”Hankala” ihminen. Parempi olla yksin
Anteeksi että olen niin
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itse päätät, jos sulle parempi olla yksin. Mä olisin tykännyt, että mä ja hän yhdessä jotain..
- Anonyymi
Mitä se jotain sinun ajatuksissa on
- Anonyymi
Mitä se jotain sinun ajatuksissa voisi olla
- Anonyymi
Mitä jotain? Seksiä?
- Anonyymi
ei seksiä vaan paljon enemmän. Toki siihen liittyisi myös seksiä, luulisin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jotain? Seksiä?
Haluat vain seksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei seksiä vaan paljon enemmän. Toki siihen liittyisi myös seksiä, luulisin :)
S??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat vain seksiä?
enpäs, haluan loppuelämän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enpäs, haluan loppuelämän
Uskon ehkä sitten kun sinut taas näen..aion tutkailla sinua jatkossa entistä tarkemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon ehkä sitten kun sinut taas näen..aion tutkailla sinua jatkossa entistä tarkemmin.
samoin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samoin :)
Reps..:)))))) hymyilyttää?? Passitatko hoitoon?? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reps..:)))))) hymyilyttää?? Passitatko hoitoon?? :D
en missään tapauksessa, älä säkään :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en missään tapauksessa, älä säkään :)
En en 🤭 en oikein voi vieläkään käsittää tätä. Jos tämä nyt totta on? Pitää kolauttaa päätä seinään, heräänkö unesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En en 🤭 en oikein voi vieläkään käsittää tätä. Jos tämä nyt totta on? Pitää kolauttaa päätä seinään, heräänkö unesta
Aika herätä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika herätä 😂
🤭 sulla on huomenna rillit väärinpäin
- Anonyymi
Joo.. No ehkä sun. on parempi yksin..
- Anonyymi
Anna nyt joku vihje itsestäsi? Voisitko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna nyt joku vihje itsestäsi? Voisitko
N oon..
- Anonyymi
Miksi sinun mielestä minun on parempi olla yksin? Sängystäkö tässä on kyse 🙄🤭
- Anonyymi
Monta naista tässä ketjussa on?? Menee ihan sekaisin
- Anonyymi
yksi ainakin
- Anonyymi
et ole hankala ihminen, ymmärrätkö mitä tarkoittaa possuna jonossa? tiedätkö mitä on hymyileminen.
hymyile
näin
:)
https://www.youtube.com/watch?v=8SK8LiAncyE - Anonyymi
Ok. Kunnioitan päätöstäsi.
- Anonyymi
Hänelle sanoisin, että ei ole vaan hankala, vaan sairas. Toisilla on flunssaa, syöpää, alkoholismia... etc ja hänellä se, mitä sitten onkaan. Ei sen kummempaa. Mutta ei se auta mun sanomisista, kun ihmisellä ei itsellään ole sairauden tuntoa. Tuskin siihen hakee apua silloin. Jos vaan on asenteella, että hoidan tämän itse, niin joopajoo. Ei siinä sitten mitään.
Ja sitten tuo luovuttajamentaliteetti. "Parempi olla yksin.." Ei sen tarvis olla noin. Voi sitä asiaa lähteä työstämään, jos siitä riittävästi kärsii. Elämällä voisi olla paljon annettavaa, jos vaan luopuu tuosta asenteesta. Tekee jotain, jos kokee sen tärkeäksi. Niin minäkin teen. Joka päivä yritän hoitaa itseäni, enkä työnnä päätäni perseeseen.
Voi olla, että joku ymmärtää paljonkin ja olisi tukena. Jos vaan löytyisi ensin halua auttaa itseään. Mutta ei ole minun päätettävissä tuo asia.- Anonyymi
Voi luoja näitä keittiöpsykologeja. Tehdä nyt tollane pitkä sepustus täynnä paskaa aloituksen perusteella. Vituttaa joskus aloittajien puolesta!! Täällä oli kerran ykx juopoksi itseäön tituleeraava ja hän puolusti mua yhdessä ketjussa. Mahtava tyyppi. Inhoon niin just tolkasta kaksinaismoralustista oaskan jauhantaa. Pitäkää palstanne höttöpäät. Ottasin sen juoponki ennemmin kuin tollasen imbesiilin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luoja näitä keittiöpsykologeja. Tehdä nyt tollane pitkä sepustus täynnä paskaa aloituksen perusteella. Vituttaa joskus aloittajien puolesta!! Täällä oli kerran ykx juopoksi itseäön tituleeraava ja hän puolusti mua yhdessä ketjussa. Mahtava tyyppi. Inhoon niin just tolkasta kaksinaismoralustista oaskan jauhantaa. Pitäkää palstanne höttöpäät. Ottasin sen juoponki ennemmin kuin tollasen imbesiilin.
Kirjoitin jo alussa, että hänelle vastaisin näin... Aloittajaa kun en voi tietää...
Oletko muuten aloittaja? Jos et, niin vedä ***** päähän! - Anonyymi
Voi jeesus. Samaa mieltä kuin toinen kommentoija. Jos olisi minulle, niin olen terve. Sairaus on hoidossa ja oireeton aika on kestänyt jo pitkään. Ja jos yhtään tuntisit, tietäisit etten ole mikään luovuttaja. Ei-ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin jo alussa, että hänelle vastaisin näin... Aloittajaa kun en voi tietää...
Oletko muuten aloittaja? Jos et, niin vedä ***** päähän!Onpas kypsää kommentointia :D Ei-ap
- Anonyymi
Ehkä hieman suurehko facepalmi tälle sepustukselle. 🤦🏻
- Anonyymi
Et ole hankala mielestäni. Haluaisin sut sellasena kun oot. (Jos olisit se jota kaipaan)
- Anonyymi
Kaipaatko trollia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaatko trollia?
En. Minähän laitoin, että jos ap olisi kaivattuni.
- Anonyymi
No, kuule, ei se mitään haittaa. Oletin useinkin menneeni pudottamatta aisaa.
- Anonyymi
Kyllä, parempi niin.
- Anonyymi
Ei haittaa, etkä ole. Käyt nyt vaan läpi jotain. Enemmän oon huolissani, vaikka ollut myös loukattu olo kun kuulee niitä. Mut et oikeasti ole sitä. En tunne sua vieläkään ja toisaalta tunnen enemmän kuin muita. Tunnistan sen sinussa mikä myös itsessä.
- Anonyymi
Sinä voisit olla hän ja kuitenkaan et ole. Ei ikinä, ei minulle.
- Anonyymi
Mitä olet kuullut?
- Anonyymi
Loukattu kun toinen purkaa sydäntään.hö. Ei niitä loukkaamisen vuoksi kerrota. Anteeksi jos avauduin
- Anonyymi
Kai tiedät että vastaat trollin aloitukseen. Kukaan ihminen ei tällaisia aloituksia tosissaan kirjoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760