Teidän takia

Anonyymi

meni päivä netissä! Ettekö ikinä lepää?

25

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei yksi päivä haittaa.

Vai unohtuiko lauseestasi "taas"?

• Anonyymi

Läskistyin yhden suklaalaatikon verran ja syynlähde te.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läskistyin yhden suklaalaatikon verran ja syynlähde te.

Addiktio-ongelmaa siis....
        Jos nyt vielä vain vähän aikaa palstailet enää. Ja kone kiinni ihan kohta. Ensin vain katselet ja kommentoit paria uutta keskustelua. Ja illalla vähän kännykästäkin vilkuilet, onko sinun kommentteihin vastattu ja pitäisikö sinunkin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Addiktio-ongelmaa siis....
        Jos nyt vielä vain vähän aikaa palstailet enää. Ja kone kiinni ihan kohta. Ensin vain katselet ja kommentoit paria uutta keskustelua. Ja illalla vähän kännykästäkin vilkuilet, onko sinun kommentteihin vastattu ja pitäisikö sinunkin....

Vatsa on sekaisin.

• Koko päivän palstalla päivystänyt? Eihän täällä edes tapahdu mitään.

• Anonyymi

Mistäs tiedät? Oletko lukenut jokaisen ketjun ja kommentin? Päivystänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs tiedät? Oletko lukenut jokaisen ketjun ja kommentin? Päivystänyt?

Hehehehhheeee :D

• Anonyymi

Täällä ei olisi tapahtunut urveloilla mitään ellen juuri olisi ollut täällä doh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ei olisi tapahtunut urveloilla mitään ellen juuri olisi ollut täällä doh.

Olen ihan väsynyt. Olen tehnyt melkein jokaisen otsikon tänne tänään enkä pääse pois. :(

• Tätä just tarkoitan, muiden vika...

• Anonyymi

Kenen "teidän"? Etkö sinä muka ole yksi meistä? Ja miksi sinulla ei ole selkärankaa poistua netistä?

• Anonyymi

Ei tuota näytä olevan sinullakaan. Kävisitkö välillä vaikka saunassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuota näytä olevan sinullakaan. Kävisitkö välillä vaikka saunassa?

Enpä ole kyllä asiasta valittanutkaan. Tiedoksi vaan että netissä on paljon muutakin kuin Suoli24:n sinkut palsta.

Voisin käydä saunassa vaan asunnossani ei ole saunaa. Eikä taloyhtiössäkään. Että enpä nyt tähän hätään saunaa käyttööni saa.

• Minä vasta aloitin palstapäivystyksen. :)

• Anonyymi

Jatka sinä välillä :/

• Anonyymi kirjoitti:

Jatka sinä välillä :/

Jep! Otan kopin. :)

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Jep! Otan kopin. :)

Kiitos..näin pitkiä päiviä ei saisi teetättää.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos..näin pitkiä päiviä ei saisi teetättää.

Eihän se ole hyväksi, herkälle mielelle, puurtaa enemmän kuin laki sallii. Mene nyt vaikka lepäämään. Olet sen ansainnut. :)

• Hah... et tajua, että me tehdään tätä vuoroissa... mä kävin pari tuntia säbäilee ja nyt joku muu voi käydä vaikka syömässä... 🙂👌☝️

• Anonyymi

Sitten lähen tästä liukkaasti. Adjöö!

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten lähen tästä liukkaasti. Adjöö!

Elä mut heti suutu... kuule tähän aikaan täällä vasta alkaakin jutut luistaa.... nyt on hihst nostettu ylös ja mäkin otin oikein glögiä....

Eläelä kuule nyt luovuta. 😁☝️

• Anonyymi

Mä luin tässä.sivussa yhden kirjan, pesin pyykkiä pari koneellista ja kokkailin. Lepopäivä 😊

xL

• Anonyymi

Jatkakaa! Minä pyörryn kohta.

• Anonyymi

Minkä kirjan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä kirjan?

Pertti-sedän seikkailut.

-flowersreally-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2631
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      80
      2014
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1898
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      83
      1357
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1315
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1238
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1108
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1090
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      943
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      934
    Aihe