Rapinaa rapinaa rapinaa

Anonyymi

Kura lentää ja pesunestettä kuluu. Menkää autokouluun, jos auto ei pysy 4 pyörällä.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi sinua surkeaa poikaa.

• Anonyymi

Mene kotikuntasi mielenterveyspalveluihin.

• Anonyymi

Niin mutta totta rapinaa rapinaa tien kuluttamista .
      Ja yleensä asenteella että kun maksan veroa niin kulutankin tien urille ja ajan nastarenkailla vaikka ei ole tarve niihin.
      Ja asenteella että ne nastarenkaat (jopa yli viisikinvuottavanhat)pitävät paremmin kuin kitkat ,no sitä ei kukaan kiistä kun jäälle mennään, ei kukaan väitä kitkaa paremmaksi kuin nastaa jäällä ,vaikka se asenne täällä keskusteluissa onkin päällimäisenä nyt vaan kun näitä talvia tässä ajelee niin aikalailla saa mennä pohjanmaallekin asti ennenkuin on talvea, tai edes liukasta.

Siten asenteesta kertoo myös se millä nopeudella ajetaan ja missä valtaosa ajokilometreistä taittuu keskivertokuljettajalla nopeudella alle 60 km/h itsekin vaikka ajaisi moottoritietä kaksituntia päivässä niin loppu peleissä se ei päivän ajonopeuden määrää lisää, ainakaan v90 ajotietokoneen mukaan.
      Että niin se rengas tälle hitaalle tien osuudelle n.60 km/h tunnissa kun autoissa on kaikenlaista eletroniikkaa hoitamassa ajamista ja turvallisuutta niin tarvitaanko nastarenkaita niillä nopeuksilla kun kuljettajankin osuus on suuri, moottori-ja päätiet nyt ovat lähes aina sellaisessa kunnossa että nastarenkaiden käytölle ole perusteita, pikkutiet kurussa ja korppoossa nyt sianselällä kiiltää liukkauttaan mutta kyllä sielläkin kitkoilla pärjää , suuremmin sekin on asenteessa, ei pidossa.

• Anonyymi

Kitkoilla 'pärjää' mutta nastoissa on parempi pito kuin kitkoissa eli ne on turvallisemmat.

• Anonyymi

Mitähän yritit kertoa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe