Olen kuvitellut nainen

Anonyymi

sinut omaan elämääni, ei se sen kummempaa ole, muuta ei meidän välillä ole. Pahoittelen, että olen rakentanut lintukodon meille molemmille ja unelmoinut romanttisesta seuhteesta kanssasi. Mielikuvissani olen kyllä viettänyt monta hyvää hetkeä kanssasi, jopa intiimejä hetkiä, mutta nehän ovat vain omassa päässäni kehittämiä toivesatuja, joita mielellään uskoo todeksi. Ainakin minä menen lankaan kerta toisensa jälkeen, kun sinä olet kyseessä. Olit ja olet vain niin ihana, ja sinun suloisuutesi saa mielikuvitukseni lentoon, ja siinä se. Tällainen lopputulos, minä höperö haaveilemassa meitä yhdessä.

Ihana kupla minulla. Niitä minä osaan saada aikaan. Vielä pahoittelut, että olen sotkenut sinut, hienon ihmisen tähän likaiseen satuun.

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nytkö se pakki tuli jo päälle? S naiselle

• Anonyymi

Miten tää liittyy ap:n aloitukseen?

• Anonyymi

Anna toisen kirjoittaa!! Luetaan me muut ihan kiltisti vaa sivusta.

• Anonyymi

Olet ihana 😘

• Anonyymi

Toivottavasti tämä nyt ei minulle ollut 😟

• Anonyymi

Ei sinun satusi likainen ole.

• Anonyymi

Eli toisin sanoen minun pitää unohtaa sinut?

-m-

• Anonyymi

Tämän ei ole minulle mutta en kokisi tätä pahana asiana silti..

• Anonyymi

Olisit jättänyt kirjoittamatta.

• Anonyymi

Muuten sama minulla kuin aloittajalla mutta olen nainen kirjoitat aina niin hienosti.

• Anonyymi

Tulipa tuosta mieleen että olin erään miehen mielestä liian hieno, koska tiesin ja ymmärsin enemmän? Pelästyi mitä vaatisin häneltä?

• Anonyymi

Hänelle, naiselleni on helppo kirjoittaa, ja sen lisäksi kauniisti.

• Anonyymi

No menikö ap piiloon?

• Anonyymi

Mitä oikein elämältä haluat? Jatkaa (ehkä) osittain onnettomassa suhteessa. Onnea sille

• Anonyymi

Kiitos tästä. Olenkin mieluummin sinkkuna. Vaikka salaa kaipaan muutakin. Mutta en löydä sitä mitä etsin.

• Anonyymi

Ei tunteissa ja haaveissa ole mitään likaista eikä mitään hävettävää. Kannattaa siirtyä tunteidensa kanssa oikeaan elämään. Aina ei osu valitettavasti, mutta yrittämättä sitä ei saa tietää.

• Anonyymi

Olisiko aloittaja voinut hieman antaa itsestään vihiä? Niin ei tarvisi turhaan täällä pohtia

• Anonyymi

Olen sydämellinen, miellyttävä, näin sanotaan.
      Pidän kaikesta kauniista ja pyrin elämään toisia ihmisiä arvostaen. Näen jokaisessa ihmisessä mahdollisuuden hyvään.
      Näen elämässä kauneutta ja toteutan mahdollisuuksieni mukaan hyviä tekoja.
      Pahuus satuttaa, tietoinen ilkeys on typerintä mitä tiedän. Toisten aliarvioimisen näen heikkoutena jolla korotetaan vain itseä.
      En pidä rumista sanoista tai ala-arvoisista vitseistä, en pahoista teoista mitä ihmiset tekee. En ymmärrä ilkeitä ihmisiä koska elämä on lyhyt. Aikaa on vain rakkaudelle ja hyville teoille. Rakkaudelle rakennan lintukotoni.
      Olen tavallinen, en hieno ulkoisesti ja raha ei ole jumalani.
      Siisti - mutta en jaksa jatkuvasti siivoilla sottailijoiden jälkiä.
      Toimelias - mutta en jaksa aina tehdä toisten eteen.
      Rakkaudellinen - mutta en rakasta sitä pahaa mitä näen jossakin toisessa.

• Anonyymi

Kuulostat kyllä minun rakkauteni naiselta. Hän voisi kirjoittaa noin.

• Anonyymi

Noinko täydellisenä itseäsi pidät? Jos itsetunto hyvä tunnistaa myös heikkoutensa ja puutteensa? Sivusta

• Anonyymi

Ottaisin jalat alleni jos mun ihastus kirjoittaisi itsestään näin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinko täydellisenä itseäsi pidät? Jos itsetunto hyvä tunnistaa myös heikkoutensa ja puutteensa? Sivusta

Trollilla todellakin heikkouksia, kirjoittaa toisten henkilöllisyydellä seurauksista piittaamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä heikkouksia ja puutteita näet tuntemattomassa ihmisessä? Kai tiedät että vastaat trollille? Vai oletko kenties itse tekstin takana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaisin jalat alleni jos mun ihastus kirjoittaisi itsestään näin..

Aika irvokasta vastata trollille.

• Anonyymi

Kummallista, ihan kuin olisin lukenut tuon kesällä osoitettuna minulle henk.koht
      🤔

• Anonyymi

Onko moniste😊

• Anonyymi

Minula on tinituustä,huimausta ja autoimmuuisairaus.
      Miulla on imeytymishäiriö ja limakalvojen kuivuus silmissä ja suussa sekä reuma-arvot koholla.
      Minulla on sydämen kanssa krenkkaa sekä vatsan.
      Minulla on paljon muutakin. Minulla on menolippu.

• Anonyymi

Ei silti pidä uhriutua. Käymässä me muutkin täällä olemme!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei silti pidä uhriutua. Käymässä me muutkin täällä olemme!

Uhriutua? Olekko joku sekopää. Mä mitään oo uhriutunu. Nautin.

• Anonyymi

Sittehän meitä on kaksi

• Anonyymi

Kuka on minun lisäkseni se toinen? Siis kuka olet?

• Anonyymi

Mun mielestä täälläkin, kun sinkut palsta on, niin on paljon sinkkuja, jotka ei suhdetta halua. Mun mielestä jokaisella pitää olla omat valintansa eikä homma edes toimi sellasen kanssa, joka ei sellaata halua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe