Tipaton Tammikuu!

Anonyymi

Hyvä alku raitistumiselle. Vai olenko väärässä?

91

562

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No,onhan se alku.

• Anonyymi

Humalaeset ei yhestä tammikuusta opi.

• Anonyymi

Ensimmäinen vuosi on vaikein,sen jälkeen menee omalla painollaan.

• Juu ompa tässä tullu oltua kohta 64v tipatonta tammikuuta ja vuotta. Eipä ole tullut ruvettua ryypiskelemään. Seurannut sivusta muitten kännisten toilailua että silleen. Enkä kuulu mihinkään uskonnolliseen yhdistykseen, en ole vaan katsonut ryyppäämistä tarpeelliseksi tuklee toimeen ilmankin.

• Anonyymi

Tipaton 2020 vuosikymmen. Siinä on tukevaa tunnetta ja tuntuvaa tavoitetta.

• Anonyymi

12minuutin Cooperintesti,raju 12minuutin koetus ilman viinan pisaratakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

12minuutin Cooperintesti,raju 12minuutin koetus ilman viinan pisaratakaan.

Toisena vaihtoehtona "Huikaton Helmiku".

• Anonyymi

Kuppiukot nyt alkaa nenän valkaisu.

• Anonyymi

Ois edes yksi selvä päivä ens vuonna.

• Anonyymi

tehkää parannus ja uskokaa Herraan Jeesukseen Kristukseen. Viinapiru pakenee.

• Anonyymi

Ei kiitos mitään lahkoja,voin olla ilmankin.

• Anonyymi

Joo mä oon Jeesuksen kaveri,mut yks asia vaivaa.Kun se tekee usein sen bravuuri temppunsa muuttamalla veden viiniksi,niin johan taas juomaputki jatkuu.

• Anonyymi

Oisko se ollut alkoholitonta viiniä,meillä sitä sanotaan mehuksi,mene ja tiedä.

• Anonyymi

Tänään vielä läträtään viinan kanssa huomenna kiitos Ei!

• Anonyymi

Höpö jatkuu kuten ennenkin. Vielä enemmän. Kiitos kela, verottaja te-keskus Plups muut!

• Anonyymi

Yskänlääkettä voi ottaa,köh´köhh,,

• Anonyymi

Enemmän valistusta ruotaselle.

• Anonyymi

Eikö voitaisi juhlia viinan sijasta Pyhäjärvistä Veli Ristoforosta Munkkikakulla?

• Anonyymi

Vähiin ne on pitäjässä jutut menneet, vanha sonta että paska ei jauhamalla parane pitää paikkansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähiin ne on pitäjässä jutut menneet, vanha sonta että paska ei jauhamalla parane pitää paikkansa.

En ole ottanu olutta viinaa 1,5 vuoteen ja tupakka lakko kestänyt 10 kk. Tää tupakkalakko on ihan hyvä asia, kannatan.

• Anonyymi

Ruotaselle on jo vetäneet sähköt,muutamassa ikkunassa oli valot.

• Anonyymi

Olisi kiva jos olisi jossain päin sellainen palsta, että ne jotka oikeasti yrittävät pitää tipatonta tammikuuta, saisivat rauhassa keskustella, tukea ja tsempata toisiaan.

Nythän on niin että just tipattomat palstalle tulee kaikki lärvinheittäjät (jotka eivät itse yritä eivätkä selviä) nälvimään ja irvuilemaan.
        Miksi?

Jos te ette itse osallistu, niin kunnioittakaa niitä jotka yrittävät!
        Eikö teissä oo tippaakaan hienotunteisuutta ja empatiaa.

Voi ihan hyvin kannustaa sen sijaan: "hienoa että yritätte, mahtavaa!"- tyyliin.

Olis kiva tietää miten muilla menee tässä vaiheessa.
        Itse vietän joka vuosi tipatonta, pari kolme ensimmäistä päivää on vähän vaikeeta, kun joulun ja uudenvuoden välipäivinä on tullut tiputeltua.
        Mutta siitä se sitten lähtee.

Usein menee helmikuukin samaa vauhtia.
        Sen jälkeen pystyy melko hyvin hallitsemaan tiputteluaan.

Kesälomalla tulee harrastettua enemmän.

Yritän nyt tämän tipattoman kauden jälkeen lopettaa kokonaan.

Mitä muut tipattomat tammikuulaiset tuumitte?
        Olisi tosiaan kohteliasta muilta tulla tänne nokkimaan, kiitos!

Terveisiä edelliselle!
        Minä lopetin tupakinpolton v. -85 ja se oli parasta mitä oon tehnyt.
        Kyllä sen tupakinpolton voi lopettaa. Älä ota sitä ensimmäistä vaan!
        Onnittelut 10 kuukauden hienosta suorituksesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kiva jos olisi jossain päin sellainen palsta, että ne jotka oikeasti yrittävät pitää tipatonta tammikuuta, saisivat rauhassa keskustella, tukea ja tsempata toisiaan.

Nythän on niin että just tipattomat palstalle tulee kaikki lärvinheittäjät (jotka eivät itse yritä eivätkä selviä) nälvimään ja irvuilemaan.
        Miksi?

Voi ihan hyvin kannustaa sen sijaan: "hienoa että yritätte, mahtavaa!"- tyyliin.

Itse vietän joka vuosi tipatonta, pari kolme ensimmäistä päivää on vähän vaikeeta, kun joulun ja uudenvuoden välipäivinä on tullut tiputeltua.

Terveisiä edelliselle!

Korjaus edelliseen kirjoitusvirheeseen:
        Olisi tosiaan kohteliasta muilta olla tulematta tänne nokkimaan, kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi?

Terveisiä edelliselle!

Kiitos kiitos, se tosijaan loppu kun ei enää kertakaikkiaan pystynyt ei siis tullut polttamisesta mitään vaikka yritti sen viiden päivän aikana niin ei kokonaista savuketta pystynyt kun keuhkot ei kestäneet kuin ois kehuhkoja viiltänyt sanan mukaisesti se savu ! Tavallaan se oli tosijaan " hevoskuuri " niin eikä siinä kaikki, , ihan kuin " sokerina pohjalla " silmiäkin kirveli kuin ois mykiössä kiertänyt nikotiini myrkyllinen veri ! Onko muila ollut samallaisia kokemuksia ennen lopettamista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kiitos, se tosijaan loppu kun ei enää kertakaikkiaan pystynyt ei siis tullut polttamisesta mitään vaikka yritti sen viiden päivän aikana niin ei kokonaista savuketta pystynyt kun keuhkot ei kestäneet kuin ois kehuhkoja viiltänyt sanan mukaisesti se savu ! Tavallaan se oli tosijaan " hevoskuuri " niin eikä siinä kaikki, , ihan kuin " sokerina pohjalla " silmiäkin kirveli kuin ois mykiössä kiertänyt nikotiini myrkyllinen veri ! Onko muila ollut samallaisia kokemuksia ennen lopettamista

Joo, se polttaminen maistui mielettömän pahalle ja tuli karmea olo!
        En pistäisi sitä patukkaa suuhun vaikka läjän huntteja levittäisivät.
        Ei minulla tosin sinunlaisia vaivoja ollut.
        Se suurin kimmoke minun lopettamiseen oli se kun luin artikkelin että sen tupakinpolton takia niin moni istuu vanhana rullatuolissa, kun se vaikuttaa jalkoihin. Minulla alkoi olla kipeää jaloissa ja piti lämpimässä vedessä huljutella.
        Aattelin että lopetan hyvän sään aikana, rullatuoliin (ja että jopa jalkoja katkotaan) en mee.

Siitä on nyt 35 vuotta ja en oo päivääkään katunut lopettamista.
        Alussa kutitti kaulakarvoja kun uudet kaulakarvat alkoivat kasvaa.
        Kun tupakoitsijoita näin, niin säälitti. Ihan oikeesti.

Nyt on tää tiputtelun lopettaminen.
        Sinä oot selvinnyt ilman vinettoja 1,5 vuotta.
        Ite en oo suurkuluttaja, mutta haluan lopettaa senkin kokonaan.

Tsemppiä meille molemmille!

Onko tällä palstalla muita urheita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, se polttaminen maistui mielettömän pahalle ja tuli karmea olo!
        En pistäisi sitä patukkaa suuhun vaikka läjän huntteja levittäisivät.
        Ei minulla tosin sinunlaisia vaivoja ollut.
        Se suurin kimmoke minun lopettamiseen oli se kun luin artikkelin että sen tupakinpolton takia niin moni istuu vanhana rullatuolissa, kun se vaikuttaa jalkoihin. Minulla alkoi olla kipeää jaloissa ja piti lämpimässä vedessä huljutella.
        Aattelin että lopetan hyvän sään aikana, rullatuoliin (ja että jopa jalkoja katkotaan) en mee.

Siitä on nyt 35 vuotta ja en oo päivääkään katunut lopettamista.
        Alussa kutitti kaulakarvoja kun uudet kaulakarvat alkoivat kasvaa.
        Kun tupakoitsijoita näin, niin säälitti. Ihan oikeesti.

Nyt on tää tiputtelun lopettaminen.
        Sinä oot selvinnyt ilman vinettoja 1,5 vuotta.
        Ite en oo suurkuluttaja, mutta haluan lopettaa senkin kokonaan.

Tsemppiä meille molemmille!

Onko tällä palstalla muita urheita?

Eipä taida olla muita tipattomia enää palstalla?

Ite olen, että on ainakin 1.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida olla muita tipattomia enää palstalla?

Ite olen, että on ainakin 1.

Ompa tässä menossa 64 vuosi tipattomana ja ilman alkoholia ja tupakkaa eikä muitakaan huumaavia aineita ole tullut käytettyä että pistäkää paremmaksi sisulla eteenpäin vaikka ei elämä ole välillä ollut mitenkään helppoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaus edelliseen kirjoitusvirheeseen:
        Olisi tosiaan kohteliasta muilta olla tulematta tänne nokkimaan, kiitos!

Olisi tosiaan kohteliasta näiden tiukkapipojen olla tulematta tänne räksyttämään juomattomuudestaan, kiitos!

• Anonyymi kirjoitti:

Olisi tosiaan kohteliasta näiden tiukkapipojen olla tulematta tänne räksyttämään juomattomuudestaan, kiitos!

Käypikö kateeksi, tämä on vapaa maa ja jokaisella on oma mielipiteensä.

• Anonyymi

tässä toinen 😂🤣

• Anonyymi

Viikko ilman alkoholia 👍

• Anonyymi

Eli meitä on neljä!
      Hyvä me!

Nyt kun oon päässyt hyvään alkuun, niin jatkan uljaasti koko kuukauden.
      Tarkistan tilanteen 1 helmikuuta.

Tää tipaton tammikuu on muuten kätevä systeemi.

Jos joku haluaa tulla mukaan, niin voi liittyä vielä.
      Kolme viikkoakin on hyvä suoritus!

• Anonyymi

Miksi juoda?

• Anonyymi

9 päivää kuivilla,on se alku sekin.👍

• Anonyymi

En nyt niin kauheasti ole juonut, hiukan tavallista enemmän viime vuoden loppuaikoina. Mutta se ei tuntunut hyvältä elimistössä ja siksi tipaton tammikuu ja jatkossakin hyvin harvoin.

• Anonyymi

Humalaesii ei vaekuta semmoset tammikuut päenvaston,tipaton tammikuu,loriseva loppuvuos.

• Anonyymi

Kuukausi menee heittämällä,kokeilen mahdollisesti toisen perään.

• Anonyymi

Vielä kun vähä jaksas, niin alkas "Huikaton helmikuu".

• Anonyymi

jaksaa,jaksaa,

• Anonyymi

Täälläkin 9: s päivä.

Kahvia on kyllä mennyt enemmän, hyvä niinkin.
        Olo on ollut virkeä.

Kyllä tässä jaksan vetää kuukauden ilman, tarkoitus on jatkaa vielä helmikuu ainakin.
        Vappuun asti kun selviäisi, niin olispa ihme.

Jatketaan ja kerrotaan kuulumisia välillä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täälläkin 9: s päivä.

Kahvia on kyllä mennyt enemmän, hyvä niinkin.
        Olo on ollut virkeä.

Kyllä tässä jaksan vetää kuukauden ilman, tarkoitus on jatkaa vielä helmikuu ainakin.
        Vappuun asti kun selviäisi, niin olispa ihme.

Jatketaan ja kerrotaan kuulumisia välillä!

Humalaeset on taitavia valehtelioita.

• Anonyymi

Hyvin menee 😜👈

• Anonyymi

Perjantai-ehtoo.

10: s ilta tipattomalla.
        Hauska huomio, mutta ei oo ollenkaan tarkoitus ryypiskellä viikonloppuna!
        Niin on leppoisaa lämpimässä nökötellä, join tuossa kahvia kunnon vaniljapullan kanssa, söin hyvät sapuskat ja on lokoisaa. Varmuuden vuoksi varasin suklaakonvehdirasian jos "hätä" yllättäisi. Ei oo tarvinnut vielä avata.

Jatketaan.
        Ei meidän tartte olla sen tavan orjia, että "on pakko ryypätä viikonloppuna".

Ei oo pakko ja ei huvita, kun on mukava muutenkin!

Hyvää viikonloppua!
        Huomenna aamulla on terve olo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perjantai-ehtoo.

10: s ilta tipattomalla.
        Hauska huomio, mutta ei oo ollenkaan tarkoitus ryypiskellä viikonloppuna!
        Niin on leppoisaa lämpimässä nökötellä, join tuossa kahvia kunnon vaniljapullan kanssa, söin hyvät sapuskat ja on lokoisaa. Varmuuden vuoksi varasin suklaakonvehdirasian jos "hätä" yllättäisi. Ei oo tarvinnut vielä avata.

Jatketaan.
        Ei meidän tartte olla sen tavan orjia, että "on pakko ryypätä viikonloppuna".

Ei oo pakko ja ei huvita, kun on mukava muutenkin!

Hyvää viikonloppua!
        Huomenna aamulla on terve olo!

Humalaisten juomisen on kuin semmosta tiputtavvoo vesihanaa yrittäs sormella hillitä. Alkuun se onnistuu vaan kohta paine kasvaa niin kovaksi ettei enää pysty piättelemään vaan sitten päsähtää ja juominen jatkuu entistä kovempana.

• Anonyymi

hyvä alku niinku joku kirj mut pv kerrallaan on parempi ainakin mulle 18kk ilman alkoa

• Anonyymi

Nostan hattua 🎩

• Anonyymi

Uusi päivä uudet kujeet,alko ei kuulu "tänäänkään" ohjelmaan.

• Anonyymi

Sama täällä, Alko ei kuulu ohjelmaan! Jo se että ei tartte lähteä kauppaan ja siellä jonottaa, itsekukin laskekoon mitä maksaisi, ja miten huono olo olisi.

Luulisin että nyt alkaa olla jo paremmalla puolella. Hyvä neuvo tuo edellä että päivä kerrallaan silti.
        Tuohon 18 kuukauteen kun pääsemme, niin vot. Olisi kiva kuulla lisää.
        Kaikki jotka ovat lopettaneet ovat kertoneet miten elämä on muuttunut niin paljon paremmaksi.

En minä sitä sano että lopetan kokonaan, mutta olipa miten oli niin tää Tipaton Tammikuu-systeemi on hyvä alku.

Onnistuin myös aikoinani samantapaisella tempauksella "viikko ilman tupakkaa" lopettamaan tupakinpolton. Se lopettaminen alkoi siitä, vaikka repsahdin sen jälkeen kunnes -85 sain lopullisesti lopetettua, eli 35 vuotta sitten.

• Anonyymi

Keität varmaan ite.

• Anonyymi

Tipaton Tammikuu tutkimus.
      87 prosenttia ei pidä tipatonta tammikuussa.
      Niistä jotka sen pitävät suurin osa on naisia.

• Anonyymi

Pyhäsalmen Alko on yksi niistä 30 Kodin Onnesta,jotka lyhentää aukioloaikoja.

• Anonyymi

Aivan sama,ei juurikaan kiinnosta.

• Anonyymi

87% Suomalaisista ei pidä tipatonta tammikuussa.

• Anonyymi

Ja loput 13% valehtelee, että pitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja loput 13% valehtelee, että pitää.

Todista väitteesi!
        Mistä sinä tarkalleen tiedät, että 13 % valehtelee?
        Jos tiedät tarkalleen, niin todista!

Ite voin esim todistaa osaltani että oon tipattomana, ja olenpa tosi ylpeä, että itelläni on selkärankaa.
        Voitko sinä todistaa, että sinä pystyt olemaan?

• Anonyymi

Turhaa väitellä alkoholistien kanssa.

• Anonyymi

Kyllä täälä voepi humalaesettii tekkeytyä seleviks,vaan kun arki koittaa....

• Anonyymi

Ortodoksinen munkki Kristoforos Liimatainen on raitis ja siveä mies. Äänestetään se valtuustoon.

• Anonyymi

Niin on ihan turhaa.
        Jutun ydin on siinä että jotkut eivät vain pysty, ei ole selkärankaa siihen, että edes viikkoa, puhumattakaan yhtä kuukautta olemaan raittiina.

Sitten huomaavat että jotkut reippaat pystyvätkin, - ja sitten tulee se suomalainen kateus:
        pitää ruveta vähättelemään, ivailemaan ym - jotta se oma itsetunto edes jotenkin pysyisi koossa. Sama tuolla toisella/samalla jonka on pakko vetää jopa uskonasiat keskusteluun. (?!)
        Sinulle toivotan itsellesi valtuustopaikkaa! Kerro nimesi, niin heti menen äänestämään!

Oukei sinä olevinaan "savolainen", joka et osaa edes oikeinkirjoitussääntöjä (pilkun ja pisteen jälkeen tulee välilyönti), - nälvi sinä rauhassa meitä tipattomia ja jotka pystymme olemaan kuukauden ilman, - nälvi ihan lemmessä! Me myönnetään sinulle että "juu, juu.juu".

Toivottavasti helpottaa!
        Kohosiko itsetuntonne?

Joku vähemmän diplomaattinen kertoisi tedän sivistystasostanne toisin ilmaisuin...
        Jos kohosi, niin hyvä, onnittelemme!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on ihan turhaa.
        Jutun ydin on siinä että jotkut eivät vain pysty, ei ole selkärankaa siihen, että edes viikkoa, puhumattakaan yhtä kuukautta olemaan raittiina.

Sitten huomaavat että jotkut reippaat pystyvätkin, - ja sitten tulee se suomalainen kateus:
        pitää ruveta vähättelemään, ivailemaan ym - jotta se oma itsetunto edes jotenkin pysyisi koossa. Sama tuolla toisella/samalla jonka on pakko vetää jopa uskonasiat keskusteluun. (?!)
        Sinulle toivotan itsellesi valtuustopaikkaa! Kerro nimesi, niin heti menen äänestämään!

Oukei sinä olevinaan "savolainen", joka et osaa edes oikeinkirjoitussääntöjä (pilkun ja pisteen jälkeen tulee välilyönti), - nälvi sinä rauhassa meitä tipattomia ja jotka pystymme olemaan kuukauden ilman, - nälvi ihan lemmessä! Me myönnetään sinulle että "juu, juu.juu".

Toivottavasti helpottaa!
        Kohosiko itsetuntonne?

Joku vähemmän diplomaattinen kertoisi tedän sivistystasostanne toisin ilmaisuin...
        Jos kohosi, niin hyvä, onnittelemme!

Koville se aihe näkkyy ottavan,väkijuomiin ote on luja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koville se aihe näkkyy ottavan,väkijuomiin ote on luja.

Eli pilkun jälkeen on välilyönti, - kovin pn lujassa sen asian ymmärtäminen.

No, kirjoittele miten lystäät!
        Ja juo miten paljon haluat!
        Ei minua haittaa.
        Huomenna on taas Alko auki sinulle.

Onnea sinulle joka et ole tipattomalla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli pilkun jälkeen on välilyönti, - kovin pn lujassa sen asian ymmärtäminen.

No, kirjoittele miten lystäät!
        Ja juo miten paljon haluat!
        Ei minua haittaa.
        Huomenna on taas Alko auki sinulle.

Onnea sinulle joka et ole tipattomalla!

Moneltako aukee,tiijätkö muistatko.

• Anonyymi

13 päivää.

• Anonyymi

Sama täällä,
        13 päivää!

• Anonyymi

Sama täällä,
        13 päivää!

• Anonyymi

Hihhih, jos se jääh shiiheh hehheh

• Anonyymi

Jee! 15 päivää!

• Anonyymi

Täälläkin 15 päivä!

Mahtava olo, ja saa niin paljon aikaiseksi!

Onnittelut meille!

• Anonyymi

Jee!16 päivää!

• Anonyymi

5 vuotta alkotonta. Ihana elämä!

Tulkaahan mukaan! :-)

• Anonyymi

Teillä muilla on nyt varsinaisesti hyvä tilaisuus liittyä mukaan tähän kampanjaan mukaan, kun me täällä uhotaan tätä tipatonta kuukautta!
        Ja on asia tapetilla just nyt.

Harvapa sitä rupeaa maailiskuussa uhoamaan tipatonta.

Eli reippaasti mukaan nyt, ehditte olla kaksi viikkoa tempauksessa mukana, ja jos kaksi viikkoa helmikuun puolella, - niin tulee kuukausi, vot!

Itelleni rupeaa nyt kahden tipattoman viikon perästä oikein kunnolla selvenemään tään kuurin edut ja että miten on hyvä olo!
        Aion vetää tämän kuukauden täysin tipattomana loppuun, ja katson sitten mikä on tilanne sen jälkeen.

Mukaan moni, nyt kun on kannustusta!

• Anonyymi

Voi se joillekin olla hyvä alku mutta kyllä minua on huvittanut monien tipattomat.
      Tammikuu kärvistellään kuivilla ja helmikuun alussa juovat sitten koko tammikuun edestä.
      Siinä mielessä ei tipattomassa ole järkeä että sitten " palkitaan " juomalla.
      Tosin kuukausikin juomatta tekee elimistölle ihan hyvää.
      Ihan hienoa kun edes sen pystyy monet olemaan raittiina.

• Anonyymi

Päivä 16.

• Anonyymi

Sama täällä!

Päivä 16!

Annetaan toisia huvittaa rauhassa, huvinsa kullakin.
        Kas kun itse eivät pysty ja keksivät sitten "monia" tapauksia...

• Anonyymi

Hyvin menee 16 p.vä

• Anonyymi

17p.vä ⬅😁

• Anonyymi

Täällä myös 17: s päivä.
        Yli puolen välin.

Onko meitä kaksi vai kolme jäljellä, jotka aloitettiin 1. tammikuuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä myös 17: s päivä.
        Yli puolen välin.

Onko meitä kaksi vai kolme jäljellä, jotka aloitettiin 1. tammikuuta?

19:s päivä tipatonna jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

19:s päivä tipatonna jo.

Vielä reilu viikko ja Huikaton helmikuu alkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi viikkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikun loriseva loppuvuos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit fiksu tyyppi, niin onnitteleisit ja kannustaisit!
        Miksi oikeastaan olet noin vahingonhaluinen, etkö suo toisille että he yrittävät raitistua ja päästä eroon alkoholista ja sen tuomista haitoista?

Eihän se ole sinulta pois.
        Eikä sinun tarvitse raitistua, voit ihan rauhassa juopotella.
        Mutta ei me ivata sinua mitenkään, se on sinun oma päätös.
        On vain niin lapsellista aikuiselta mieheltä tulla tuollaisilla jatkuvilla kommenteilla.

Eli ollaan täällä ponnisteltu jo kolme viikkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi oikeastaan olet noin vahingonhaluinen, etkö suo toisille että he yrittävät raitistua ja päästä eroon alkoholista ja sen tuomista haitoista?

On vain niin lapsellista aikuiselta mieheltä tulla tuollaisilla jatkuvilla kommenteilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hikkee pukkoo otalle.

• Anonyymi

kestää, kestää.

• Anonyymi

Ei mitään heikkoa,korkki on kiinni.

• Anonyymi

Tipatonna kallistui tääkin päivä ehtooseen, se oli sitten 23: s.

• Anonyymi

Eikun 24: s.

• Anonyymi

Epätoivosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epätoivosta.

Tipaton tammikuu sujui hyvin!

Pitää nostaa itelleni myssyä!
        Onko täällä vielä joku muu jolle nostaa myssyä?

Kunto koheni, oli hyvä ja pirteä olo, paino laski, yöt nukuin hyvin ja tuli terveellisiä uusia tapoja, rahaakin säästyi. Ja osasin pitää itselleni annetun lupauksen!
        Jatkosta en tiedä, jatkan vielä jonkin aikaa, ehkä vappuun.

Hyvää jatkoa vain kaikille ja terveisiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tipaton tammikuu sujui hyvin!

Pitää nostaa itelleni myssyä!
        Onko täällä vielä joku muu jolle nostaa myssyä?

Kunto koheni, oli hyvä ja pirteä olo, paino laski, yöt nukuin hyvin ja tuli terveellisiä uusia tapoja, rahaakin säästyi. Ja osasin pitää itselleni annetun lupauksen!
        Jatkosta en tiedä, jatkan vielä jonkin aikaa, ehkä vappuun.

Hyvää jatkoa vain kaikille ja terveisiä!

Jee, huomenna alkaa "Huikaton helmikuu".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      64
      6175
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3796
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2811
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2340
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      42
      2231
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1699
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1312
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1256
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      33
      1248
    Aihe