olla tunnustamatta sinulle niitä kaikkia tunteita, mitä sinä herätät ja mitä sinusta ja meistä suunnittelen ja haaveilen. En vain uskalla, ja ehkä ymmärrät syyn.
En taida kestää sinulta kieltävää vastausta. Menetys on liian suuri, koska sinun merkitys on suuri.
Tässä sitä ollaan, pattitilanteessa. Ainoa avain on se, että sinä avaat lukkiintuneen tilanteen ja sanot jotain omista ajatuksistasi.
Vaatii suurta itsekuria
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samat ajatukset, pattitilanne. Ratkaisuja ei uskalla tehdä. Tietämättömyys varmistaa sen.
- Anonyymi
Ai niinkuin sen että ajatuksissani lopullinen päämäärä on vielä joku päivä nähdä sinut alttarilla vieressäni hääpuvussa ja viettää loppuelämä kanssasi.
- Anonyymi
Kaunis ajatus kyllä. Toivottavasti löydät rohkeuden kertoa tunteistasi.
- Anonyymi
Tähän suuntaan juuri.
- Anonyymi
Tottakai. Kenelle kerron?
- Anonyymi
Itse kerroin miehelle tunteeni ja draamaksi meni.. Vituiks män.
Ei oo enää mtn tehtävissä. Vittu.- Anonyymi
Mielummin silti, että tietää sen asian, vaikka paskaltahan ne pakit tuntuu. Pääsee silti eteenpäin elämässä nopeempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin silti, että tietää sen asian, vaikka paskaltahan ne pakit tuntuu. Pääsee silti eteenpäin elämässä nopeempaa.
Hienoa. Arvostan ihmisiä jotka ilmaisee suoraan sen, mitä ne tahtoo! Älä koskaan muutu.
- Anonyymi
Kamppailen samojen juttujen kanssa. Olen jo kirjoittanut ylös paperille tekstin missä tuon ilmi tunteeni tätä naista kohtaan. En tosin koskaan uskalla lähettää hänelle sitä.
- Anonyymi
Kannattaa kirjoittaa kirje tai viesti rauhassa. Sanoa mitä haluaa sanoa. Silloin voi sävyä muuttaa niin, että sanoo sen verran kun rohkenee. Tai tietoisesti rysäyttää koko pommi kerralla ja sillä tavalla viedä jalat toisen alta hyvässä tai pahassa. Suosittelen malttia ja sitä, jättää tilaa myös kunnialliselle perääntymiselle. 😉
Kun viesti on valmis, ei tarvitse kuin painaa send ja sinne se meni.
Pata kattilaa soimaa tässäkin. Tiedän sen olevan vaikeaa. Itse haudoin viestiä melkein vuoden. Olen aina ollut ripeä toiminnan nainen, mutta kun tunteet on isommat kuin koskaan ja tilanne ei helppo, niin ei uskaltanut. Kun hän tuli lähelle, melkein kiinni, kun autoin häntä ruuvien kiristyksessä ja vitsaili myötä ja vasta mäestä, olin niin hämmentynyt ja ujostuksen kourissa, etten saanut sanaa suustani. Joku kerta kun hän sanoi jotain vihjailevaa, melkein juoksin pois. Luulisi, että tällä elämän kokemuksella olisi jo näin suuria tunteita kokenut eikä pelkäisi, mutta ei vaan ole.
Piiskasin itseni viestin lähettämiseen sillä, että en antaisi itselleni koskaan anteeksi jos en olisi edes yrittänyt. Tiedän, että olisin katunut elämätöntä elämää vielä vanhusten kodissa. Vaikka tulisI pakit, harvoin yrittämistä on katunut jälkeen päin. Tietää ainakin tehneensä sen minkä korrektisti voi. - Anonyymi
Olen sanonut ajatuksistani jo.
- Anonyymi
Sinun täytyy käyttää avainta jos sinäkin huomaat vielä tuntevasi.
- Anonyymi
Mitä ihmeen avainta?
- Anonyymi
Onko tämä avain sellainen mistä olemme puhuneet jo vuosia sitten? n->m
- Anonyymi
Syytä olisi kertoa varovasti tunteista. Mitä ajattelisit, jos sanoisin olevani suhun ihastunut... Suunnitella sitten eteenpäin yhdessä.
- Anonyymi
Sanoisin että en usko ennenkö nähdään muutoinkin kun arkena työn takia 🙂 kerron varovasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin että en usko ennenkö nähdään muutoinkin kun arkena työn takia 🙂 kerron varovasti
Milloin meinaat kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin meinaat kertoa?
Kerro joku tunniste meidän paikasta niin tiedän samalla että olet sinkku ja laitan vaikka viikonloppuna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro joku tunniste meidän paikasta niin tiedän samalla että olet sinkku ja laitan vaikka viikonloppuna
Lyhennelmiä, RP L E.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhennelmiä, RP L E.
Kerrotko lisää itsestäsi? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko lisää itsestäsi? :)
Eräs harrastus ja lähes joka päivä. :)
- Anonyymi
Jaahas. No sitten täytyy toivoa, että joku muu kertoo. Ei täällä kaikki sinkkujakaan haluu olla.
- Anonyymi
Ei niin. Eikä työssäkäynti estä sopivan ihmisen löytämistä vaan päinvastoin, kun voi paremmin jaksaa muutakin paremmin.
- Anonyymi
Pidät vaan turpas ihan yhtä tukossa kuin tähänkin ast. Ei se nyt niin vaikeaa voi olla, kun hyvin oot jo harjotellut.
- Anonyymi
harjotus tekee mestarin katos :DDD
mä en ainakaan myönnä enää mitään ja yhtä ainutta viestii laita! nähään töis ja jos sul tunteit mua kohtaan ni sä teet jotain sen asian eteen vai pitäydytkö niis laastareis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455230Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1291686Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511650Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151609- 141305
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22112081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867