Mietin et mitä meinaat nyt täl visiitillä. Haluutko suunnitella pitsaa mun kans vai hautajaisia mulle? Viimeeks kun vierailit mun luona niin se oli jotain lokakuuta.
Saatoin just selvittää miks tulit mun luo pariks päiväks
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ei saa säikytellä tollee ihaku mulle mut yhelt vihollisetl
ja epälen sitä mut ei tää voi lla mulle :D:D:D mut lokakuu huono marraskuu hyvä :D- Anonyymi
En oo omin toimin kyl kenenkää vihollinen. Tai siis mikä taistelu täs on meneillää. En kuulu mihinkää järjestöihin tai peleihin. Enkä ees vastustajkiin melkein missään. Minuu alistava tyyyppi tai siis se mies, saattaa kuulua, se pahoinpitelijä. en ymmärrä miksen saa mun normaalia persettä takaisin ja miksi näitä pehmopalleroasioita ei voi ratkoa nyt kunnolla. Et oo9n kyllä sosiaaölisesta elämästä lähdössä pois, et nää alistamiset vois nyt loppuu ja asioitten järjestelyy vois nyt oikeestaa nopeuttaa.
En kyl ainakaa haluais tonnikalapitsaa nyt täl kertaa. En tiiä mitä teen tän ahistuksen kans. Tai eihän tää nyt ahistusta ole vaan sitä et kaikki on omien käsien ulkopuolella. Siis omat ajatukset kans. Et ei nää ainakaa mun ajatuksia ole. Ja sit et pysty toimimaa toisel taval. Tosi otoo niinku ja sillee. Mut siis hautajaisia mulle vai? Käyks nää suunnittelut? Siis kaljaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo omin toimin kyl kenenkää vihollinen. Tai siis mikä taistelu täs on meneillää. En kuulu mihinkää järjestöihin tai peleihin. Enkä ees vastustajkiin melkein missään. Minuu alistava tyyyppi tai siis se mies, saattaa kuulua, se pahoinpitelijä. en ymmärrä miksen saa mun normaalia persettä takaisin ja miksi näitä pehmopalleroasioita ei voi ratkoa nyt kunnolla. Et oo9n kyllä sosiaaölisesta elämästä lähdössä pois, et nää alistamiset vois nyt loppuu ja asioitten järjestelyy vois nyt oikeestaa nopeuttaa.
En kyl ainakaa haluais tonnikalapitsaa nyt täl kertaa. En tiiä mitä teen tän ahistuksen kans. Tai eihän tää nyt ahistusta ole vaan sitä et kaikki on omien käsien ulkopuolella. Siis omat ajatukset kans. Et ei nää ainakaa mun ajatuksia ole. Ja sit et pysty toimimaa toisel taval. Tosi otoo niinku ja sillee. Mut siis hautajaisia mulle vai? Käyks nää suunnittelut? Siis kaljaa?Kaljaa siis suunnittelun panikkeeks ja naisten= Mitkä nää on, jotkuu perseenpainajaiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyl ainakaa haluais tonnikalapitsaa nyt täl kertaa. En tiiä mitä teen tän ahistuksen kans. Tai eihän tää nyt ahistusta ole vaan sitä et kaikki on omien käsien ulkopuolella. Siis omat ajatukset kans. Et ei nää ainakaa mun ajatuksia ole. Ja sit et pysty toimimaa toisel taval. Tosi otoo niinku ja sillee. Mut siis hautajaisia mulle vai? Käyks nää suunnittelut? Siis kaljaa?no mie siis säikähin iha oikest sori etei tuu värkäsityksii mei en tiää tonnikalanaisest mitää
erehyin vaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no mie siis säikähin iha oikest sori etei tuu värkäsityksii mei en tiää tonnikalanaisest mitää
erehyin vaaSori jos säikyttelin. mut siis oon vähän tonnikalanhajuinen, pikkaisen homeinen ja venunnu elämästä ja mun ajatukset ei oo omia ajatuksiani ja tahtopisin perseeni takaisin. En ole sen kummemin pelottava nainen. Et ei pitäis riittää viel säikäyttelyyn. Mut oisin nyt kovast tahtonu suunnitella miehen kanssa pitsailtaa tai mun hautajaisia. tai siis voisko toi mies nyt lopettaa tän rääkkäämisen ja tuoda joko pitsaa tai tappaa minut :( :( Mut kiva, et kävit tässä, vaikka oli väärä osote.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori jos säikyttelin. mut siis oon vähän tonnikalanhajuinen, pikkaisen homeinen ja venunnu elämästä ja mun ajatukset ei oo omia ajatuksiani ja tahtopisin perseeni takaisin. En ole sen kummemin pelottava nainen. Et ei pitäis riittää viel säikäyttelyyn. Mut oisin nyt kovast tahtonu suunnitella miehen kanssa pitsailtaa tai mun hautajaisia. tai siis voisko toi mies nyt lopettaa tän rääkkäämisen ja tuoda joko pitsaa tai tappaa minut :( :( Mut kiva, et kävit tässä, vaikka oli väärä osote.
Älä puhu noin kamalia. Syön tässä kaurahiutaleita maidon kanssa. Yritin tänään vähän kuntoilla. Olis kiva yhden miehen kanssa pelata twisteriä siinä venyy jalat kivasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu noin kamalia. Syön tässä kaurahiutaleita maidon kanssa. Yritin tänään vähän kuntoilla. Olis kiva yhden miehen kanssa pelata twisteriä siinä venyy jalat kivasti.
Jos haluut lisä haastetta se twisteri kylppärin lattialle ja saippuaa päälle voitte siinä sitten kekkaloida kultanne kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahtoisin unelmakääretorttuu tai leipoo jotaa. Hmm. mitää aineit ei oo. Kaikki maito/kermatuotteet on loppu paitsi maito. Jotaa tekee miel, en tiiä mitä. Varmaan sitä kakskerroksista tonnikalapitsaa. Ylihuomisee asti itää oottaa, et saan tonnikalapurkin ja juustopussukan. Ehkä ananaspussukan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluut lisä haastetta se twisteri kylppärin lattialle ja saippuaa päälle voitte siinä sitten kekkaloida kultanne kanssa.
Öö taitaisi mennä liian vaaralliseksi ja siinä vääntyillessä tulee muutenkin jalat kipeäksi.
Luulen että miehellä voisi olla vaikeampaa koska on pitkät jalat tai sitten se olisi vain hyöty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahtoisin unelmakääretorttuu tai leipoo jotaa. Hmm. mitää aineit ei oo. Kaikki maito/kermatuotteet on loppu paitsi maito. Jotaa tekee miel, en tiiä mitä. Varmaan sitä kakskerroksista tonnikalapitsaa. Ylihuomisee asti itää oottaa, et saan tonnikalapurkin ja juustopussukan. Ehkä ananaspussukan
Jos on kaakaota niin tee kuumaa kaakaota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on kaakaota niin tee kuumaa kaakaota.
Ei tee mieö suklaata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tee mieö suklaata.
Juu nukahin tuoliin äsken väsyttää.
- Anonyymi
Milloin saan tuntea hänen miehen kosketuksen?
- Anonyymi
Ite en haluu enää et kukaa koskee minuu ikuna. Mutta toivottavasti saat lempimieheltäsi tai lempi-ihmisen mieheltäsi.
Siuenet ei kyl siis varmaan mee pitsaan? Siis paistettuinakaan. En tykkää tölkkisienistä. Ja paisetut on kovin mauttomia. Mites pesto ja pekoni?Varmaan se tonnikala nyt ykkönen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite en haluu enää et kukaa koskee minuu ikuna. Mutta toivottavasti saat lempimieheltäsi tai lempi-ihmisen mieheltäsi.
Siuenet ei kyl siis varmaan mee pitsaan? Siis paistettuinakaan. En tykkää tölkkisienistä. Ja paisetut on kovin mauttomia. Mites pesto ja pekoni?Varmaan se tonnikala nyt ykkönen.Kosketuksella tarkoitin lähellä oloa halausta en muuta. Niin teet sellaisen josta itse pidät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224