Onko 8 cm liian pieni

Anonyymi

Olen huolestunut penikseni koosta penikseni pituus lepotilassa on 5 cm ja etektiossa 8 cm onko penikseni liian pieni etenkin naisten mielipiteitä haluaisin kuulla

25

1625

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä on 8 cm etektiossa on järkyttävän pieni.

      • Anonyymi

        En pysty ongelmani normaaliin seksiin en ole vielä edes poikuuttani menettänyt onko se nolo asis


      • Anonyymi

        Oletko nainen


    • Anonyymi

      Ukkomiestä saisit kunnolla nussia suuhun! Tuollaisesta olen haaveillut...

    • Anonyymi

      älä väli mulla lepo tilassa 4 cm ja jäykkänä 12cm ja sillä olen pannut vuosi kymmeniä naisia

      • Anonyymi

        Eipä se koko vaan se taito


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se koko vaan se taito

        Onneton katkarapu 🦐 mun miehellä seisokissa 17.cm.repikää siitä pikku kikkelit🤯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneton katkarapu 🦐 mun miehellä seisokissa 17.cm.repikää siitä pikku kikkelit🤯

        Mitään älyllistä sillä ei sit olekaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään älyllistä sillä ei sit olekaan

        Kyllä miehellä pitää vähintään 15.senttinen olla eihän tommosella kahdeksan senttisellä yllä ku huulille hehehehee 🤣 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneton katkarapu 🦐 mun miehellä seisokissa 17.cm.repikää siitä pikku kikkelit🤯

        Sekin on liian pieni tommoselle horolle.Sulle sopiva oli Berliinimakkara pötkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehellä pitää vähintään 15.senttinen olla eihän tommosella kahdeksan senttisellä yllä ku huulille hehehehee 🤣 😂

        Sopiihan sinunkin uneksia siitä.Mut sun katkarapu ei vaan kasva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehellä pitää vähintään 15.senttinen olla eihän tommosella kahdeksan senttisellä yllä ku huulille hehehehee 🤣 😂

        Naisen g piste sijaitsee n. 5 cm syvyydessä, jotkut naiset tykkää sen saamasta stimulaatiosta pelkästään... aloittaja ei mainitse liioin kalunsa paksuutta, millainen terska on muodoltaan, nämä kans tärkeitä seikkoja. Ja tuo jos 8 cm ei pääse kuin huulille, niin ehdotan tätä kommentoijaa laihduttamaan ainakin 60kg ja treenaamaan haarojen avaamista, sääliksi käy nykyisiä kumppaneitasi.


      • Anonyymi

        Etkö ymmärrä, että 12cm pituinen muna on ihan eriasia kuin 8cm pituinen muna ??!! 12 cm jo nippanappa riittää pienipilluiselle jos on käyttötaitoa. 8cm pituinen muna riittää sellaiselle naiselle jolle yhdyntä ei ole tärkeää.


    • Anonyymi

      Vaikea uskoa että kellään voi olla alle 30cm muna paitsi ehkä lapsena.

    • 19/5

      • Anonyymi

        Älykkyysosamäärä / toimivien aivosolujen määrä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älykkyysosamäärä / toimivien aivosolujen määrä?

        Jo jo


    • Anonyymi

      Mun eksällä oli valtava penis ja seksi oli ihan hyvää. Nyksällä on mikropenis ja seksi on ihanaa. Eli älä huoli, ei se todellakaan ole kiinni koosta. Juttu on joka tapauksessa se, että pitää välttää oletuksia ja kommunikoida ja kysellä jatkuvasti toiselta mistä se tykkää ja mitä toivoo, ja kertoa rehellisesti, mistä itse tykkää tai mikä ehkä vois kiinnostaa. Hyvät asennot, parhaat tavat koskettaa ja kiihottavat puheenaiheet löytyy ja kehittyy vaan niin. Monet miehet tuntuu kuvittelevan, että koko olisi jotenkin tärkeä asia, mutta tosi harvasta naisesta se oikeasti on. Lähinnä koko voi joskus kompensoida surkeaa seksiä (eikä kyllä yleensä sitäkään) mutta jos meno on hyvä, koolla ei todellakaan ole mitään väliä. (Mä saan aina vähintään yhden orgasmin ja yleensä pari kun nyksä panee mua mikropeniksellään. Eksän kanssa en saanut koskaan ilman omia käsiä.) Ja jos joku nainen, jonka kanssa satut olemaan, ei jostain syystä nauttisikaan seksistä ilman super täyttä ja venytettyä oloa, niin sitten vaan välillä iso dildo tai kesäkurpitsa tms. pilluun ja oma kalu johonkin muuhun reikään ja menoksi. Mielikuvitus mukaam niin seksi on joka tapauksessa parempaa, puhumattakaan verrattuna siihen kun jotkut vaan jyystää tylsänä menemään luottaen vaan että iso penis on kaikki mitä tarvitaan.

      • Anonyymi

        No jos on exällä ollut oikeasti valtavan paljon liian iso penis, niin tuo juttu voi olla jopa totta. Muussa tapauksessa fffakeeeeeeee !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos on exällä ollut oikeasti valtavan paljon liian iso penis, niin tuo juttu voi olla jopa totta. Muussa tapauksessa fffakeeeeeeee !

        Aika kurjassa ja mustavalkoisessa maailmassa elät, sukupuolesta riippumatta, jos mun rehellinen kuvaus omasta kokemuksesta on automaattisesti fffakeeeeeeee. Useimmille aikuisille on itsestään selvää, että toimiva kommunikointi parantaa seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kurjassa ja mustavalkoisessa maailmassa elät, sukupuolesta riippumatta, jos mun rehellinen kuvaus omasta kokemuksesta on automaattisesti fffakeeeeeeee. Useimmille aikuisille on itsestään selvää, että toimiva kommunikointi parantaa seksiä.

        Tiedätkö sä mikä on mikropenis kun sä sanot nyksälläs semmoisen olevan?
        Sellainen on niin epänormaalin pieni penis, että naisen kannalta yhdyntä ei ole enää tyydyttävää. Mikropeniksen omistava mies voi tarjota naiselleen hyvää seksiä kyllä, mutta naiselle joka hänet kelpuuttaa, itse yhdyntä ei ole tärkeää ellei sitten ole kyseessä poikkeuksellisen pienipilluinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö sä mikä on mikropenis kun sä sanot nyksälläs semmoisen olevan?
        Sellainen on niin epänormaalin pieni penis, että naisen kannalta yhdyntä ei ole enää tyydyttävää. Mikropeniksen omistava mies voi tarjota naiselleen hyvää seksiä kyllä, mutta naiselle joka hänet kelpuuttaa, itse yhdyntä ei ole tärkeää ellei sitten ole kyseessä poikkeuksellisen pienipilluinen nainen.

        Ja siltikin se yhdyntä mikrolla on vain sellaista pientä paikallaan tärinää vaikka kuinka olisi pieni vastakappalekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö sä mikä on mikropenis kun sä sanot nyksälläs semmoisen olevan?
        Sellainen on niin epänormaalin pieni penis, että naisen kannalta yhdyntä ei ole enää tyydyttävää. Mikropeniksen omistava mies voi tarjota naiselleen hyvää seksiä kyllä, mutta naiselle joka hänet kelpuuttaa, itse yhdyntä ei ole tärkeää ellei sitten ole kyseessä poikkeuksellisen pienipilluinen nainen.

        Kyllä, tiedän mikä mikropenis on, kun nyksälläni kerran sellainen on. Hänen kalullaan on erektiossa pituutta n. 4 - 5 cm, ja yhdyntä onnistuu ja tuottaa minulle nautintoa. Enkä usko olevani itse erityisen pienipilluinen, kun eksä sai hervottoman kalunsa sinne tungettua. Et yksinkertaisesti voi määritellä sitä, mikä "naisesta" tuntuu hyvältä tai mitä "nainen" pitää seksissä tärkeänä, koska yksilön kannalta yleistyksilläsi ei ole mitään väliä. Omasta puolestani tarkoitukseni oli vain rauhoittaa aloittajaa, eikä esiintyä jonakin mikropenisten tai naisten seksuaalisuuden asiantuntijana. Kalun koolla ei ole mitään väliä ja hän tulee varmasti kokemaan ja tuottamaan omallaan nautintoa, ja sitäkin enemmän, jos löytyy naisia, joiden kanssa kommunikaatio pelaa.


    • Anonyymi

      Tarjoa lyhyttä penistäsi tyttöilijälle imutettavaksi,tuollainenhan sopii hyvin suuhun ja se sperman ruiskiminen suuhunhan on se paras juttu siinä.Kyllä lyhyempikin kalu ansaitsee tyydytyksen.Ja kuuma suu tuntuu ihan kivalta

    • Anonyymi

      Mites sulla mahtuuko kun tuntuu olevan kokemusta

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe