Muistatko kun oli kovia pakkasia emmekä menneet töihin vaan jäimme sänkyysi ja teimme "sitä" jopa puoliunissaan yhtenä yönä? Monesti myös laitoimme rentouttavaa musiikkia soimaan ja nukahdimme. Ensiksi tuollainen läheisyys ahdisti mutta olen tajunnut että sitä minä tarvitsen ja sinäkin tarvitset, jokainen tarvitsee. Kaikkea tuollaista kaunista, niitä pieniä asioita ja hyviä hetkiä ikävöin sinussa, koska se sai huonotkin hetket tuntumaan siedettävimmiltä ja huonotkin hetket kanssasi oli hyviä koska niitä oppii arvostamaan vasta jälkeenpäin. Ikävöin kaikkea sitä lämpöä ja rakkautta joka teki minustakin paremman ihmisen ja sai minut tuntemaan. Olet enkeli ♥️
Näin unta sinusta nainen pitkästä aikaa
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi teidän juttunne katkesi?
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä koska siitä on jo vuosia aikaa. Oikea tietää jos lukee, toivoisin että lukisi. Rakastin häntä..
- Anonyymi
On minullakin ikävä näitä tällaisia hetkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944