parempi kuin poistuu palstalta

Anonyymi

ja jatkaa elämää siitä mihin se jäi ennen palstaa. Naiselle

41

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistakaa tehdä niin kuin parhaaksi näätte. Oma vointi etusijalla. /sivusta

• Anonyymi

Täällä olo ei ole kenenkään parhaaksi. Olen pyytänyt ihmisiä olematta kirjoittamatta tänne. Täällä suurin osa viesteistä on yhden henkilön (ei naisen) kirjoittamia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä olo ei ole kenenkään parhaaksi. Olen pyytänyt ihmisiä olematta kirjoittamatta tänne. Täällä suurin osa viesteistä on yhden henkilön (ei naisen) kirjoittamia.

Oletko nyt ihan varma? Voisiko olla mahdollista...…..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nyt ihan varma? Voisiko olla mahdollista...…..

Kyllä. Kirjoittaa milloin mistäkin näkökulmasta, usein myös uskottavasti.

• Anonyymi

Mutta mihin se jäi ennen palstaa?

• Anonyymi

Siihen etten ajatellut hänestä sen kummempaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se vastaus mitä toivoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No höh, aika mälsä oot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se vastaus mitä toivoin.

No mihin se johtaa jos meillä jotain pientä olisi? Kokemuksesta voin sanoa ettei se johda mihinkään..joten miksi jatkaa? Huvin vuoksiko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mihin se johtaa jos meillä jotain pientä olisi? Kokemuksesta voin sanoa ettei se johda mihinkään..joten miksi jatkaa? Huvin vuoksiko

Ei kaiken tarvitse johtaa mihinkään. Joskus vain rakkaus haluaa täyttymyksensä ja tulla ilmaistuksi, eikä sen enempää. Harva koskaan edes löytää aitoa rakkautta, joten sitä ei pidä ohittaa olankohautuksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaiken tarvitse johtaa mihinkään. Joskus vain rakkaus haluaa täyttymyksensä ja tulla ilmaistuksi, eikä sen enempää. Harva koskaan edes löytää aitoa rakkautta, joten sitä ei pidä ohittaa olankohautuksella.

👍👍👍 peukut sille. Jatka samaan malliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään tarvitse, kunhan ihminen kärsii mahdollisimman paljon kaikesta turhasta. Niin sinä ajattelet etkä arvosta ihmisen yksityisyyttä etkä heidän omaa elämää. Jos ihmistä ei kiinnosta mitkään paska rakkausjutut niin sitä ei silloin kiinnosta. Vitun yksinkertaista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä puhut täällä tällaisia ja täysin tuntemattomille? Haloo. Miten mitään voisi tulla kun puhut tuntemattomille ja ignooraat IRL.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään tarvitse, kunhan ihminen kärsii mahdollisimman paljon kaikesta turhasta. Niin sinä ajattelet etkä arvosta ihmisen yksityisyyttä etkä heidän omaa elämää. Jos ihmistä ei kiinnosta mitkään paska rakkausjutut niin sitä ei silloin kiinnosta. Vitun yksinkertaista!

Meinaat, että joku tunnustaa sulle tunteensa ja kertoo miten hieno ja tärkeä ihminen olet, ja sinä pahoitat siitä mielesi osaamatta arvostaa sitä, että olet toiselle arvokas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli oot ennenkin pettänyt??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaat, että joku tunnustaa sulle tunteensa ja kertoo miten hieno ja tärkeä ihminen olet, ja sinä pahoitat siitä mielesi osaamatta arvostaa sitä, että olet toiselle arvokas?

Kyllä näin se on! En kaipaa elämääni yhtään tunnetta rakkaudesta enkä muustakaan. En saa sitä yhtään mitään muuta kuin paskan olon ja that’s it. Jos nautit siitä kaikesta niin nauti, ei se tarkoita että joku toinen siitä nauttisi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin se on! En kaipaa elämääni yhtään tunnetta rakkaudesta enkä muustakaan. En saa sitä yhtään mitään muuta kuin paskan olon ja that’s it. Jos nautit siitä kaikesta niin nauti, ei se tarkoita että joku toinen siitä nauttisi!

Toivottavasti en tunne sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti en tunne sinua.

Toivottavasti ei ja toivottavasti ei tulla koskaan tuntemaan!

• Anonyymi

Se jäi meillä lähentymiseen kerta kerralta, siitä on hyvä jatkaa. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se jäi meillä lähentymiseen kerta kerralta, siitä on hyvä jatkaa. <3

No jatkappa. Ei se johda mihinkään, niinhän sanoit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jatkappa. Ei se johda mihinkään, niinhän sanoit

Minä en ole missään sanonut ettei johda mihinkään! Olen koko tämän reilun kuukauden ainoastaan kaivannut häntä ja koko ajan enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole missään sanonut ettei johda mihinkään! Olen koko tämän reilun kuukauden ainoastaan kaivannut häntä ja koko ajan enemmän.

No ketä sitten kaipaat? Sanoppa edes se! Ja kysyn siksi kun minun pää ainakin on jo mennyt näissä kirjoituksissa sekaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ketä sitten kaipaat? Sanoppa edes se! Ja kysyn siksi kun minun pää ainakin on jo mennyt näissä kirjoituksissa sekaisin.

Pääkaupunkiseudulta E-naista. Sekaisin tääällä menee kaikki kun on välihuutelijoita hämmentämässä.

• Anonyymi

parasta, mutta ei ihan helppoa. Ilman häntä:(

• Anonyymi

Ehkä niin.

• Anonyymi

Epäilen että olet viettänyt täällä vuosia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen että olet viettänyt täällä vuosia?

Olen aloittelija mutta parasta häpyä kun vielä osaa.

• Anonyymi

Eletään joka päivä. Tästä palstasta on tullut tapa, mutta kaipa voisin jättää poiskin.

• Anonyymi

Elätkö palstalla? Odotan että joku kertoo mitä on meneillään. Pääsen sitten itsekin eteenpäin ja pois täältä.

• Anonyymi

Tää on järkyttänyt aika paljon mun elämää. Tämä on ainoa paikka mistä saan tietoa. Täällä ei kannata ”kaivata”, huono paikka sellaiseen, itsensä huijaamista kun ei tiedä kenen kanssa kirjoittaa. IRL asiat selviää.

• Anonyymi

Onko tämä mulle kenties? Ja oon samaa mieltä sun kanssa, jos se tuo molemmille rauhan. Nytkin täällä on keskustelua jo muiden välillä ja sekottaa kenelle oikeasti juttelee.

• Anonyymi

Niin ei täällä ole mitään mahdollisuutta tietää kenelle kirjoittelee ja täällä on paljon kirjoittelijoita jotka koipoivat toisten tyylejä kirjoittaa ja vastailevat jonkun kahden kirjoittajan väliin mitä sattuu.

Toivottavasti eräs nainen ei luule minun asuvan täällä. Ei todellakaan ole aikaa ja irl on mulle kaikessa olennaisempi sijainti ja liikun valtavan paljon ihmisten keskuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ei täällä ole mitään mahdollisuutta tietää kenelle kirjoittelee ja täällä on paljon kirjoittelijoita jotka koipoivat toisten tyylejä kirjoittaa ja vastailevat jonkun kahden kirjoittajan väliin mitä sattuu.

Toivottavasti eräs nainen ei luule minun asuvan täällä. Ei todellakaan ole aikaa ja irl on mulle kaikessa olennaisempi sijainti ja liikun valtavan paljon ihmisten keskuudessa.

En sitä epäile. :) mutta tänne ei kannata kirjoittaa lainkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Todelliset suhteet solmitaan irl. Omalla kohdalla toivon miehen ottavan minuun yhteyttä oikeassa elämässä, jos haluaa tutustua minuun. Jos ei halua omista syistään, niin siihen joudun tyytymään.

• Anonyymi

Koko ajan yritän unohtaa ... Kieltää kaiken... Selittää itselleni parhain päin... uskoa ettei se ole totta ja tuudittautua siihen..Mutta ei ajatuksia pysty hallitsemaan... murtunut ja itkenyt.. koittanut jatkaa eteenpäin...enkä ole vuosia täällä ollut.. en edes ymmärrä miksi tänne tulin.. mikä ihme veti tänne.. aivan kummallista ja outoa.. en koskaan ennen kirjoittanut minnekään nettipalstoille.. yrittänyt pysyä poissa... Kyllä tää helpottaa kun vielä... Kun saan uskoteltua itselleni ettei mikään tästä ollut totta.. koska niinhän sen pakko olla..

• Anonyymi

Ei se mervi ollutkaan. Tunnistelit väärin. Ne oli teinejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mervi ollutkaan. Tunnistelit väärin. Ne oli teinejä

Mä kans aikasemmin, alun pitäen eksyin tänne ihan vaan muuta asiaa etsiessäni. Täällä on pikeesti helppo uskotella, että joku tuttu olis aiis sellanen jonka haluis olevan. Pelleporukka täällä pyörittää ja rikollinen stalkkeri.

• Anonyymi

Tee se.

• Anonyymi

Tajuatko miten alentavaa on pitää hänet kuvitelmissasi palstalla. Et arvosta ihmistä tarpeeksi kohdataksesi häntä oikeasti. Assosioit hänet tähän kontekstiin. Ei kukaan halua sellaista. Et voi tietää miksi kukaan käy näitä lukemassa.

• Anonyymi

Voisitko nyt kertoa vähän kenelle aloitus on?

• Anonyymi

Oletko V?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      78
      1980
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      546
      1178
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe