mäkin kysyn, että millainen mies mulle palstalaisten mielestä sopisi? Ihan siis sen perusteella millaisen kuvan musta olette saaneet.
-flowersreally-
Esimerkin innoittamana
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sulle sopii Funeau.
- Anonyymi
Funeau sopisi kaikille, ellei olisi fiktiivinen.
-flowersreally-
- Anonyymi
No disse tietenkin. Ottaisi vastuun omista ja sinunkin tunteista. :D
- Anonyymi
Minä haluan, että myös minun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan, että myös minun!
Se ottaa vastuun kaikkien tunteista. :D
- Anonyymi
Ei tod voisi, muuten musta tulisi joku A.Auer.
-flowersreally- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ottaa vastuun kaikkien tunteista. :D
Se imee kaikkien energiat ja sitten uhriutuu siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tod voisi, muuten musta tulisi joku A.Auer.
-flowersreally-Uuuhhh... JännäJenna <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuuhhh... JännäJenna <3
Kaikista tulee jänniä huonossa seurassa.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista tulee jänniä huonossa seurassa.
-flowersreally-Sanoisin kyllä, että kaikista tulee tyhmiä huonossa seurassa. Jännyys ja tyhmyys eivät ole synonyymeja. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin kyllä, että kaikista tulee tyhmiä huonossa seurassa. Jännyys ja tyhmyys eivät ole synonyymeja. :)
Voi tulla tyhmiä tai jänniä tai kusipäisiä mulkkuja huonossa seurassa, riippuu millä tavalla huonoa seura on.
Anonyymi kirjoitti:
Voi tulla tyhmiä tai jänniä tai kusipäisiä mulkkuja huonossa seurassa, riippuu millä tavalla huonoa seura on.
-flowersreally-Jos ihminen ei ole jännä, se ei jännässä seurassa jännäksi tule. Hän vaan korkeintaan hengailee jännässä seurassa ja uskoo itsekin olevan jännä. Toisaalta en ole ikinä nähnyt mitään jännää isommassa seurassa, tyhmyyttä taas senkin edestä.
Mulkku ei ole jännä, vaikka mulkussa seurassa oikeuttaakin oman mulkkuutensa vastapalloon vetämällä. Sillä lopulta alentaa itsensä siihen samaan, mitä on mahdollisesti aiemmin halveksunut. Se on alhaista, ei jännää... :)
Tyhmyys taas... Noh, joukossa tyhmyys tiivistyy. Ja pahimmanlaatuinen tyhmyys on ideologinen tyhmyys. On siksi, koska sitä ideologiaa(mitä se kullekin on) ei kukaan ikinä kyseenlaista, vaan siihen uskotaan sokeasti.
Eli lopulta kun puhutaan seurasta, siitä läheisemmästä sellaisesta, niin paras seura on lopulta oma seura. Ja jos sattuu kohtaamaan itsensä kaltaisen toisenkin, ei siitäkään mitään haittaa ole. Päinvastoin. Silloin on vähemmän yksinäinen kuin normaalisti. Ja se, jos jokin, on jännää... :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihminen ei ole jännä, se ei jännässä seurassa jännäksi tule. Hän vaan korkeintaan hengailee jännässä seurassa ja uskoo itsekin olevan jännä. Toisaalta en ole ikinä nähnyt mitään jännää isommassa seurassa, tyhmyyttä taas senkin edestä.
Mulkku ei ole jännä, vaikka mulkussa seurassa oikeuttaakin oman mulkkuutensa vastapalloon vetämällä. Sillä lopulta alentaa itsensä siihen samaan, mitä on mahdollisesti aiemmin halveksunut. Se on alhaista, ei jännää... :)
Tyhmyys taas... Noh, joukossa tyhmyys tiivistyy. Ja pahimmanlaatuinen tyhmyys on ideologinen tyhmyys. On siksi, koska sitä ideologiaa(mitä se kullekin on) ei kukaan ikinä kyseenlaista, vaan siihen uskotaan sokeasti.
Eli lopulta kun puhutaan seurasta, siitä läheisemmästä sellaisesta, niin paras seura on lopulta oma seura. Ja jos sattuu kohtaamaan itsensä kaltaisen toisenkin, ei siitäkään mitään haittaa ole. Päinvastoin. Silloin on vähemmän yksinäinen kuin normaalisti. Ja se, jos jokin, on jännää... :)Sulla on romanttinen näkemys jännästä, se on söpöä.
Kun olisikin vaan tuollaista jännää. Mutta tossa aiemmin mä mietin sellaista murhanhimoista jännää, ja uskon kyllä että tarpeeksi huonossa seurassa lähes jokainen kykenee murhaan.
-flowers- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on romanttinen näkemys jännästä, se on söpöä.
Kun olisikin vaan tuollaista jännää. Mutta tossa aiemmin mä mietin sellaista murhanhimoista jännää, ja uskon kyllä että tarpeeksi huonossa seurassa lähes jokainen kykenee murhaan.
-flowers-Minä en vaan ymmärrä mitä jännää murhanhimoisuudessa on. Kasvonpiirtreistä, ilmeistä ja eleistä on aika selkeästi luettavissa ihmisen taipumus väkivaltaan ja sen tähden sellaiset on helppo ohittaa. Ehkä jotkut tietoisesti hakee sellaista jännyyttä, missä saa kelata koko ajan, että tuleeko murhatuksi tai ei. Sitä sanoisin tyhmyydeksi... :)
Murhahan on harkittu teko. Toki kuka tahansa kykenee murhaan, mutta suurin osa silti valitsee olla murhaamatta.
