Ongelmana siis, että Volvoni käynnistyy jonain päivänä aivan nätisti mutta toisena päivänä ensin hiukan lupailee käynnistyä mutta sitten onkin hiljaista ja vain kaikki merkkivalot palavat. Aivan pari kertaa lähti käyntiin kun vain yritti ja yritti vaikka pelkäsin akun menevän tyhjäksi. Mutta yleensä ei sitten inahdakaan lopulta. Auton saa käyntiin kun joku antaa virtaa mutta vaikka ajaisin yli 20km lenkin ja kun pysäytän niin ei taaskaan käynnisty. Akku ei ole kovin vanha, mutta voiko vika olla siinä vai laturissa vai laturin hiilissä ? Tää Volvo tekee myös välillä sitä, että keskuslukituksen sulake palaa ja silloinhan ei käynnisty. Tekee tuota ihan satunnaisesti. Ei olisi varaa kalliisiin korjauksiin hyvä jos akun pystyisi ostamaan. Olisin neuvoista kiitollinen.
V70 Volvo käynnistyy ja ei käynnisty miten sattuu
3
574
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et itse etsi sitä vikaa vaan vaadit toisia arvailemaan vajavaisten tietojen perusteella? Jos et osaa niin mene ammattikouluun ja viitsi opiskella niin sitten jo osaatkin ainakin teoriapuolen, Jos et viitsi niin mene muualle töihin, tienaa rahaa ja vie Volvosi merkkiliikkeeseen. Siellä asentajat osaavat kun ovat viitsineet käydä koulunsa. Sinä vain maksat!
Näin helppoa se on. Minäkin kävin ammattikoulun ja olen osannut. Ei ole tähän mennessä tarvinnut kuin kerran korjaamoa: en saanut yhtö laakeria vaihdettua kun ei ollut itsellä prässiä. Ja olen siis korjannut omia autojani vasta 48 vuotta. Viimeksi uusin syksyllä sytytysmoduulin. - Anonyymi
niin ja vikakoodeja ei kannata luetuttaa ,voi vaikka selvitä vika
- Anonyymi
Akun navat on syytä kiillottaa niin saa kontaktii paremmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869