Jos sulla on tunteita, niin mikset toimi?
Vihreä valo palaa.
Mies! Kuulehan...
39
76
Vastaukset
- Anonyymi
No kun hävettää...noi mun erektio-ongelmat...jossei toimikaan sun kanssa...
- Anonyymi
Jos on aitoja tunteita, ei erektio-ongelmat ole este. Niitä voi yhdessä selvittää, ei se ole se 1.asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on aitoja tunteita, ei erektio-ongelmat ole este. Niitä voi yhdessä selvittää, ei se ole se 1.asia.
Ja tämä kommentti tuli sivusta, en siis ole ketjun aloittaja..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä kommentti tuli sivusta, en siis ole ketjun aloittaja..
Ei se mistään sivusta tullut, ihan siihen samaan se tuli
- Anonyymi
Tunteeni ovat niin vahvat ettei tuollainen ole ongelma. Eikä meidän heti tarvitse sänkyyn mennä, jos tuo asia stressaa sinua.
- Anonyymi
Vasta kohta matkalla.
- Anonyymi
Vihjaatko, että lämmitän sulle saunan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihjaatko, että lämmitän sulle saunan?
Mitä miehesi siihen sanoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ero vastaaja kun tuo edellinen, mutta vastaan silti ettei se oo kotona. Eikä se oo mun mies enää edes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ero vastaaja kun tuo edellinen, mutta vastaan silti ettei se oo kotona. Eikä se oo mun mies enää edes.
Ala laittaa viestiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mies? Aloittajan elämässä kuule olisi se miehen paikka vapaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei oo ja ei kotona asutte saman katon alla kuitenkin?
- Anonyymi
Se valo ei näy tänne saakka.
- Anonyymi
Liikennevalo-aiheinen paita voisi edesauttaa asiaa.
- Anonyymi
Eli auttaako jos ostan vihreän paidan ja tuun sen kanssa töihin? Vai pitääkö olla liikennevalo vihreällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli auttaako jos ostan vihreän paidan ja tuun sen kanssa töihin? Vai pitääkö olla liikennevalo vihreällä?
Laitat vihreän paidan ja sitten kysyt mielipidettä seuraavasta kappaleesta (voit laittaa tulemaan kuulokkeista):
https://youtu.be/1k2D90QtZeE
- Anonyymi
Välttelisin kyllä tuollaista epävarmaa naista!
- Anonyymi
Ei se ole haluista kiinni eikä tunteistakaan. Roikun sinussa kuin löysässä hirressä.
- Anonyymi
Tuon sun alle pallin, jotta saadaan se köysi kaulasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon sun alle pallin, jotta saadaan se köysi kaulasta.
Hyvä. Vain sinä voit auttaa.
- Anonyymi
Ei mitään merkkiä että se palaisi mulle. En seuraa toista missään somessa tms että ei sen puoleen. Jos yhteydenotto tulee, sitten voi.
- Anonyymi
Sama täälläkin. En seuraa somea niin ei ole mitään tietoa hänen elämästään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täälläkin. En seuraa somea niin ei ole mitään tietoa hänen elämästään.
Joo, ei sitä kannata millään tavalla katsella tai ihmetellä toisen puuhia kun ei kerran yhdessäkään olla. Satuttaa vaan itteään. Ikävöidä saa, sille ei edes voi mitään.
- Anonyymi
vaikka näyttäisit ruskeinta valoasi, niin turvallisinta on pysyä aloillasi.
"muistatko vielä miten olimme, niin pienii, että maton reunalla jalkoi heiluteltiin...."
https://www.youtube.com/watch?v=eJHH59kxQGc - Anonyymi
Noissa valosysteemeissä on sellainen ongelma, ettei vihreä pala jatkuvasti, välillä palaa keltainen ja välillä punainenkin, se on erittäin epävarmaa mihin kohtaa itse osuu valoissa. Ikinä ei tiedä kuin kohdalla vasta.
- Anonyymi
kaupunki on tuollainen, turvallinen luonnon päälle, taputeltu paikka, täynnä vaihtoehtoja, wau!
https://www.youtube.com/watch?v=aERguUsXPAg
- Anonyymi
Odotan toiminta ohjeita. ;)
- Anonyymi
Sori mut mul on tapana ajella punasii päin.
- Anonyymi
Mieli tekisi
- vanhempi mies- Anonyymi
No tee asialle jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tee asialle jotain
Hankalaa kun ei edes näe
- vanhempi mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankalaa kun ei edes näe
- vanhempi miesNo kai sulla nyt jotain yhteystietoja on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kai sulla nyt jotain yhteystietoja on?
No on..
-vanhempi mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on..
-vanhempi miesNiin, hyödynnä niitä ja sovi tapaaminen hänen kanssaan. Miksi monimutkaistaa asioita?
- Anonyymi
Vähän vaikeaa kun kontaktiyhteydet liittyy duuniin.. Voi käydä huonosti ellei homma pelitäkkään. Iso terä voi leikata nykypäivänä..
- vanhempi mies - Anonyymi
Joka toinen jää yksin loppuelämäkseen näin on nyt asiat.
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Liikennesäännöt muuttuu vuodenvaihteessa, ette ole vissiin kuulleet. Vihreä ei tarkota enää sitä mitä ennen.
- Anonyymi
En mä mitään hannaa tai hannais mut enhän ees tiedä kuka oot nii mitä tässä nyt voi ees tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780