Minua hävettää iso klitorikseni. Varsinkin nyt kun ajelin kaikki karvat pois se on niin esillä. Mieheni sanoi tykkäävänsä ja pidin myös itsekkin ja sain mahtavan orgasmin, kun hän imeskeli klitoristani. Nyt hänen imeskeltyään se näyttää vieläkin isommalta.
Iso klitoris
5
88
Vastaukset
Totta kai useimmat miehet pitävät sitä kauniina, ja varsinkin posliinivitussa se on edukseen. Hyvin harva mies ajattelee toisin. Sinulla on aarre, jota voi näyttää kaikille miellyttäville miehille, mutta vain niille, joille itse haluat.
Mutta älköön myöskään sisko, jolla on pieni klitoris tunteko alemmuutta, sillä naisen vittu on AINA kaunis ja kiihottava. 🌹👀- Anonyymi
Älä turhaan häpeä. Monet miehet kuten minä rakastavat isoa klitorista. Kun näin vaimoni klitoriksen ekan kerran olin aivan myyty. Silmieni edessä oli jotain juuri sellaista mistä olin unelmoinut.
Rakastan imeä sitä ja mikä mahtavinta miten se turpoaa ja kovettuu imemisen seurauksena. Vaimoni saa myös helpommin orgasmin kun olen imenyt hänen klitoriksen isoksi ja kovaksi. Ole tyytyväinen että sinulla on iso klitoris olisin iloinen jos pääsisin ime ja nuolemaan sellaista miehesi pitäisi olla iloinen ja tyytyväinen että sinulla on iso klitoris
- Anonyymi
Voi kun minä tykkäisin siitä tosi paljon ...oiiihhh..
- Anonyymi
Imisin ja naisin mielelläni
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812578Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2301437Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus841287- 791184
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391179Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1331075Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin111012Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116900Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.27861Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78800