. Kyllä siinä oli kunnon porukka tosiaan jotka auttoivat. Tämä vastuun ottaja lääkäri lopetti vastaanottonsa enkä tiedä missä nyt on, enkä välitä tietää. Olen aina ollut pienikokoinen joten se lihominen järkytti kun ei ollut edes halua käydä jääkaapilla. Ruoka kuvotti. Sokerit ovat nyt vuosia olleet normaalit. Niinkuin sanotaan etteivät lääkärit ota tosissaan mutta tässä tilanteessa otettiin liiankin tosissaan.
- Anonyymi
Käytän sekaisin risperidonia, antidepressantteja, ketiapiinia ja alkoholia näin joitakin mainitakseni. Tuo mukavasti potkua elämään. Vielä kun löytäisi neulan tai kaksi. Sillä piikittelemään suoneen. Jihuuu.
- Anonyymi
Mulla on Brintellix 15 mg, Opamox 3*15 mg, Venlaflexin, Lyrica 600 mg, Panacod 4-7 kpl ja Ketipinor 25 mg unettomuuteen.
Tässä on mukana masennuslääkkeet ja kroonisen kipuun tarvittavat lääkkeet.
Käyn vastuullisessa työssä ja ajan autoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760