Persut rantauttivat väkivallan ja uhkailun Suomeen.

Anonyymi

Miksi persut ihannoivat väkivaltaa, ja harjoittavat uhkailua kansalaisia kohtaan?

19

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No Persuilla lihakset ovat se kehittynein elin ja jokainen joutuu käyttämään vahvuuksiaan - muut käyttävät aivojaan.

      • Anonyymi

        Ja sen huomaa jo pelkästään heidän tavasta pitää huutelumöykkäänsä keskusteluna. Ei yhtäkään järkevää argumenttia.

        Keitä nämä ääliöt oikein ovat??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen huomaa jo pelkästään heidän tavasta pitää huutelumöykkäänsä keskusteluna. Ei yhtäkään järkevää argumenttia.

        Keitä nämä ääliöt oikein ovat??

        Kun nyt luet tuon kio.15.12 kirjoitetun ja tuon omasi , kysyn nuoko on sivistyneen, kouluakäyneen ja rauhaa rakastavan yhteistyökykyisen ihmisen ulosantia,


    • Anonyymi

      Hiljainen pilvi laskeutui.

      • Anonyymi

        Ei mitään sano persu tähän?


    • Anonyymi

      Meillä demareilla on kiireitä, pitää kotouttaa taas suurta porukkaa. Sossun tantat on talvilomalla ja raha ei liiku niin nopeasti, kun pitäisi. Uusi vuosikin tulossa kotoutujat tarvivat tinaa. Oijoi, kuinka tässä ehtii!

    • Persuus on poliisiasia.

    • Anonyymi

      Maailmassa ainoastaan Isis jihadistit (miehet,naiset,lapset) jotka ihannoivat väkivaltaa.Sellaisten ihmisten tappamista mitä julmimilla tavoilla jotka eivät sovi heidän ideologiaan.Tyytyväisinä katsovat ja kuvaavat kun ihmisiä poltetaan elävältä,viilletään kurkku auki ym.Sellainen on väkivallan ihannointia.
      Tietyt piirit Suomessa suojelevat tälläisia olentoja ja haluavat niitä lisää Suomeen

    • Anonyymi

      "Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."

    • Anonyymi

      Montako Persu aloitusta jaksat taas tänään kirjoittaa AP? Ideasi vaan alkaa olemaan jo lopussa.

    • Anonyymi

      Siihen on olemassa varsin yleispätevä selitys!
      Persut EIVÄT!
      Olettamuksesi johtuu pelkästään siitä, että olet tullut hulluksi ja kuvittelet asioita.
      Joten: Hakeudu hoitoon, ennenkuin on liian myöhäistä.

      • Anonyymi

        Hullut ei puhetta usko niihin ei tehoo muu kuin riittävä määrä väkivaltaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullut ei puhetta usko niihin ei tehoo muu kuin riittävä määrä väkivaltaa

        Kerro lisää, odotan.


    • Anonyymi

      Eduskuntakin on paljon rauhattomampi paikka, kun siellä mylvitään.

    • Anonyymi

      Oisko persut ottaneet mallia SDP: sta ?

      Toivottavasti eivät mene niin pitkälle väkivallan teoissa, tapoissa ja raiskauksissa kuin sosialidemokraatit 1917-1918.

      • Anonyymi

        Viherhipserit ja ekohipserit ovat läheistä "sukua" anarkeisteille.


    • Väkivallan lisäätymisen yksi syy on tuontiperäinen syy. Esim. raiskausten lisääntyminen, kannattaisi tutustua tilastoihin.

    • Anonyymi

      Avaajan terveiset Hölmölästä !!!

    • Anonyymi

      Aloittaja jatkuvine persualoituksineen on kyllä umpihullu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe