Häivekoneet sotaharjoituksissa

Maailman suurimmat lentosotaharjoitukset pidetään jenkkilässä, missäs muualla.

Myös kiinalaiset viidennen sukupolven koneet ovat osallistuneet niihin ja hienolla menestyksellä. Kurittivat neljännen sukupolven länsikoneita helposti.

F-35/F-22 on myös ollut aivan ylivoimainen niissä. Nykyaikana tekniikka, tutkat, häive ja aseet ovat avainasemassa.

Oli kone kuinka nopea tahansa se ei lennä ohjuksia nopeammin jotka ammutaan nykykoneista jo 100 km päästä.

5. sukupolven koneet eivät enää lennä tiukassa muodostelmassa vaan kymmenien kilometrien päässä toisistaan ja välittävät tietoa toisilleen ympäristöstä.

Tämän ovat ymmärtäneet jo kaikki paitsi rysäpöksyt jotka elävät Neukkujen Mig aikaa.
Mig ajan mahdollisti muuten ukrainalaisten ylivertainen tietotaito äiti Venäjään verrattuna.

Siellä ne elämää suuremmat neukkujen keksinnöt tehtiin sekä rakennettiin.
Admin Kuznetsov hyvänä esimerkkinä kuinka käy jos huoltoa ei osata tehdä.

Ensin sitä hinattiin pitkin valtameriä eikä rysäpöksyt edes ymmärtäneet hävetä asiaa koska se tuntuu rysäpöksystä luonnolliselta.

Nyt Venäjä sitten aikoo rakentaa viidennen sukupolven koneen. Alku on lupaava koska ensimmäinen kone tippui, seuraavan lentoa odotellaan vuoden päästä aikaisintaan jne,jne.

Siihen asti on pärjättävä neukkutekniikalla. Ja väkiluku pienenee kovaa vauhtia joten talouden nousuun saaminen edellyttää nykyjohdon optioiden takavarikointia ulkomailta.

Ja se ei ole helppoa. Edes Putten Ladaa ei saada pakkohuutokauppaan.

17

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Neukku hävittäjät testattiin myös Alaskan harjoituksissa.

      Nyky Venäjä ei lähetä mitään toria kauemmaksi koska hinausmahdollisuuksia ei aina ole ja jos on niin rahat ei riitä.

      Punaisella torilla vielä voidaan vetää kulisseja kulien avulla mutta siihen se jääkin.

      Suomi kävi myös Hornettien kanssa Alaskassa harjoittelemassa ja tankkaukset suoritettiin USA tankkerista siirrossa.

      Ei onnistuisi Svedupellejen kamoilla.

      • Anonyymi

        "Suomi kävi myös Hornettien kanssa Alaskassa harjoittelemassa ja tankkaukset suoritettiin USA tankkerista siirrossa.

        Ei onnistuisi Svedupellejen kamoilla."

        Rassukka yrittää päteä, vaikka on pihalla kuin lumiukko:)


        Suomen Hornetit voivat nyt tankata Ruotsin Herculeksesta
        Ilmavoimat 11.4.2016 12.45

        Suomen ja Ruotsin ilmavoimien yhteistyö otti huhtikuun ensimmäisellä viikolla merkittävän askeleen, kun ilmavoimien F/A-18 Hornet -monitoimihävittäjät suorittivat menestyksekkään koelentokampanjan Ruotsin ilmavoimien Hercules-ilmatankkauskoneen kanssa.


    • Anonyymi

      Gripen ja erityisesti osa sen tärkeistä järjestelmistä olivat prototyyppiasteella. Lisäksi projektin toteutumisaikatauluun sisältyi ilmavoimien mukaan merkittäviä riskejä.

      Käytännössä Saab olisi halunnut Suomen mukaan jakamaan kanssaan keskeneräisen koneen suuria kehittämiskustannuksia sekä näin rahoittamaan koneen vientiponnisteluita muihin maihin.

      https://img.ilcdn.fi/Uka9fEvewHAVsU-jQw-dsiAsS5Q=/full-fit-in/612x/img-s3.ilcdn.fi/6b3bd285ffc0b84328f5265cbe0767b648967a8dc1f05fae60b09cf39edfbb65.jpg

    • "Myös kiinalaiset viidennen sukupolven koneet ovat osallistuneet niihin ja hienolla menestyksellä. Kurittivat neljännen sukupolven länsikoneita helposti."

      Liekö kyseessä käännösvirhe tms., koska en millään voi uskoa, että kiinalaisia koneita olisi otettu mukaan ko harjoituksiin.

      • Anonyymi


    • Jep ja tietenkin venäläisiä koneita on ollut itse harjoituksissa.

      Vieraan vallan alaisuudessa toki.

      • Mutta vanhempia malleja. Uusimmat simuloituina.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Mutta vanhempia malleja. Uusimmat simuloituina.

        Uusimmat ovat niitä vanhoja mutta steroidilla piikitettyjä.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Mutta vanhempia malleja. Uusimmat simuloituina.

        Hyvä moolokki.
        Heti Natoon , siellä ne vasta tappokoneet ja ilman sotaa , sanoi Törnikin; "en ole mitääa,"
        Vaikeaa sinulla varmasti on , sillä näyttää siltä että Ukrainassakin vaimenee.
        Ketkullekkin kiitollisia terveisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä moolokki.
        Heti Natoon , siellä ne vasta tappokoneet ja ilman sotaa , sanoi Törnikin; "en ole mitääa,"
        Vaikeaa sinulla varmasti on , sillä näyttää siltä että Ukrainassakin vaimenee.
        Ketkullekkin kiitollisia terveisiä.

        Venäjä on viime aikoina kiihdyttänyt sotatoimiaan Ukrainassa, ei tilanne siellä ole rauhoittumassa. Viimeksi eilen tulitettiin aluetta, jolta Ukrtaina oli vetänyt armeijansa pois tulitaukosopimuksen mukaisesti. Minä haluaisin Ukrainaan rauhan, mutta Putin haluaa sinne sodan.


      • Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

        Venäjä on viime aikoina kiihdyttänyt sotatoimiaan Ukrainassa, ei tilanne siellä ole rauhoittumassa. Viimeksi eilen tulitettiin aluetta, jolta Ukrtaina oli vetänyt armeijansa pois tulitaukosopimuksen mukaisesti. Minä haluaisin Ukrainaan rauhan, mutta Putin haluaa sinne sodan.

        Niin niin ja niin niin
        Tuas sua hyöynäytettiin
        Jaa jaa ja jaa jaa
        Kylläpä vituttaa


    • Anonyymi

      "Häivekoneet sotaharjoituksissa

      ketku

      Maailman suurimmat lentosotaharjoitukset pidetään jenkkilässä, missäs muualla.

      F-35/F-22 on myös ollut aivan ylivoimainen niissä. Nykyaikana tekniikka, tutkat, häive ja aseet ovat avainasemassa."

      Sielä ei ollut niitä vanhoja F-16 hävitttäjiä jotka on kaikissa harjoituksissaa kyykyttäneet Lockheed Martinin vehkeet menen tullen. :D

      • Anonyymi

        Hienoa trollausta ilman mitään todistetta.

        Jos F-16 kyykyttäisi niin sitä ostettaisiin.

        Ja itse asiassa F-16 hävittäjiä on mukana harjoituksissa kuten muitakin huippuja.

        Trolli siis munasi itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa trollausta ilman mitään todistetta.

        Jos F-16 kyykyttäisi niin sitä ostettaisiin.

        Ja itse asiassa F-16 hävittäjiä on mukana harjoituksissa kuten muitakin huippuja.

        Trolli siis munasi itsensä.

        "Jos F-16 kyykyttäisi niin sitä ostettaisiin."

        No Intiahan ostaa, F-21 on vain päivitetty ja uudelleen nimetty F-16.

        Pakistan sen sijaan suunnittelee F-35 hävittäjien hankkimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos F-16 kyykyttäisi niin sitä ostettaisiin."

        No Intiahan ostaa, F-21 on vain päivitetty ja uudelleen nimetty F-16.

        Pakistan sen sijaan suunnittelee F-35 hävittäjien hankkimista.

        Pakistanin köyhät hyrisevät tyytyväisyydestä kun valtio paasaa rahat paskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa trollausta ilman mitään todistetta.

        Jos F-16 kyykyttäisi niin sitä ostettaisiin.

        Ja itse asiassa F-16 hävittäjiä on mukana harjoituksissa kuten muitakin huippuja.

        Trolli siis munasi itsensä.

        Jenkki lentäjät kertoivat. Totesivat että F-35 on hidas ja kömpelö. Lentäjälleen se on hengenvaarallinen.

        Suomen kokenein hävittäjälentäjä: Joint venture kone ei sovellu Suomen tarpeisiin.

        Gripen on nopea ja ketterä. Aseistus monipuolinen ja tehokas. Täyttää Suomen tarpeet.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe