meni päivä netissä! Ettekö ikinä lepää?
Teidän takia
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yksi päivä haittaa.
Vai unohtuiko lauseestasi "taas"?- Anonyymi
Läskistyin yhden suklaalaatikon verran ja syynlähde te.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läskistyin yhden suklaalaatikon verran ja syynlähde te.
Addiktio-ongelmaa siis....
Jos nyt vielä vain vähän aikaa palstailet enää. Ja kone kiinni ihan kohta. Ensin vain katselet ja kommentoit paria uutta keskustelua. Ja illalla vähän kännykästäkin vilkuilet, onko sinun kommentteihin vastattu ja pitäisikö sinunkin.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Addiktio-ongelmaa siis....
Jos nyt vielä vain vähän aikaa palstailet enää. Ja kone kiinni ihan kohta. Ensin vain katselet ja kommentoit paria uutta keskustelua. Ja illalla vähän kännykästäkin vilkuilet, onko sinun kommentteihin vastattu ja pitäisikö sinunkin....Vatsa on sekaisin.
Koko päivän palstalla päivystänyt? Eihän täällä edes tapahdu mitään.
- Anonyymi
Mistäs tiedät? Oletko lukenut jokaisen ketjun ja kommentin? Päivystänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät? Oletko lukenut jokaisen ketjun ja kommentin? Päivystänyt?
Hehehehhheeee :D
- Anonyymi
Täällä ei olisi tapahtunut urveloilla mitään ellen juuri olisi ollut täällä doh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei olisi tapahtunut urveloilla mitään ellen juuri olisi ollut täällä doh.
Olen ihan väsynyt. Olen tehnyt melkein jokaisen otsikon tänne tänään enkä pääse pois. :(
Tätä just tarkoitan, muiden vika...
- Anonyymi
Kenen "teidän"? Etkö sinä muka ole yksi meistä? Ja miksi sinulla ei ole selkärankaa poistua netistä?
- Anonyymi
Ei tuota näytä olevan sinullakaan. Kävisitkö välillä vaikka saunassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuota näytä olevan sinullakaan. Kävisitkö välillä vaikka saunassa?
Enpä ole kyllä asiasta valittanutkaan. Tiedoksi vaan että netissä on paljon muutakin kuin Suoli24:n sinkut palsta.
Voisin käydä saunassa vaan asunnossani ei ole saunaa. Eikä taloyhtiössäkään. Että enpä nyt tähän hätään saunaa käyttööni saa.
Minä vasta aloitin palstapäivystyksen. :)
- Anonyymi
Jatka sinä välillä :/
- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Jep! Otan kopin. :)
Kiitos..näin pitkiä päiviä ei saisi teetättää.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos..näin pitkiä päiviä ei saisi teetättää.
Eihän se ole hyväksi, herkälle mielelle, puurtaa enemmän kuin laki sallii. Mene nyt vaikka lepäämään. Olet sen ansainnut. :)
Hah... et tajua, että me tehdään tätä vuoroissa... mä kävin pari tuntia säbäilee ja nyt joku muu voi käydä vaikka syömässä... 🙂👌☝️
- Anonyymi
Sitten lähen tästä liukkaasti. Adjöö!
Anonyymi kirjoitti:
Sitten lähen tästä liukkaasti. Adjöö!
Elä mut heti suutu... kuule tähän aikaan täällä vasta alkaakin jutut luistaa.... nyt on hihst nostettu ylös ja mäkin otin oikein glögiä....
Eläelä kuule nyt luovuta. 😁☝️
- Anonyymi
Mä luin tässä.sivussa yhden kirjan, pesin pyykkiä pari koneellista ja kokkailin. Lepopäivä 😊
xL- Anonyymi
Jatkakaa! Minä pyörryn kohta.
- Anonyymi
Minkä kirjan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kirjan?
Pertti-sedän seikkailut.
-flowersreally-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934