Ketä ajattelet kirjoittaessasi tänne?
Mitä haluat naisesta
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sen oikean....
- Anonyymi
Minä kun luulin, että reikiäni...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kun luulin, että reikiäni...
Ei! Kun sen oikean...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei! Kun sen oikean...
Harmi. Olisin kaivannut kunnolla täytettä.
- Anonyymi
Fwb-suhde olisi kaikki mitä pystyn tällä hetkellä antamaan ja uskon, että se olisi riittävä niin.
- Anonyymi
Miks et ehdota sitä. Kävis se mullekki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks et ehdota sitä. Kävis se mullekki.
Miksi kukaan haluaisi tehdä mitään millä ei ole mitään määränpäätä? Mitä siitä saa itselle? Lyhyen ajan tyydytys (henkinen tai fyysinen) ei tarkoita mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi tehdä mitään millä ei ole mitään määränpäätä? Mitä siitä saa itselle? Lyhyen ajan tyydytys (henkinen tai fyysinen) ei tarkoita mitään.
Kyllä sen ystävyyden toivoisi jatkuvan, mutta eihän se poissulje sitä etteikö voisi seksiäkin välilä olla jos molemmat sitä haluaa. Itse naisena olisin tällä hetkellä onnellinen tällaisesta suhteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen ystävyyden toivoisi jatkuvan, mutta eihän se poissulje sitä etteikö voisi seksiäkin välilä olla jos molemmat sitä haluaa. Itse naisena olisin tällä hetkellä onnellinen tällaisesta suhteesta.
Edellinen nainen jatkaa:Ja siis perinteiseen parisuhteeseen en edes koe olevani tällä hetkellä valmis, joten siihen en tähtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellinen nainen jatkaa:Ja siis perinteiseen parisuhteeseen en edes koe olevani tällä hetkellä valmis, joten siihen en tähtää.
kyllä mäkin näin varattuna naisena en voi sille mitään, että haaveilen toisesta naisesta. Tulee jopa uniin nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä mäkin näin varattuna naisena en voi sille mitään, että haaveilen toisesta naisesta. Tulee jopa uniin nyt.
Olisi ihanaa tietää jos olisin päässyt hänen uniinsakin jo. Hän kun on omissani vieraillut jo usein.
- Anonyymi
Haluaisin jutella kaikesta yhdessä. Rakentaa yhteyttä ja ystävyyttä. Miettiä mitä elämäämme kuuluu ja mitä merkitsemme toisillemme.
Jotenkin turha miettiä tuhkaluukkujuttuja kun on niin paljon muuta puhuttavaa... 😔- Anonyymi
Niinpä. Pelkkä seksi ei pitkälle kanna. Tutustuminen on tärkeämpää. Joskus vaan himo vie vallan, sillekään mitään mahda kun on rakastunut.
- Anonyymi
Ainakin sitä sekssii mut tuhkaluukku ei ehkä kuulosta häneltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096656Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884291L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453619TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133010Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6261610- 661028
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551003- 9989
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?199984Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47959