Teipillä tai rakkaudella ❤️
Kaiken voi korjata..
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
onko sulla jotain jeesusteippiä siellä
- Anonyymi
Mä haluun samaa teippiä.
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ei muuten voi, noin luulee vain hyväuskoiset hölmöt.
- Anonyymi
Mä olen sitten hyväuskoinen hölmö.
- Anonyymi
Jeesus korjaa rakkausteipillään ihan kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen sitten hyväuskoinen hölmö.
Komps täältä <3
- Anonyymi
Totta turiset 👌
- Anonyymi
Korjaisipa joku minunkin haavat...❤️
- Anonyymi
Aika monen asian.❤️
- Anonyymi
Laittakaa tekin folio pesukoneeseen ja silittäkää vaatteet folion päällä silityslautaa vasten! Kaiken voi tosiaan korjata. Vielä kun saisi heuitettyä yhden kaunpungin pois elämästä, niin danke tacjjadee daa. heipparallaa!!
- Anonyymi
Oliskin noin 😔
Teippikaupat kiittää. Enemmän kuluu teippiä ku Vilja Eerikan vanhemmilla.
- Anonyymi
Totuuden torvi on törähtänyt 😍
- Anonyymi
Ajatus on tosi kaunis, vaikka vähän lapsellinen. Uskon 100 %:sti rakkauden voimaan, mutta rakkauskaan ei pysty kaikkea korjata. Asiat tapahtuvat niinkuin on tarkoitettu.
Teipillä taas ei korjata sortuneita taloja, kolarivaurioituneita autoja tai vaikkapa ruhjoutunutta raajaa.
Mukavaa sunnuntaita kaikille! 😊 - Anonyymi
No ... voi voi ... tai ... ei voi ...tai sitten voi voi.
- Anonyymi
Ompi hyvä trippivä.😁
- Anonyymi
Ei voi.
- Anonyymi
Kun on tarpeeksi paljon rikottu
niin aina se ei enää onnistu.
Anteeksi voi antaa
mutta ei unohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244432Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132978Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141239Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.441003Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.23984PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht119809Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38786- 37764
- 109743
- 135687