mikä sun kiinnostuksen lopetti niin yhtäkkiä kaksi kuukautta sitten? Vaikutit vielä syksyn alussa tosi kiinnostuneelta ja sun silmätkin oikein loistivat aina kun puhuit minulle. Nyt en enää oikein tiedä miten sun seurassasi käyttäytyisin, tuntuu kuin välillämme olisi monen kilometrin matka. Se tuntuu tosi pahalta.
Haluaisin nainen tietää
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa voisin kysyä yhdeltä mieheltä.. Kaikinpuolin inhottava tilanne, kun jää ilman vastauksia. Hänen kanssaan emme enää näe. Ehkä parempi niin, saa vähän etäisyyttä. Kaikkiin kysymyksiin ei aina saa vastausta eikä asiat muutu murehtimalla. Noh, uusi vuosi ja uudet mahdollisuudet eikös niin? 😄
- Anonyymi
Ihastukset hiipuu kun ei näe- parempi niin!
- Anonyymi
On vaan tosi vaikeaa siirtyä eteenpäin, kun on niin paljon epäselvyyksiä ja kysymyksiä vailla vastauksia. Pahinta mun mielestä on aina epävarmuudentunne jostain. Eikä tilannetta tee helpommaksi se, että joudumme kuitenkin olemaan säännöllisesti tekemisissä jatkossakin. Tiedän, että olisi helpompaa kun olisi off-nappi, josta voisi napsauttaa omat tunteet pois, mutta en ole sellaista vielä löytänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastukset hiipuu kun ei näe- parempi niin!
Juurikin näin. Turha pakottaa jotain, mikä ei tule tapahtumaan. Mitä nopeammin hyväksyy realiteetit niin sen nopeammin pääsee keskittämään energiansa johonkin hyödyllisempään. 😊
- Anonyymi
Et ole nainen, trollaat.
- Anonyymi
Jos ei saa vastakaikua niin miksi huutaa tuuleen äänensä käheäksi..
- Anonyymi
Sama tunne on mullakin erästä miestä kohtaan .Kesällä ja alkusyksyllä viestiteltiin asiasta kuin asiasta, mutta yllättäen ne vähenivät ja viime aikoina olen lähettänyt ihan yksittäisiä.Mua hieman jo nolottaa yhteydenottoyritykset, koska mies ei ” aloita” ,enkä ilkeä kysyä onko mies kyllästynyt vai jostain suuttunut...Unohdettava lienee...
- Anonyymi
Joo, samalta tuntuu. En ymmärrä tollasta, että jätetään juttu vain hiipumaan ja kuihtumaan kasaan. Paljon reilumpaa olisi suoraan laittaa piste koko jutulle, niin että kumpikin tietäisi missä mennään. Näin vältyttäisiin jatkossakin noloilta ja epämukavilta kohtaamisilta.
- Anonyymi
Ei mikään ole sitä lopettanut edelleen jos saisin hetkistä nauttia,, viettää aikaa tavalla tai toisella esimerkiksi vaikka leffassa kanssasi lisäisi vaan enemmän kiinnostustani. Mutta eipä sinustakaan kuulu mitään tulkitsen ettei sinua kiinnosta. Olen odottanut sinua, mutta sinua ei näy...
Mistä tunnemme? Kerro jotakin minusta ja sinusta? - Anonyymi
Väsymys joutavaan, Aika aikaa kutakin. Kaikkeni tehnyt, tyhjyyttä sain. Ei paluuta entiseen, ehkä aika kultaa muistot.
- Anonyymi
Hänelle vastaisin:
Minulla oli rankkaa ja päästin meidän välit kehittymään väärään suuntaan. Yleensä osaan toimia paremmin. Tajusin mokani vähän liian myöhään ja olen siitä pahoillani. Olen yrittänyt korjata asian parhaan taitoni mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760