Saatoin just selvittää miks tulit mun luo pariks päiväks

Anonyymi

Mietin et mitä meinaat nyt täl visiitillä. Haluutko suunnitella pitsaa mun kans vai hautajaisia mulle? Viimeeks kun vierailit mun luona niin se oli jotain lokakuuta.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei saa säikytellä tollee ihaku mulle mut yhelt vihollisetl
      ja epälen sitä mut ei tää voi lla mulle :D:D:D mut lokakuu huono marraskuu hyvä :D

• Anonyymi

En oo omin toimin kyl kenenkää vihollinen. Tai siis mikä taistelu täs on meneillää. En kuulu mihinkää järjestöihin tai peleihin. Enkä ees vastustajkiin melkein missään. Minuu alistava tyyyppi tai siis se mies, saattaa kuulua, se pahoinpitelijä. en ymmärrä miksen saa mun normaalia persettä takaisin ja miksi näitä pehmopalleroasioita ei voi ratkoa nyt kunnolla. Et oo9n kyllä sosiaaölisesta elämästä lähdössä pois, et nää alistamiset vois nyt loppuu ja asioitten järjestelyy vois nyt oikeestaa nopeuttaa.

En kyl ainakaa haluais tonnikalapitsaa nyt täl kertaa. En tiiä mitä teen tän ahistuksen kans. Tai eihän tää nyt ahistusta ole vaan sitä et kaikki on omien käsien ulkopuolella. Siis omat ajatukset kans. Et ei nää ainakaa mun ajatuksia ole. Ja sit et pysty toimimaa toisel taval. Tosi otoo niinku ja sillee. Mut siis hautajaisia mulle vai? Käyks nää suunnittelut? Siis kaljaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo omin toimin kyl kenenkää vihollinen. Tai siis mikä taistelu täs on meneillää. En kuulu mihinkää järjestöihin tai peleihin. Enkä ees vastustajkiin melkein missään. Minuu alistava tyyyppi tai siis se mies, saattaa kuulua, se pahoinpitelijä. en ymmärrä miksen saa mun normaalia persettä takaisin ja miksi näitä pehmopalleroasioita ei voi ratkoa nyt kunnolla. Et oo9n kyllä sosiaaölisesta elämästä lähdössä pois, et nää alistamiset vois nyt loppuu ja asioitten järjestelyy vois nyt oikeestaa nopeuttaa.

En kyl ainakaa haluais tonnikalapitsaa nyt täl kertaa. En tiiä mitä teen tän ahistuksen kans. Tai eihän tää nyt ahistusta ole vaan sitä et kaikki on omien käsien ulkopuolella. Siis omat ajatukset kans. Et ei nää ainakaa mun ajatuksia ole. Ja sit et pysty toimimaa toisel taval. Tosi otoo niinku ja sillee. Mut siis hautajaisia mulle vai? Käyks nää suunnittelut? Siis kaljaa?

Kaljaa siis suunnittelun panikkeeks ja naisten= Mitkä nää on, jotkuu perseenpainajaiset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no mie siis säikähin iha oikest sori etei tuu värkäsityksii mei en tiää tonnikalanaisest mitää
        erehyin vaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no mie siis säikähin iha oikest sori etei tuu värkäsityksii mei en tiää tonnikalanaisest mitää
        erehyin vaa

Sori jos säikyttelin. mut siis oon vähän tonnikalanhajuinen, pikkaisen homeinen ja venunnu elämästä ja mun ajatukset ei oo omia ajatuksiani ja tahtopisin perseeni takaisin. En ole sen kummemin pelottava nainen. Et ei pitäis riittää viel säikäyttelyyn. Mut oisin nyt kovast tahtonu suunnitella miehen kanssa pitsailtaa tai mun hautajaisia. tai siis voisko toi mies nyt lopettaa tän rääkkäämisen ja tuoda joko pitsaa tai tappaa minut :( :( Mut kiva, et kävit tässä, vaikka oli väärä osote.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori jos säikyttelin. mut siis oon vähän tonnikalanhajuinen, pikkaisen homeinen ja venunnu elämästä ja mun ajatukset ei oo omia ajatuksiani ja tahtopisin perseeni takaisin. En ole sen kummemin pelottava nainen. Et ei pitäis riittää viel säikäyttelyyn. Mut oisin nyt kovast tahtonu suunnitella miehen kanssa pitsailtaa tai mun hautajaisia. tai siis voisko toi mies nyt lopettaa tän rääkkäämisen ja tuoda joko pitsaa tai tappaa minut :( :( Mut kiva, et kävit tässä, vaikka oli väärä osote.

Älä puhu noin kamalia. Syön tässä kaurahiutaleita maidon kanssa. Yritin tänään vähän kuntoilla. Olis kiva yhden miehen kanssa pelata twisteriä siinä venyy jalat kivasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu noin kamalia. Syön tässä kaurahiutaleita maidon kanssa. Yritin tänään vähän kuntoilla. Olis kiva yhden miehen kanssa pelata twisteriä siinä venyy jalat kivasti.

Jos haluut lisä haastetta se twisteri kylppärin lattialle ja saippuaa päälle voitte siinä sitten kekkaloida kultanne kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahtoisin unelmakääretorttuu tai leipoo jotaa. Hmm. mitää aineit ei oo. Kaikki maito/kermatuotteet on loppu paitsi maito. Jotaa tekee miel, en tiiä mitä. Varmaan sitä kakskerroksista tonnikalapitsaa. Ylihuomisee asti itää oottaa, et saan tonnikalapurkin ja juustopussukan. Ehkä ananaspussukan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haluut lisä haastetta se twisteri kylppärin lattialle ja saippuaa päälle voitte siinä sitten kekkaloida kultanne kanssa.

Öö taitaisi mennä liian vaaralliseksi ja siinä vääntyillessä tulee muutenkin jalat kipeäksi.
        Luulen että miehellä voisi olla vaikeampaa koska on pitkät jalat tai sitten se olisi vain hyöty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahtoisin unelmakääretorttuu tai leipoo jotaa. Hmm. mitää aineit ei oo. Kaikki maito/kermatuotteet on loppu paitsi maito. Jotaa tekee miel, en tiiä mitä. Varmaan sitä kakskerroksista tonnikalapitsaa. Ylihuomisee asti itää oottaa, et saan tonnikalapurkin ja juustopussukan. Ehkä ananaspussukan

Jos on kaakaota niin tee kuumaa kaakaota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on kaakaota niin tee kuumaa kaakaota.

Ei tee mieö suklaata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tee mieö suklaata.

Juu nukahin tuoliin äsken väsyttää.

• Anonyymi

Milloin saan tuntea hänen miehen kosketuksen?

• Anonyymi

Ite en haluu enää et kukaa koskee minuu ikuna. Mutta toivottavasti saat lempimieheltäsi tai lempi-ihmisen mieheltäsi.

Siuenet ei kyl siis varmaan mee pitsaan? Siis paistettuinakaan. En tykkää tölkkisienistä. Ja paisetut on kovin mauttomia. Mites pesto ja pekoni?Varmaan se tonnikala nyt ykkönen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite en haluu enää et kukaa koskee minuu ikuna. Mutta toivottavasti saat lempimieheltäsi tai lempi-ihmisen mieheltäsi.

Siuenet ei kyl siis varmaan mee pitsaan? Siis paistettuinakaan. En tykkää tölkkisienistä. Ja paisetut on kovin mauttomia. Mites pesto ja pekoni?Varmaan se tonnikala nyt ykkönen.

Kosketuksella tarkoitin lähellä oloa halausta en muuta. Niin teet sellaisen josta itse pidät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      27
      3827
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      54
      2313
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      217
      2292
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1294
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe