Varkaus on hyväpaikka asua ja elää.

Anonyymi

Se on paljon omista asenteista kiinni. Ei pidä olla liian kriittinen ja vaativa. Ja aina valittaa. Kaikki tarvittavat palvelut ovat lähellä saatavissa. Ei pidä valittaa turhista asioista!!

valluveeti.

14

94

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täysin samaa mieltä. Kun katselin esim Kuopio ja Mikkeli vuokriakin,niin kyllä Varkaudessa on edullista asua.

• Anonyymi

Asumisessa voi säästää, jos löytää edullisen vuokra-asunnon ja jos palvelut ovat lähellä ja ympäristökin OK! Niin, miksipä mennä merta eemmäs kalaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asumisessa voi säästää, jos löytää edullisen vuokra-asunnon ja jos palvelut ovat lähellä ja ympäristökin OK! Niin, miksipä mennä merta eemmäs kalaan.

Vitun vinkujat. Eihän tänne saada väkeä muuttamaan, jollakin teatterikikalla leikitään ja aletontteja tarjpillaan. Infra kuntoon ja palvelut ja työpaikkoja. Onko vaikeeta tajuta. Ei tarvita korkeakouluja lukea että tajuaa. Ihme vittuilukulttuuri. Kaikki hyvin, kun ei ole Syyriasta paennu 200000 pakolaista. Tulevat Eurooppaan ja Suomeen 50000 siinähän sormisuussa selitätte. Ei pelkkä 10 henkeä riitä. Kauounki ja Suomi yllätetään housut kintuissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitun vinkujat. Eihän tänne saada väkeä muuttamaan, jollakin teatterikikalla leikitään ja aletontteja tarjpillaan. Infra kuntoon ja palvelut ja työpaikkoja. Onko vaikeeta tajuta. Ei tarvita korkeakouluja lukea että tajuaa. Ihme vittuilukulttuuri. Kaikki hyvin, kun ei ole Syyriasta paennu 200000 pakolaista. Tulevat Eurooppaan ja Suomeen 50000 siinähän sormisuussa selitätte. Ei pelkkä 10 henkeä riitä. Kauounki ja Suomi yllätetään housut kintuissa.

Kuultaa paha henkinen olo tuosta kirjoituksesta. Minulla on hyvä olla Varkaudessa. Olen jo iäkäs. Olen saanut hyvin apua sairauteen ja kaupat lähellä. Kaikki pelaa hyvin. Kiitollinen myös eläkeläisbussikortista. Ystävällisiä ihmisiä on täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja voi muuttaa työn perässä,kun ei ole asunnon tai talon myynti riesaa. Jos omistat asumuksesi,ei ole helppoa lähteä työn perässä muualle. Itse en pidä pihatöistä niin senkin puolesta kerrostalo ja nimenomaan vuokralla on tietoinen valinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja voi muuttaa työn perässä,kun ei ole asunnon tai talon myynti riesaa. Jos omistat asumuksesi,ei ole helppoa lähteä työn perässä muualle. Itse en pidä pihatöistä niin senkin puolesta kerrostalo ja nimenomaan vuokralla on tietoinen valinta.

Huono paikka Varkaus on asua,Hiki on koko ajan pakkasellakin hiki,käyn salilla ja saunassa ja Nekkarissa ,siellä vasta hikoilenkin,olen 186cm ja moppitukka.Tykkään urheilusta ja musiikista,Kissiä laulan Nekkarissa.Kissiä ,jos joku vilauttaa tissiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huono paikka Varkaus on asua,Hiki on koko ajan pakkasellakin hiki,käyn salilla ja saunassa ja Nekkarissa ,siellä vasta hikoilenkin,olen 186cm ja moppitukka.Tykkään urheilusta ja musiikista,Kissiä laulan Nekkarissa.Kissiä ,jos joku vilauttaa tissiä

Teidänlaisia hörhöjä on Varkaus,Kuopio,Pieksämäki,Joroinen,Kuvansi täynnä.

• Anonyymi

Minö toivota kaikile Hyvöö uutta Vuotta 2020, lupaan ettei vahinkoja satu enöö ,ainakaan kaupoissa tai pöivökotien pihoilla. Repiköö köyhöy siitö ja limolla demarikulmalle,

• Anonyymi

Aloitteen sisältö
      Ehdotan että kaupunki käy neuvotteluita yhtiön kanssa tehtaan saamiseksi Varkauteen. Sawon Sanomat otsikoi että Tehdas ei saanut ympäristölupaa Sorsasaloon rakentamiseen. Tehtaan arvo 1.5miljardia.kun ja myös työpaikkoja lisää kaupunkiin

Katoha ku tehny aloitteen vaikka Timo vuosia sitten ehdotti samaa, onko oikeasti kaveruksia nämä?

• Anonyymi

Tosi mukavia jopa kaupan kassat Varkaudessa kuin myös Pieksämäellä. Molemmissa paljon tulee käytyä. Huonoja päiviä toki kaikilla joskus,mutta jos juuri sinulla tuntuu elämä on olevan koko ajan ns tervanjuontia niin mieti on vika itsessäsi.

• Anonyymi

Taitaa olla ihan muualla sitä juontia, ukko juo ja akka kanssa sitten lastensuojelulla torstaina kiire.. Keskiviikko pyhitetty ukon rapulalle ja pahoittelulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla ihan muualla sitä juontia, ukko juo ja akka kanssa sitten lastensuojelulla torstaina kiire.. Keskiviikko pyhitetty ukon rapulalle ja pahoittelulle

Kellä tommosta on? Jos lapset hoidossa niin saapi ukko ja akka juua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kellä tommosta on? Jos lapset hoidossa niin saapi ukko ja akka juua.

Juua, juua, juua, juua, juuaan juuaan. Alkosta lisää. Juuaan ja juuaan. Lapset on muualla. Juuaan ja tehään lisää lapsia muiden hoidettavaksi

• Anonyymi

Totta puhut.Kaikki saatavilla.Täällä riittää vinku-intiaaneja.Jos ihmisellä ei ole muita harrastuksia,kuin netissä roikkuminen,niin katsokoon peiliin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      848
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    8. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      133
      556
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      547
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    Aihe