Anteeksi että olen niin

Anonyymi

”Hankala” ihminen. Parempi olla yksin

39

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse päätät, jos sulle parempi olla yksin. Mä olisin tykännyt, että mä ja hän yhdessä jotain..

• Anonyymi

Mitä se jotain sinun ajatuksissa on

• Anonyymi

Mitä se jotain sinun ajatuksissa voisi olla

• Anonyymi

Mitä jotain? Seksiä?

• Anonyymi

ei seksiä vaan paljon enemmän. Toki siihen liittyisi myös seksiä, luulisin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jotain? Seksiä?

Haluat vain seksiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei seksiä vaan paljon enemmän. Toki siihen liittyisi myös seksiä, luulisin :)

S??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluat vain seksiä?

enpäs, haluan loppuelämän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

enpäs, haluan loppuelämän

Uskon ehkä sitten kun sinut taas näen..aion tutkailla sinua jatkossa entistä tarkemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon ehkä sitten kun sinut taas näen..aion tutkailla sinua jatkossa entistä tarkemmin.

samoin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

samoin :)

Reps..:)))))) hymyilyttää?? Passitatko hoitoon?? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reps..:)))))) hymyilyttää?? Passitatko hoitoon?? :D

en missään tapauksessa, älä säkään :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en missään tapauksessa, älä säkään :)

En en 🤭 en oikein voi vieläkään käsittää tätä. Jos tämä nyt totta on? Pitää kolauttaa päätä seinään, heräänkö unesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En en 🤭 en oikein voi vieläkään käsittää tätä. Jos tämä nyt totta on? Pitää kolauttaa päätä seinään, heräänkö unesta

Aika herätä 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika herätä 😂

🤭 sulla on huomenna rillit väärinpäin

• Anonyymi

Joo.. No ehkä sun. on parempi yksin..

• Anonyymi

Anna nyt joku vihje itsestäsi? Voisitko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna nyt joku vihje itsestäsi? Voisitko

N oon..

• Anonyymi

Miksi sinun mielestä minun on parempi olla yksin? Sängystäkö tässä on kyse 🙄🤭

• Anonyymi

Monta naista tässä ketjussa on?? Menee ihan sekaisin

• Anonyymi

yksi ainakin

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ok. Kunnioitan päätöstäsi.

• Anonyymi

Hänelle sanoisin, että ei ole vaan hankala, vaan sairas. Toisilla on flunssaa, syöpää, alkoholismia... etc ja hänellä se, mitä sitten onkaan. Ei sen kummempaa. Mutta ei se auta mun sanomisista, kun ihmisellä ei itsellään ole sairauden tuntoa. Tuskin siihen hakee apua silloin. Jos vaan on asenteella, että hoidan tämän itse, niin joopajoo. Ei siinä sitten mitään.

Ja sitten tuo luovuttajamentaliteetti. "Parempi olla yksin.." Ei sen tarvis olla noin. Voi sitä asiaa lähteä työstämään, jos siitä riittävästi kärsii. Elämällä voisi olla paljon annettavaa, jos vaan luopuu tuosta asenteesta. Tekee jotain, jos kokee sen tärkeäksi. Niin minäkin teen. Joka päivä yritän hoitaa itseäni, enkä työnnä päätäni perseeseen.

Voi olla, että joku ymmärtää paljonkin ja olisi tukena. Jos vaan löytyisi ensin halua auttaa itseään. Mutta ei ole minun päätettävissä tuo asia.

• Anonyymi

Voi luoja näitä keittiöpsykologeja. Tehdä nyt tollane pitkä sepustus täynnä paskaa aloituksen perusteella. Vituttaa joskus aloittajien puolesta!! Täällä oli kerran ykx juopoksi itseäön tituleeraava ja hän puolusti mua yhdessä ketjussa. Mahtava tyyppi. Inhoon niin just tolkasta kaksinaismoralustista oaskan jauhantaa. Pitäkää palstanne höttöpäät. Ottasin sen juoponki ennemmin kuin tollasen imbesiilin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi luoja näitä keittiöpsykologeja. Tehdä nyt tollane pitkä sepustus täynnä paskaa aloituksen perusteella. Vituttaa joskus aloittajien puolesta!! Täällä oli kerran ykx juopoksi itseäön tituleeraava ja hän puolusti mua yhdessä ketjussa. Mahtava tyyppi. Inhoon niin just tolkasta kaksinaismoralustista oaskan jauhantaa. Pitäkää palstanne höttöpäät. Ottasin sen juoponki ennemmin kuin tollasen imbesiilin.

Kirjoitin jo alussa, että hänelle vastaisin näin... Aloittajaa kun en voi tietää...
        Oletko muuten aloittaja? Jos et, niin vedä ***** päähän!

• Anonyymi

Voi jeesus. Samaa mieltä kuin toinen kommentoija. Jos olisi minulle, niin olen terve. Sairaus on hoidossa ja oireeton aika on kestänyt jo pitkään. Ja jos yhtään tuntisit, tietäisit etten ole mikään luovuttaja. Ei-ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin jo alussa, että hänelle vastaisin näin... Aloittajaa kun en voi tietää...
        Oletko muuten aloittaja? Jos et, niin vedä ***** päähän!

Onpas kypsää kommentointia :D Ei-ap

• Anonyymi

Ehkä hieman suurehko facepalmi tälle sepustukselle. 🤦🏻

• Anonyymi

Et ole hankala mielestäni. Haluaisin sut sellasena kun oot. (Jos olisit se jota kaipaan)

• Anonyymi

Kaipaatko trollia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipaatko trollia?

En. Minähän laitoin, että jos ap olisi kaivattuni.

• Anonyymi

No, kuule, ei se mitään haittaa. Oletin useinkin menneeni pudottamatta aisaa.

• Anonyymi

Kyllä, parempi niin.

• Anonyymi

Ei haittaa, etkä ole. Käyt nyt vaan läpi jotain. Enemmän oon huolissani, vaikka ollut myös loukattu olo kun kuulee niitä. Mut et oikeasti ole sitä. En tunne sua vieläkään ja toisaalta tunnen enemmän kuin muita. Tunnistan sen sinussa mikä myös itsessä.

• Anonyymi

Sinä voisit olla hän ja kuitenkaan et ole. Ei ikinä, ei minulle.

• Anonyymi

Mitä olet kuullut?

• Anonyymi

Loukattu kun toinen purkaa sydäntään.hö. Ei niitä loukkaamisen vuoksi kerrota. Anteeksi jos avauduin

• Anonyymi

Kai tiedät että vastaat trollin aloitukseen. Kukaan ihminen ei tällaisia aloituksia tosissaan kirjoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe