Kuin lihanpalaa nainen? Silmäni ovat ylhäällä eikä housujeni vetoketjun kohdalla, ihan vain tiedoksesi.
Miksi katsot minua
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jep jep, unelmissasi sinua noin katsoisin!
- Anonyymi
Mä en ole katsonut muuta kuin upeaa hymyä ja kauniita, kauniita silmiä. En pidä lihapalana vaikka voisin kyllä puraista.
- Anonyymi
Miehenkin voi nähdä pelkästään objektina. Nytpä tiedät minkälaista on olla nainen? Miehisen katseen objektina olo usemmiten muuta kuin miellyttävää?
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Harmi etten itse tuota ymmärtänyt.
- Anonyymi
Mä kattelin sun silmiä ja kun sain niistä katseen irti, niin tatuointeja ja lihaksia ja hartioita ja ja ... ;)
- Anonyymi
Olen kyllä vilkaissut sillekin korkeudelle välillä. Lähinnä siksi että etumuksen pullotus kertoo jotain siitä mitä miehen melessä liikkuu. Ei silti, kyllä hän haluttava mies on. Mutta tunteeni ovat paljon muutakin kuin seksuaalista halua.
- Anonyymi
Vastaat kuten itsekin vastaisin. Silmiin kyllä olen niin paljon katsonut, ettei pelkästä haarasilmäilystä voi syyttää. 😉
Lisäksi on vaikea olla kiinnittämättä huomiota intiimialueeseen mitenkään, kun herra itse pitää vasenta kättä haaroissaan ilmeisesti sen päällä kun ollaan ”kahden”. Miksikähän? Vaikka yritän olla kiinnittämättä mitään huomiota asiaan, ei se kovin hyvin onnistu. 😂 Minun mielikuvituksella, ei noista tilanteista selviä ilman punaa poskillla ja sisäistä kuumentumista. Silti, en ole koskaan ajatellut häntä objektina. Tunteet ja kiinnostus ihmisenä tuo halut, ei toisinpäin. Kunnioitan häntä kovasti, enkä ikinä ahdistelisi millään tasolla. Jos hän minua syyttäisi haarojen häiritsevästä silmäilystä olisin kovin pahoillani.
- Anonyymi
Tuli mieleen yksi nolo juttu. Näin kerran livenä elävän poliisin joka jutteli, olin ajatuksissani ja nostin katsettani vastatakseni kysymykseen. Onneksi poliisi seisoi selin minuun koska silmieni edessäni olivain treenattu takapuoli. Kyllä hävetti, toivottavasti ei huomannut...
- Anonyymi
Se on se ANAKONDA !😱
- Anonyymi
Sitä katsoo väkisinkin kun on niin huomiota herättävää se etumuksen esittely eleillä, oikein huudat sanattomasti että katso sitä, katso nyt sitä!
- Anonyymi
Koska olet kassleri.
- Anonyymi
Ny rillataan
- Anonyymi
Mies kiintyy naiseen yhtä paljon etumuksella kuin mielellä, kun etumus tykkää PALJON mieli seuraa mukana jos nainen on sopiva ihastumisen tai rakastumisen kohde.
- Anonyymi
Mielettömän hyvä takamus, noin kokonaisuudessaan.
- Anonyymi
Yeah! 💫
- Anonyymi
Ei kai kukaan mies voi tuosta pahastua? Itse vaikka maksaisin tuollaisesta katseesta ihanalta M-naiselta jota ikävöin, pelkkä ajatuskin jo kuumottaa!
- Anonyymi
Jos olisit hän niin kamoon itse olet katsonut julkeasti ja vielä niin, että tiesit minun tiedostavan katseesi.. mutta jatkoit vaan varpaista päähän.. oletan että siinä vaiheessa minullakin lupa :D
- Anonyymi
En ole koskaan katsonut häntä kuin lihanpalaa.
Hän on mielestäni komea ja haluttava. En ole kyllä housujen vetoketjun kohtaa katsellut. Silmiä olen yrittänyt tiirailla vieläkään en silmien väriä tiedä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862