ja huomata että monella menee vielä huonommin kuin minulla.
Mukavaa käydä kerran pari vuodessa palstalla,
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Totta, itse laitoin jouluna uudelle tyttöystävälleni 200 tuhatta tonnia tilille kun palanen loksahti paikoilleen. Exät on aika lihavia ja panin niille kaikille vaan kaupunkin hienoimmat talot ja ostin niille porealtaat lapsilleni en antanut tässä ketjussa mitään kun annoin edellisessä ketjussa niille just 600 tuhatta tonnia.
- Anonyymi
pussinuudelia ja makkaraa unohtamatta.!
- Anonyymi
Nyt en ymmärrä? Käsittääkseni ja kommenteista päätellen kaikki palstan aktiivijäsenet ovat onnellisesti naimisissa olevia miljonäärejä? Ehkä joukkoon mahtuu muutama humoristinenkin henkilö joka sekoittaa pakkaa? Mutta pääosin kaikilla miljoonaomaisuus ja hyvätuloisia, elämässään onnistuneita? Alfauroksia tai ainakin transvestiittejä kaikki.
- Anonyymi
Pattaya palsta on saman henkisten kokoontumispaikka, jolla ei ole mitään tekemistä pattayan tai edes matkailun kanssa, eliittikerho johon pääsyoikeuksia jaetaan tuntemattomassa paikassa, vahvoja viitteitä on siitä että tämä paikka sijaitsee kuopion kaupungin, niuanniemen kaupunginosassa sijaitsevalla 7/11 R kioskilla, pääsy vaatimuksena on että hakijalla, pitää olla saattaja tai vartija matkassa, siis autonlḱuljettaja ja hovimestari, yleensä kulkuneuvossa lukee valtionmielisairaala.
- Anonyymi
kyllä sä Kalervo remmiin pääset..
- Anonyymi
käyppä lukemassa noita kahta vanhaa ketjua jotka lisättiin tänne tänään. mieti sitten omia tekstejäsi ja ajattele kenen sinne valtionmielisairaalan autoon pitäisi mennä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käyppä lukemassa noita kahta vanhaa ketjua jotka lisättiin tänne tänään. mieti sitten omia tekstejäsi ja ajattele kenen sinne valtionmielisairaalan autoon pitäisi mennä..
Niuvanniemessä ei ole enää tilaa, siis suljetulla. Tänne pääsee vain tuomioistuimenettelyn kautta. Resuperseet repikää siitä.
Tuo on itseasiassa resupetterit Porvoonjoki mikä menee tuossa mun tontin laidalla Phetkasem roadin vieressä espanjan kaskisaaren saimaassa. Katselen sitä jahdin kannelta sikarit korvissa koska vee kasit pauhaa siihen malliin kun säädin porpelit turbo asentoon. Mua ihaillaan rannalla ja riisikaupassa. ne ollen mulle kateellisia. Voin vakuuttaa että olen jo täällä. Tosi vaikeaa päästä tänne. Tarvii ainakin tonnin rahaa mutta tonttia et saa.
- Anonyymi
Onko tämä aito vai klooni.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä aito vai klooni.?
Aito rakas kilahtanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aito rakas kilahtanut.
Totuutta ainakin on yhtäpaljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aito rakas kilahtanut.
Jos ilmastonmuutosta jotenkin realistisesti ajatellaan niin tämäntapaiset hankkeet romuttavat täysin kaikki nykyiset toimenpiteet .Lentomatkailua kaukomaista suositaan ja se työmatkaautoilu on se paha mitä pitää rangaista korkeimman mukaan .
Uskokaa että emme halua maata täyteen turisteja vaikka jotkut silläkin tienaa muiden kustannuksella.
- Anonyymi
Moicca resuperseet oon parkkeerannu mun lentotukialuksen siaminlahteen.
Joten varokaa reppanat vahdin teitä. Jos ette käyttöydy kunnolla teille käy huonosti.- Anonyymi
Miten jaksaa sun resuperse ? toimiiko vielä ?
- Anonyymi
Nauran täällä suomessa "kippuranaurua" näille kommenteille. ja ketjujen asiasisällöille.. En tiedä mitä linjaa poliisi lähtisi tutkimaan, jos sen täytyisi jotain selvää tältä foorumilta jonkun asian takia saada???? Olis sitten muuten ensimmäisessäkin niiden lukemassa kommentti ketjussa yhtä monta linjaa tutkittavana kun kommentoijiakin.. Tää ei ole kaikkein selkein palsta Suomi24:ssä. Mutta hyvä näin. Itse tykkään näitä lueskella. Myrkky nimistä julkaisua luin joskus varusmiesaikana. Eikä tää palsta paljon huonompi ole. Kiitos siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauran täällä suomessa "kippuranaurua" näille kommenteille. ja ketjujen asiasisällöille.. En tiedä mitä linjaa poliisi lähtisi tutkimaan, jos sen täytyisi jotain selvää tältä foorumilta jonkun asian takia saada???? Olis sitten muuten ensimmäisessäkin niiden lukemassa kommentti ketjussa yhtä monta linjaa tutkittavana kun kommentoijiakin.. Tää ei ole kaikkein selkein palsta Suomi24:ssä. Mutta hyvä näin. Itse tykkään näitä lueskella. Myrkky nimistä julkaisua luin joskus varusmiesaikana. Eikä tää palsta paljon huonompi ole. Kiitos siitä.
Pattaya on paratiisi, minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisilla luulisi olevan tärkeämpääkin tekemistä kuin tutkia kaheleiden sinänsä harmittomia kirjoituksia Pattayapalstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisilla luulisi olevan tärkeämpääkin tekemistä kuin tutkia kaheleiden sinänsä harmittomia kirjoituksia Pattayapalstalle.
Eikö ole hienoa että, minäkin voin olla ainakin pattayapalstalla vaikuttamassa, mielestäni pattaya on paratiisi, minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin luulisi, siksi vahva JOS. AASI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep palsta vetää vertoja pahkasialle, madille ja myrkylle, on harmi että näiden aika on ohi mutta niin on pattayan netti rakkaidenkin, paitsi että resun aika ei ole koskaan tullutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep palsta vetää vertoja pahkasialle, madille ja myrkylle, on harmi että näiden aika on ohi mutta niin on pattayan netti rakkaidenkin, paitsi että resun aika ei ole koskaan tullutkaan.
Pattaya varattomien matkailupalsta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009