Miksi persut ihannoivat väkivaltaa, ja harjoittavat uhkailua kansalaisia kohtaan?
Persut rantauttivat väkivallan ja uhkailun Suomeen.
19
90
Vastaukset
- Anonyymi
No Persuilla lihakset ovat se kehittynein elin ja jokainen joutuu käyttämään vahvuuksiaan - muut käyttävät aivojaan.
- Anonyymi
Ja sen huomaa jo pelkästään heidän tavasta pitää huutelumöykkäänsä keskusteluna. Ei yhtäkään järkevää argumenttia.
Keitä nämä ääliöt oikein ovat?? Anonyymi kirjoitti:
Ja sen huomaa jo pelkästään heidän tavasta pitää huutelumöykkäänsä keskusteluna. Ei yhtäkään järkevää argumenttia.
Keitä nämä ääliöt oikein ovat??Kun nyt luet tuon kio.15.12 kirjoitetun ja tuon omasi , kysyn nuoko on sivistyneen, kouluakäyneen ja rauhaa rakastavan yhteistyökykyisen ihmisen ulosantia,
- Anonyymi
Hiljainen pilvi laskeutui.
- Anonyymi
Ei mitään sano persu tähän?
- Anonyymi
Meillä demareilla on kiireitä, pitää kotouttaa taas suurta porukkaa. Sossun tantat on talvilomalla ja raha ei liiku niin nopeasti, kun pitäisi. Uusi vuosikin tulossa kotoutujat tarvivat tinaa. Oijoi, kuinka tässä ehtii!
Persuus on poliisiasia.
- Anonyymi
Maailmassa ainoastaan Isis jihadistit (miehet,naiset,lapset) jotka ihannoivat väkivaltaa.Sellaisten ihmisten tappamista mitä julmimilla tavoilla jotka eivät sovi heidän ideologiaan.Tyytyväisinä katsovat ja kuvaavat kun ihmisiä poltetaan elävältä,viilletään kurkku auki ym.Sellainen on väkivallan ihannointia.
Tietyt piirit Suomessa suojelevat tälläisia olentoja ja haluavat niitä lisää Suomeen - Anonyymi
"Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."
- Anonyymi
Montako Persu aloitusta jaksat taas tänään kirjoittaa AP? Ideasi vaan alkaa olemaan jo lopussa.
- Anonyymi
Siihen on olemassa varsin yleispätevä selitys!
Persut EIVÄT!
Olettamuksesi johtuu pelkästään siitä, että olet tullut hulluksi ja kuvittelet asioita.
Joten: Hakeudu hoitoon, ennenkuin on liian myöhäistä.- Anonyymi
Hullut ei puhetta usko niihin ei tehoo muu kuin riittävä määrä väkivaltaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullut ei puhetta usko niihin ei tehoo muu kuin riittävä määrä väkivaltaa
Kerro lisää, odotan.
- Anonyymi
Eduskuntakin on paljon rauhattomampi paikka, kun siellä mylvitään.
- Anonyymi
Oisko persut ottaneet mallia SDP: sta ?
Toivottavasti eivät mene niin pitkälle väkivallan teoissa, tapoissa ja raiskauksissa kuin sosialidemokraatit 1917-1918.- Anonyymi
Viherhipserit ja ekohipserit ovat läheistä "sukua" anarkeisteille.
Väkivallan lisäätymisen yksi syy on tuontiperäinen syy. Esim. raiskausten lisääntyminen, kannattaisi tutustua tilastoihin.
- Anonyymi
Avaajan terveiset Hölmölästä !!!
- Anonyymi
Aloittaja jatkuvine persualoituksineen on kyllä umpihullu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519