Huomenna uusi päivä ja uudet ajatukset. Kyllä sinun viereen haluaisin..
Mene nukkumaan söpö
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin teet rikosilmoituksen? On olemassa moraalisääntöjä ja lakeja, joita ei saa ylittää.
- Anonyymi
Mistä tässä pitäisi rikosilmoitus tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tässä pitäisi rikosilmoitus tehdä?
Kannattaa muistaa missä olet osallisena. Mieti mitä teet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa muistaa missä olet osallisena. Mieti mitä teet.
En ole täällä ketään paljastanut.. ja osaan kyllä olla varovainenkin.
- Anonyymi
Tiedän..mutta perusteeni on aika huteralla pohjalla, jotta rikosilmoitusta voisin tehdä. Ei varsinaisia todisteita mistään. Vain flirttailu.
- Anonyymi
Et todellakaan halua. Niin annoit ymmärtää.
- Anonyymi
Taidat olla väärä hän. Joten miksi vaivata päätään?
- Anonyymi
Elämäni on sinetöity jo aikoja sitten.
- Anonyymi
Sun viereen myös haluisin. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Ehkä hän ei halua sua? Kannattaa toimia oikein, eikä pelleillä toisten asioilla.
- Anonyymi
Ei minulle koska en ole söpö eikä minua oikeasti kukaan kaipaa. Mutta en tykkää määräilystä. Pärjään kyllä ja osaan itse päättää nukkumisestani sekä huolehtia itsestäni.
- Anonyymi
Ei nukuta..)
- Anonyymi
Hyvää yötä ja kauniita unia! näin.
- Anonyymi
Valvon vielä puoli minuuttia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798