Miksi katsot minua

Anonyymi

Kuin lihanpalaa nainen? Silmäni ovat ylhäällä eikä housujeni vetoketjun kohdalla, ihan vain tiedoksesi.

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jep jep, unelmissasi sinua noin katsoisin!

• Anonyymi

Mä en ole katsonut muuta kuin upeaa hymyä ja kauniita, kauniita silmiä. En pidä lihapalana vaikka voisin kyllä puraista.

• Anonyymi

Miehenkin voi nähdä pelkästään objektina. Nytpä tiedät minkälaista on olla nainen? Miehisen katseen objektina olo usemmiten muuta kuin miellyttävää?

• Anonyymi

Kiitos tiedosta. Harmi etten itse tuota ymmärtänyt.

• Anonyymi

Mä kattelin sun silmiä ja kun sain niistä katseen irti, niin tatuointeja ja lihaksia ja hartioita ja ja ... ;)

• Anonyymi

Olen kyllä vilkaissut sillekin korkeudelle välillä. Lähinnä siksi että etumuksen pullotus kertoo jotain siitä mitä miehen melessä liikkuu. Ei silti, kyllä hän haluttava mies on. Mutta tunteeni ovat paljon muutakin kuin seksuaalista halua.

• Anonyymi

Vastaat kuten itsekin vastaisin. Silmiin kyllä olen niin paljon katsonut, ettei pelkästä haarasilmäilystä voi syyttää. 😉

Lisäksi on vaikea olla kiinnittämättä huomiota intiimialueeseen mitenkään, kun herra itse pitää vasenta kättä haaroissaan ilmeisesti sen päällä kun ollaan ”kahden”. Miksikähän? Vaikka yritän olla kiinnittämättä mitään huomiota asiaan, ei se kovin hyvin onnistu. 😂 Minun mielikuvituksella, ei noista tilanteista selviä ilman punaa poskillla ja sisäistä kuumentumista. Silti, en ole koskaan ajatellut häntä objektina. Tunteet ja kiinnostus ihmisenä tuo halut, ei toisinpäin. Kunnioitan häntä kovasti, enkä ikinä ahdistelisi millään tasolla. Jos hän minua syyttäisi haarojen häiritsevästä silmäilystä olisin kovin pahoillani.

• Anonyymi

Tuli mieleen yksi nolo juttu. Näin kerran livenä elävän poliisin joka jutteli, olin ajatuksissani ja nostin katsettani vastatakseni kysymykseen. Onneksi poliisi seisoi selin minuun koska silmieni edessäni olivain treenattu takapuoli. Kyllä hävetti, toivottavasti ei huomannut...

• Anonyymi

Se on se ANAKONDA !😱

• Anonyymi

Sitä katsoo väkisinkin kun on niin huomiota herättävää se etumuksen esittely eleillä, oikein huudat sanattomasti että katso sitä, katso nyt sitä!

• Anonyymi

Koska olet kassleri.

• Anonyymi

Ny rillataan

• Anonyymi

Mies kiintyy naiseen yhtä paljon etumuksella kuin mielellä, kun etumus tykkää PALJON mieli seuraa mukana jos nainen on sopiva ihastumisen tai rakastumisen kohde.

• Anonyymi

Mielettömän hyvä takamus, noin kokonaisuudessaan.

• Anonyymi

Yeah! 💫

• Anonyymi

Ei kai kukaan mies voi tuosta pahastua? Itse vaikka maksaisin tuollaisesta katseesta ihanalta M-naiselta jota ikävöin, pelkkä ajatuskin jo kuumottaa!

• Anonyymi

Jos olisit hän niin kamoon itse olet katsonut julkeasti ja vielä niin, että tiesit minun tiedostavan katseesi.. mutta jatkoit vaan varpaista päähän.. oletan että siinä vaiheessa minullakin lupa :D

• Anonyymi

En ole koskaan katsonut häntä kuin lihanpalaa.
      Hän on mielestäni komea ja haluttava. En ole kyllä housujen vetoketjun kohtaa katsellut. Silmiä olen yrittänyt tiirailla vieläkään en silmien väriä tiedä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe