Niin pitkä aika näkemisestä. Tahtoisin vaan nähdä ja puhua kaikesta. Mutta ihan pelkkä näkeminenkin riittäisi. Naiselle.
Nähdäänköhän ennen vuodenvaihdetta?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ette näe mikäli et edistä sitä näkemistä, esim. ottamalla yhteyttä.
- Anonyymi
Uskon siihen, että näemme. Näin minäkin hauaisin; jutella kaikesta. Miehelle S
- Anonyymi
Kuka olet?
- Anonyymi
Milloin näemme että pääsemme juttelemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka olet?
M nainen
- Anonyymi
Ei mulla enää niin huvitakkaan nähdä häntä. Lopahtanut fiilis
- Anonyymi
Miksi sitten vielä täällä lorvailet?!??
- Anonyymi
Nähdään varmasti. Seikka on saletti.
- Anonyymi
Eihän me nähdä, ellet tule paikalle. Joten olen väärä ihminen, tiedän, mutta silti vastasin, älkää kysykö miksi. :(((((((((
- Anonyymi
Nähdään me ja palstalta ei pidä lukea mitään epävarmuuksia mitä trollit kylvävät. Meillä on kaikki hyvin etenemässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään me ja palstalta ei pidä lukea mitään epävarmuuksia mitä trollit kylvävät. Meillä on kaikki hyvin etenemässä
Se olisi mun uuden vuoden toive, että kaikki etenisi oikein :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli mukava lukea. Toivottavasti etenee. Sivusta vaan..
Toivottavasti näette🥰
- Anonyymi
Voidaan jutella jos olet menneestä😁
- Anonyymi
Eli jos olen mennyt mies... 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos olen mennyt mies... 😁
Mistäpäin. Laita ekakirjain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin. Laita ekakirjain.
Oon nainen, mutta aattelin sitä laulua..😁
- Anonyymi
Mä kyl toivoisin näkeväni sen miehen mut jos siitä ei kuulu nii ymmärrän senkin.. helv.. ikävä on ollut tänä aikana joka yllätti...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15111359
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424296Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska372701Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041623Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?901473Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311406