Sitä toista?
Haluaisitko myös kokeilla
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä toista?
- Anonyymi
Niin, mitä toista, kakkostako?
- Anonyymi
Ketä toista?
- Anonyymi
Annelia
- Anonyymi
Ei kiitos.
- Anonyymi
Koeajo on ollut tapana.
- Anonyymi
Miten tekisit sen käytännössä vaihe vaiheelta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tekisit sen käytännössä vaihe vaiheelta?
Ensin herkistellen ja silleen
- Anonyymi
Haluan vain yhtä miestä.
- Anonyymi
Mikä ettei, riippuu paljon siitä haluaako hän itse myös.
- Anonyymi
Kerro lisää,,,lääh puuh,,,,
- Anonyymi
Jos sinäkin haluat.
- Anonyymi
Hänen (R) kanssaan mielellään.
- Anonyymi
Joo ja kolmattakin vois siinä samalla kokeilla.
- Anonyymi
Hän on ainoa, johon romanttiset tunteet. Ei tämän kaliiberin tunteita koe montaa kertaa elämässä.
Ystävyyttä ja pitkän tuntemisen tuomaa outoa huumoria, luottamusta ja ihmisenä tykkäämistä ei kannata tulkita vierestä ihastumiseksi. - Anonyymi
Kylläpä on paljon halukkaita. Anneli on kovilla.
- Anonyymi
Onneli voi tykätä huonoa
- Anonyymi
Haluisin kokeilla semmoista miestä joka tekee oikeastikin jotain, eikä kirjoittele vain palstalle.
- Anonyymi
Nainen, minua ei voi kokeilla. Minut pitää oikesti ottaa. Välivakansseja ei ole.
- Anonyymi
Parempi kun et kokeile enää yhtään mitään, kaikki sutta ja sekundaa. Samaa paskaa ne kaikki on, vaikka mitä kokeilisi. Se ei muuksi muutu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760