Minua hävettää iso klitorikseni. Varsinkin nyt kun ajelin kaikki karvat pois se on niin esillä. Mieheni sanoi tykkäävänsä ja pidin myös itsekkin ja sain mahtavan orgasmin, kun hän imeskeli klitoristani. Nyt hänen imeskeltyään se näyttää vieläkin isommalta.
Iso klitoris
5
82
Vastaukset
Totta kai useimmat miehet pitävät sitä kauniina, ja varsinkin posliinivitussa se on edukseen. Hyvin harva mies ajattelee toisin. Sinulla on aarre, jota voi näyttää kaikille miellyttäville miehille, mutta vain niille, joille itse haluat.
Mutta älköön myöskään sisko, jolla on pieni klitoris tunteko alemmuutta, sillä naisen vittu on AINA kaunis ja kiihottava. 🌹👀- Anonyymi
Älä turhaan häpeä. Monet miehet kuten minä rakastavat isoa klitorista. Kun näin vaimoni klitoriksen ekan kerran olin aivan myyty. Silmieni edessä oli jotain juuri sellaista mistä olin unelmoinut.
Rakastan imeä sitä ja mikä mahtavinta miten se turpoaa ja kovettuu imemisen seurauksena. Vaimoni saa myös helpommin orgasmin kun olen imenyt hänen klitoriksen isoksi ja kovaksi. Ole tyytyväinen että sinulla on iso klitoris olisin iloinen jos pääsisin ime ja nuolemaan sellaista miehesi pitäisi olla iloinen ja tyytyväinen että sinulla on iso klitoris
- Anonyymi
Voi kun minä tykkäisin siitä tosi paljon ...oiiihhh..
- Anonyymi
Imisin ja naisin mielelläni
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662179Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151145
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j90990- 69980
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81880Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11855