Sinulle tärkeä ja rakas

Anonyymi

Katsoessani yötaivaalle, tähtien tuikkiessa yön kantta vasten ja kuun valaistessa puiden latvoja. Sinä tulet mieleeni. Saat kehoni lävitse kulkemaan lämmön ja onnellisuuden aallon. Haavemaailmassani kuvittelen sinut taakseni, kätesi kietoutuneena minuun.

Tiedän että, mielesi kysyy monia kysymyksiä, etsien niihin vastauksia. Haluat pystyä luottamaan tunteeseen, ymmärrän sen kyllä. Haluat aikaa ja tilaa. Ymmärrän ja kunnioitan päätöstäsi. Otat sitten yhteyttä kun olet siihen valmis. En halunnut aiheuttaa sinulle ahdistusta enkä pahaa mieltä. Jos koit viestini niin, olen pahoillani. Toivon, että kykenet ymmärtämään mahdolliset ristiriitaisuudet ja pienet tunneälyn lipsahdukset tavassani kommunikoida. Ne eivät ole tahallisia eivätkä johdu sinusta vaan kantamastani salaisuudesta. Yritän parhaani joka päivä. Pyrin kehittymään koko ajan ihmisenä. Löytämään todellisen minäni ja irrottamaan kaiken pahan pois, jota taakkana olen vuosia kantanut.

Rehellisesti sanottuna, en tiedä mitä haluan. Elän päivä kerrallaan, parantaen itseäni ja vahvistaekseni sisäistä tasapainoa. Kaipaan mielenrauhaa, hiljaisuutta, aitoa välittämistä, ymmärrystä, rehellisyyttä, luotettavuutta, avoimuutta, ihmisiä - jotka ymmärtävät kantamaani salaisuutta eivätkä pelkää minua. Ennen kaikkea hyväksyvät minut sellaisena kuin olen. Kaipaan myös vastauksia, jotka auttavat minua löytämään mielenrauhan.

Jokainen päivä on minulle uusi oppipäivä itsestäni, vaikka palat ovat vieläkin hajallaan, alan ymmärtämään niiden rakennetta ja se on jo paljon! Kannan rakenteissani paljon erilaisia tunteita, joita pitkälti ulkokohtaisesti tarkastelen. Uskon, että kykenen jossain vaiheessa uskaltautumaan itse tunteeseen, minulle uuteen sellaiseen ja kokemaan tunteen tuoman upean värimaailman. Olen varma, että se lumoava. Niin pitkään olen pimeydessä vaeltanut, että valon tuoma loiste sokaisee minut täysin. Muutaman ihanan säteen olen jo siitä sielussani saanut nauttia. Kiitos sinun, tähteni ja kuuni.

Olet aina vetänyt minua puoleesi magneetin lailla, haluan tietää miksi? Miksi en pysty sinua vastustamaan? Järkeni hiljenee täysin mitä sinuun tulee. Olen aseeton ja voimaton edessäsi. Valtaat kehoni ja mieleni.. olen viime aikoina miettinyt syitä, miksi? Oletko sieluni puolikas, kaksoisliekkini vai mikä? "Heräämisestäni" asti kaikki on tuntunut niin pelottavalta ja järjettömältä. Olen ihan hukassa uusien tunteiden kanssa, vaikka ne ovat mieltä parantavia ja sielua eheyttäviä.

Tulevaisuutta en osaa ennustaa. En tiedä sinun enkä omaa, mutta kohtalon yhdistämät löytävät aina toisensa oli haasteet kahden sielun välillä mitkä tahansa.

Rakkaudella hänelle

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liian runollista. Paljoks sulle maksetaan?

• Anonyymi

Ihana on riippumatossa ihailla taivaan tähtiä metsän keskellä untuvien ja nuotion lämmittäessä.

• Anonyymi

98 euroa/ yö, tervetuloa pohjoiseen

• Anonyymi

Olipa täydellinen rakkauskirje. Siitä ei puutu muuta, kuin osoite. Jollekin miehelle se on varmaan on, ehkä minulle. Täällä saa lukea, vaikka minkälaisia hölynpölyjuttuja, mutta tämän tasoista vilpitöntä tunnustusta hyvin harvoin. Kiitos aloittaja, kuka oletkin. m>n

• Anonyymi

Miten päädyit ajattelemaan, että mahdollisesti juuri sinulle? Sivusta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä päädyit sivulle?Mikset keskelle tai taakse? Samalla logiikalla nämä "omitaan" Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en tiedä, miksei se vois olla? Mulla on yhtä kivaa naista ikävä.

• Anonyymi

Bravo! Minä voin huonosti, mutta onneksi jollakin on asiat hyvin.

• Anonyymi

Miksi voit huonosti? Aloittajallakin on ollut rankkaa, sen näkee kirjoituksen sisällöstä. Kirjoittaja kamppailee yhä vaikeiden asioiden kanssa. Hän on löytänyt toivon itsestään, joka on auttanut sinnittelemään ja viemään häntä eteenpäin. Ehkäpä sinäkin löydät toivon kipinän?

Kaunis ja syvällinen aloitus!

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

En tiedä kenelle aloitus on, mutta sikäli mikäli, meidän täytyisi jutella.

• Anonyymi

Jutellaan, sitä haluan minäkin. Mikäli sikäli jos olet hän. Mikä estää sinua toimimasta? Yhteys on olemassa myös oikeassa elämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jutellaan, sitä haluan minäkin. Mikäli sikäli jos olet hän. Mikä estää sinua toimimasta? Yhteys on olemassa myös oikeassa elämässä.

OK. Ensin vaan vihjaat mikä on se salaisuus ja millä kirjaimella alkaa viestisi ja nimeni?

• Anonyymi

Mahdatkohan lopulta haluta mitään tapahtuvaksi.

• Anonyymi

Kuin minun kynästä miehelle...

• Anonyymi

Tuota tuota...

• Anonyymi

Mikä se salaisuus on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe