sun takia nainen, vikaa voi olla molemmissa, mutta olen silti lyöty maahan eikä siihen ole monta syytä. Ei se syyllisen etsimisellä tämä ole helpotu, eikä edes syyllisen löytämisellä. On vain olo, että vajoan maan alle. Olen niin pettynyt, olen palasina kun en merkitse sinulle, kun unelmani meni säpäleiksi. Jos vielä toivoa on...
Olen ihan hajalla
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi?
- Anonyymi
Lopeta viinottelu.
- Anonyymi
Tupakka naiset viina pois.
- Anonyymi
Ei se kyllä näillä sivuilla selviä. Suoralla yhteydellä selkenee.
- Anonyymi
Mut sähän voisit laulaa sä saat mut palasiksi ja kokoat taas. Miten olis kotikaraoke?
https://youtu.be/oW6_-os9Bgg - Anonyymi
Ehkä olit epärealistinen? Syyllisten etsimisellä olosi tuskin helpottuu? Anelemaan ei kannata alkaa on usein vain itsensä alentamista!
- Anonyymi
Ensin leikitään naisen tunteilla, sitten ihmetellään jälkeen päin, kun tulee takaisin. Jo tuo "unelmat säpäleiksi" kertoo jotain olennaista. Ei kukaan ole täällä toteuttamassa toisten unelmia. No pain, no gain.
- Anonyymi
Voitko valottaa asiaa? Mullakin on edelleen tunteita erästä kohtaan mutta mä en voi roikkua hänessä tilanteeni vuoksi. Muhun sattuu ihan jumalattoman paljon edelleenkin kun kaikki tunteet ja rakkaus häntä kohtaan pitää padota ja unohtaa.. Joudun siksi olemaan niin vaikeaselkoinen häntä kohtaan. Olen ihan rikki salaa myöskin. Koskaan en häntä saa. Eikä mua haluaiskaan.
Miehelle "🤠R":lle- Anonyymi
Mistä tiiät vaikka haluaisikin ja tunteekin oikeasti samoin kuin sä?
- Anonyymi
Se on miehestä kiinni. Minä haluan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760