Rakastan vaan sua ja muita ei tule. Toivottavasti kohdataan pian.
Ikävöin sua mies.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Keneltä kenelle?
- Anonyymi
T-naiselta Juhalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T-naiselta Juhalle.
Tuskimpa! Juhaa ei kaipaa sen enempää 45 v mummeli miia kuin 59 v susanna tai 52 v tarja
Valitan nyt mutta olette kaikki tappelevat kanat liian vanhoja,
Ei sillä se JuhaR vois mennä sammaloituun ja jäkälöityyn viereiseen metsään! Sitä vanhaa pappaa ei kaipaa täällä kukaan
Juha on nuorempi jota kaivataan mutta aina tää papparainen omii ! Ärsyttävän itserakas
Miten sen itsetunnon sais hakattua alas ettei enää luulisi liikoja?
- Anonyymi
Tämäkin on varmaan trollin kirjoittama. Yrittää saada ihmiset koukuttumaan tänne, kirjoittaa myös todella todentuntuisesti, eikä pelkästään itsestäänselviä ”huijauksia”.
- Anonyymi
Mikähän sua vaivaa? Selvästi nainen, joka kaipaa Juhaansa. Lopeta ihmisten kiusaaminen, vaikka itse voisit pahoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän sua vaivaa? Selvästi nainen, joka kaipaa Juhaansa. Lopeta ihmisten kiusaaminen, vaikka itse voisit pahoin.
Koska älyät lopettaa? Kukaan ei pidä tällaisesta huijaamisesta, etkä tule saamaan parempaa kohtelua jos et lopeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska älyät lopettaa? Kukaan ei pidä tällaisesta huijaamisesta, etkä tule saamaan parempaa kohtelua jos et lopeta.
Mitä v*ttua, vastasin sivusta toisen aloitukseen, kun en tykkää tuosta vainoamisesta. Ei ollut mun aloitus.
- Anonyymi
Ei kiinnosta parempaakin tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872