Haluaisin nainen tietää

Anonyymi

mikä sun kiinnostuksen lopetti niin yhtäkkiä kaksi kuukautta sitten? Vaikutit vielä syksyn alussa tosi kiinnostuneelta ja sun silmätkin oikein loistivat aina kun puhuit minulle. Nyt en enää oikein tiedä miten sun seurassasi käyttäytyisin, tuntuu kuin välillämme olisi monen kilometrin matka. Se tuntuu tosi pahalta.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa voisin kysyä yhdeltä mieheltä.. Kaikinpuolin inhottava tilanne, kun jää ilman vastauksia. Hänen kanssaan emme enää näe. Ehkä parempi niin, saa vähän etäisyyttä. Kaikkiin kysymyksiin ei aina saa vastausta eikä asiat muutu murehtimalla. Noh, uusi vuosi ja uudet mahdollisuudet eikös niin? 😄

• Anonyymi

Ihastukset hiipuu kun ei näe- parempi niin!

• Anonyymi

On vaan tosi vaikeaa siirtyä eteenpäin, kun on niin paljon epäselvyyksiä ja kysymyksiä vailla vastauksia. Pahinta mun mielestä on aina epävarmuudentunne jostain. Eikä tilannetta tee helpommaksi se, että joudumme kuitenkin olemaan säännöllisesti tekemisissä jatkossakin. Tiedän, että olisi helpompaa kun olisi off-nappi, josta voisi napsauttaa omat tunteet pois, mutta en ole sellaista vielä löytänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastukset hiipuu kun ei näe- parempi niin!

Juurikin näin. Turha pakottaa jotain, mikä ei tule tapahtumaan. Mitä nopeammin hyväksyy realiteetit niin sen nopeammin pääsee keskittämään energiansa johonkin hyödyllisempään. 😊

• Anonyymi

Et ole nainen, trollaat.

• Anonyymi

Jos ei saa vastakaikua niin miksi huutaa tuuleen äänensä käheäksi..

• Anonyymi

Sama tunne on mullakin erästä miestä kohtaan .Kesällä ja alkusyksyllä viestiteltiin asiasta kuin asiasta, mutta yllättäen ne vähenivät ja viime aikoina olen lähettänyt ihan yksittäisiä.Mua hieman jo nolottaa yhteydenottoyritykset, koska mies ei ” aloita” ,enkä ilkeä kysyä onko mies kyllästynyt vai jostain suuttunut...Unohdettava lienee...

• Anonyymi

Joo, samalta tuntuu. En ymmärrä tollasta, että jätetään juttu vain hiipumaan ja kuihtumaan kasaan. Paljon reilumpaa olisi suoraan laittaa piste koko jutulle, niin että kumpikin tietäisi missä mennään. Näin vältyttäisiin jatkossakin noloilta ja epämukavilta kohtaamisilta.

• Anonyymi

Ei mikään ole sitä lopettanut edelleen jos saisin hetkistä nauttia,, viettää aikaa tavalla tai toisella esimerkiksi vaikka leffassa kanssasi lisäisi vaan enemmän kiinnostustani. Mutta eipä sinustakaan kuulu mitään tulkitsen ettei sinua kiinnosta. Olen odottanut sinua, mutta sinua ei näy...
      Mistä tunnemme? Kerro jotakin minusta ja sinusta?

• Anonyymi

Väsymys joutavaan, Aika aikaa kutakin. Kaikkeni tehnyt, tyhjyyttä sain. Ei paluuta entiseen, ehkä aika kultaa muistot.

• Anonyymi

Hänelle vastaisin:

Minulla oli rankkaa ja päästin meidän välit kehittymään väärään suuntaan. Yleensä osaan toimia paremmin. Tajusin mokani vähän liian myöhään ja olen siitä pahoillani. Olen yrittänyt korjata asian parhaan taitoni mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe