mutta niin nyt vain on, että tämä suhde, joka ei toteutunut viiltää syvältä. Nyt kun vuosi vaihtuu tajuaa, ettei meidän jutusta tule koskaan mitään. Olen vain realistinen ja voin sanoa asian niin kuin se on. Suru ja pettymys on murskaava, ja siksi elän jälleen yhtä raskainta vaihetta elämästäni. Mikään ei tule muuttumaan.
Sinulle tämä on helpompaa, tiedän sen. Siitäkin syystä, ettet ollut koskaan kiinnostunut ja se näkyy siinä, ettet missään vaiheessa edistänyt asiaa. Et tehnyt yhtäkään elettä tai tekoa, joka olisi muuttanut tilannetta, ja ymmärrän kyllä, koska et välitä. Sinut nähdessä sitä on vaikea uskoa, ja siitä johtuu, että menen yhä uudelleen lankaan ja uskon omiin satuihini. Et näytä siltä, että olisit kylmä tai rakkaudeton ihminen, mutta sitä et kuitenkaan ole minulle, se on ehkä sopiva selitys.
Tämä on tuskien tie, joka minun täytyy mennä läpi, vaikka minulla ei ole pienintäkään aavistuta siitä, miten sen kestän. Tulevaisuus pelottaa ja pelkään, etten selviä. Mitään helpotusta ei ole odotettavissa, sekin on hyvin lohdutonta. Ehkä haluaisit sanoa, että aika parantaa haavat ja unohdan sinut tai että minun olisi keksittävä jotakin muuta tekemistä, jotta ajatukset siirtyvät muualle. Mutta se on täysin turhaa. Tuollaisten sanojen lohdutusarvo on nolla, koska minä tiedän, ettei helpotusta tule.
Hyvin surullista todeta, nainen
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti tapaat jonkun toisen, johot voit ihastua. Minä haluan nyt vain olla rauhassa ja elää omaa elämääni kenenkään siihen puuttumatta.
- Anonyymi
Jatkan vielä, etten ole seuraa vailla. Jos tarvitsen seuraa, niin hankin sitä itse henkilöistä, joiden arvomaailma kohtaa omani.
- Anonyymi
Mulla vähän sama kokemus eräästä miehestä... Ei halunnut, kun ei koskaan vaivautunut edes puhumaan kanssani asiasta. Elämä meni eteenpäin, olen fine👍
- Anonyymi
Mulla sama erään miehen kanssa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181