Ok. Se jännyys minun mielestäni on tosiaan aika subjektiivinen näkemys. Luen ihmisiä hyvin helposti. Ja sellaiset, joista en ole perillä nopeasti, ovat minulle niitä jänniä. Niitä on vaan aika vähän. Mut toisaalta mielenkiintoisia ja hyviä tyyppejä on maailmassa riittävästi ilman jännyyttäkin... :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en vaan ymmärrä mitä jännää murhanhimoisuudessa on. Kasvonpiirtreistä, ilmeistä ja eleistä on aika selkeästi luettavissa ihmisen taipumus väkivaltaan ja sen tähden sellaiset on helppo ohittaa. Ehkä jotkut tietoisesti hakee sellaista jännyyttä, missä saa kelata koko ajan, että tuleeko murhatuksi tai ei. Sitä sanoisin tyhmyydeksi... :)
Murhahan on harkittu teko. Toki kuka tahansa kykenee murhaan, mutta suurin osa silti valitsee olla murhaamatta.
Ok. Se jännyys minun mielestäni on tosiaan aika subjektiivinen näkemys. Luen ihmisiä hyvin helposti. Ja sellaiset, joista en ole perillä nopeasti, ovat minulle niitä jänniä. Niitä on vaan aika vähän. Mut toisaalta mielenkiintoisia ja hyviä tyyppejä on maailmassa riittävästi ilman jännyyttäkin... :)Sä menit nyt ihan sekaisin palstajargonin ja todellisen elämän kanssa. Enhän mäkään murhanhimoisuutta oikeasti jännänä (ainakaan hyvänä jännänä) pidä, se tuli tähän ketjuun tuolta JännäJenna-kommentoijalta.
Huono seura tuo esiin huonot puolet, meissä kaikissa. Voihan sitä hypoteettisesti vaikka tappaa itsensä mieluummin kuin olla oikein paskassa seurassa (jos siis mitään ulospääsyä ei olisi).
-flowers-
Suoraan ytimeen menevä.
Turhat löpinät pois.
Tai sitten olen ymmärtänyt ihan väärin.- Anonyymi
Varmaan näin, joskin löpinätkin voi toimia, kunhan ovat oikeanlaisia.
-flowersreally-
- Anonyymi
Otat kumminkin jonkun pelimiehen ja petyt sitten.
- Anonyymi
No en kyl.
-flowersreally-
lievästi hippityylinen
- Anonyymi
Ehkä.
-flowers-
Heitän rohkean veikkauksen:
Sinulle sopisi mies, joka osaa hyvän keskustelutaidon. On huumorintajuinen. Miehellä pitää olla myös tilannetajua, neuvottelukykyä ja halua sitoutua. Luotettava, rento ja huomaavainen mies, jolla on taiteilijan sielu.
Menikö oikein?- Anonyymi
No miten osasitkin
maalata tuollaisen karikatyyrin
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
No miten osasitkin
maalata tuollaisen karikatyyrin
-flowersreally-Kröhööm... tämä vaatimaton taito on ns. hyppysissä.
Olen suorastaan ilmiöimäisen loistava antamaan neuvoja niitä kipeästi tarvitseville. :)
Vittumainen mulkku.
- Anonyymi
Muttumainen vilkku, ooh, kuinka söpöä!
- Anonyymi
Sä kiukkuat vieläkin etten piiskannut sua.
-flowers-
- Anonyymi
Isäntämies, vähän nokea, tervaa ja pihkaa.
- Anonyymi
Haha. Hyvä tuoksu tuli heti nenään.
Anonyymi kirjoitti:
Haha. Hyvä tuoksu tuli heti nenään.
-flowersreally-Kyllä se hierois suhunkin niitä :D
Luultavasti itsenäinen tyyppi, joka tykkää patikkaretkeilystä ja leirinuotioista ja ei pelästy, kun joku päivä kaipaat omaa rauhaa tai haluat kyhnätäkin kainalossa sanomatta sanaakaan.
Olis ehkä hyvä, että se jannu ei ole jyrääjä eikä besserwisseri....
Eikä käske ottaa vastuuta tunteistaan. 😉- Anonyymi
Aika hyvä
-flowers-
- Anonyymi
minusta aloittajalle sopisi kaikki uudenmaan ja pohjois savon sekä keski pohjanmaan tinderimiehet eli tinderimiehet on sinun juttusi
- Anonyymi
Ooh, miehiä kuin meren mutaa. Jee!
Anonyymi kirjoitti:
Ooh, miehiä kuin meren mutaa. Jee!
-flowersreally-ja ha sinä oletkin sellainen tyttö no pidä hauskaa
No kyllä sen täytyy olla joku dissemäinen tyyppi joka ei kyseenalaista mitään naisen sanomaa vaan nainen on aina oikeassa. Toki toinenkin ääripää voisi toimia mutta tuskin saisi alistettua sua niin kuuliaseksi mitä toimiva parsuhde semmoisen kanssa vaatisi. Mikä tahansa muu siltä väliltä luultavasti joutuisi jyrätyksi sun voimakkaiden mielipiteiden alle eikä nauttisi elostaan.
- Anonyymi
Voi harmista.
-flowers- Anonyymi kirjoitti:
Voi harmista.
-flowers-No ehkä olin turhankin ennakkoluuloinen ja harkitsematon tuossa. Ihan vakavissaan varmaan jos läytäisit jonkun sopivasti joustavan kumppanin se voisi kyllä toimiakin, jonkun sentyppisen mitä noilla on:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/karen-lahetti-perheensa-pois-jouluksi-jotta-saisi-olla-rauhassa-koen-pikkuisen-syyllisyytta-mutta-voin-elaa-sen-kanssa/7672544#gs.og9mpy
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/nelikymppisena-minna-alkoi-kaivata-yksinoloa-sitten-han-lahti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934