MISTÄ TULI VEREN VOIMA?

Jeesus ei koskaan puhunut sanakaan Veren voimasta, vaan ainoastaan tästä:

"Minä lähetän teille sen, minkä Isäni on luvannut. Pysykää tässä kaupungissa, kunnes saatte varustukseksenne voiman korkeudesta."

"Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet."

"Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

Myös täällä pienen pohjoisen maan veren tahrimalla keskustelupalstalla.

81

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se tuli erinomaisena ilmestyksenä Saatanalta Paavalille.

"Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."

Tällä ilmestyksellään Saatana sai uskoteltua Paavalille, että Jeesuksen uhraus oli samanlainen toimenpide Jumalan tahdon noudattamiseksi, kuin mitä olivat Vanhan liiton eläinuhritkin:

"Tuokaa kaksi nuorta sonni, yksi pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä, ja antakaa ne tuoksuvaksi polttouhriksi, joka on Herralle mieluisa."
      "Uhratkaa Herralle mieluisaksi, tuoksuvaksi polttouhriksi nuori sonni, pässi ja seitsemän karitsaa, joiden on oltava vuoden ikäisiä. Kaikkien eläinten tulee olla virheettömiä."
      "Juhlan ensimmäisenä päivänä teidän tulee tuoda polttouhriksi, tuoksuvaksi tuliuhriksi, joka on Herralle mieluisa, kolmetoista nuorta sonnia, kaksi pässiä ja neljätoista vuodenikäistä karitsaa. Kaikkien eläinten on oltava virheettömiä."

Koska kaikkien uhrattavien eläinten piti olla virheettömiä, junaili Paavali Jeesuksesta eläinten kaltaisen virheettömän uhrin Jumalalle:

"Jos jo pukkien ja härkien veri ja saastuneiden päälle vihmottava hiehon tuhka puhdistaa ihmisen ulkonaisiin menoihin kelvolliseksi, kuinka paljon paremmin puhdistaakaan Kristuksen veri?
      Ikuisen henkensä voimalla hän on antanut itsensä virheettömänä uhrina Jumalalle, ja hänen verensä puhdistaa meidän omatuntomme kuoleman teoista, niin että voimme palvella elävää Jumalaa."

Tällä erinomaisella ilmestyksellä Paavalille, Saatana uskoi pystyneensä hävittämään ikiajoiksi kaikki jäljet siitä, että hänen palvelijansa Jeesuksen hänelle uhrasivat, eivätkä suinkaan Jumalalle.

Sillä jos hänet olisi Jumalalle uhrattu, se olisi tehty Jerusalemin temppelissä, eikä rikollisten mestauspaikalla.

Pitkään on Jumalakin pitänyt tätä uhrausta salassa, mutta nyt se on tälle kansalle ja tämän sukupolven keskellä paljastettu.

Jumala olisi tietenkin voinut tämän estää, mutta ei estänyt, koska oli tämän jo profeettojensa kautta ennalta ennustanut. Sillä verellä, jonka Saatana sai Golgatalla vuotamaan, Jeesus pystyy kaikki valittunsa Saatanan synnin vankilasta vapaaksi ostamaan. Juuri niin kuin hän minutkin, ahtaan portin tuskan jälkeen, tuli vapaaksi ostamaan, ja silloinkin taivaassa laulettiin:

"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."

Mutta kaikki ne, jotka eivät Jeesuksen tahtoa noudattaen, ole ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi päässeet. Ne tänäkin päivänä kaikkialla maailmassa -Saatanan heille rakennuttamissaan jumalan huoneissa - palvovat Saatanan tunnustuksia: kuoleman ristiä, Jeesusta ristillä; kuvissa ja patsaissa.

Ja se on Saatanan vankilaan jääneille ihana valhe, että Jumala olisi todella nauttinut taivaassa Jeesuksen veren hyvästä tuoksusta, hänen kärsimyksistään ja tuskanhuudostaan:

"Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit!"

Toistan vielä: Jeesuksen veri oli lunastusmaksu Saatanalle, ei Jumalalle. Sillä ei Jumala ole ketään synnin vankilan kahleisiin johdattanut.

Eikä tämä Jeesuksen vuodattama veri tule perimään taivasten valtakuntaa, vaikka kaikki tekopyhitetyt, Jumalan paaduttamat, niin uskovat ja laulavat:

"Golgatan veressä voima on....."

Vaikka Paavalikaan ei siihen uskonut:

"Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."

"Kenellä ei ole Jeesuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

• Anonyymi

Jeesus söi ja joi kuolemansa jälkeen. Toki hänellä verenkierto toimi silloin.ja nousi taivaaseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesus söi ja joi kuolemansa jälkeen. Toki hänellä verenkierto toimi silloin.ja nousi taivaaseen.

Aiotko tehdä samoin?

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Aiotko tehdä samoin?

Eihän
        Jeesuskaan nälissään taivaaseen mennyt.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Aiotko tehdä samoin?

Joka elää ja uskoo, se ei ikinä kuole.

Uslkotko sen?

• Anonyymi kirjoitti:

Joka elää ja uskoo, se ei ikinä kuole.

Uslkotko sen?

Kyllä minä sen uskon, kun häneltä Pyhän Hengen saaneena tiedän mihin uskon.

"Älkää kaikkia henkiä uskoko?"

Mutta mihin sinä uskot? Vai oletko niitä kuuluisia raamatunlausekotelon kantajia, jotka vetäisevät sieltä aina halujensa mukaisen lauseen.

Kuten tämä palstan kuuluisa verihurmostelija.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kyllä minä sen uskon, kun häneltä Pyhän Hengen saaneena tiedän mihin uskon.

"Älkää kaikkia henkiä uskoko?"

Mutta mihin sinä uskot? Vai oletko niitä kuuluisia raamatunlausekotelon kantajia, jotka vetäisevät sieltä aina halujensa mukaisen lauseen.

Kuten tämä palstan kuuluisa verihurmostelija.

En ole verihurmostelija, vaan uskon että
        Jeesuksen Golgatalla vuotanut veri meni kokonaisuudessaan maksuksi
        Saatanalle valittujen sieluista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus osti verellään ihmisten sieluja saatanalta. Veri oli maksuväline.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä minä arvelinkin, sillä niin erinomaisen eksytyksen Jumala pystyi Saatanan Jeesuksesta vuodattamalla verellä tähän lopun ajan maailmaan saamaan.

"Herra, onko niin, että vain harvat pelastuvat?"

Herra pelastaa harvat, mutta Saatana kaikki, joten ei ole ihme vettä vuonna 90 oli jo koko maailma saatanan vallassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesus osti verellään ihmisten sieluja saatanalta. Veri oli maksuväline.

Voi sinuakin ihmisparkaa!

Sillä rahallako Saatana on saanut koko maailman täyteen ihmiskäsin tehtyjä jumalanhuoneita, joita Jeesus nimitti Rosvojen luoliksi ja Saatanan synagogiksi?

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Aiotko tehdä samoin?

Jeesushan oli jo kuollut eli sydän pysähtynyt ennen kuin sotilaat keihäällä puhkaisivat keuhkot. Niin ei siinä kaikki veri ulos tullut. Elämä kun käynnistyi niin puuttuva veri korvaantui ja palautui elimistöön. Jeesus kun söi ja joi kuolemansa jälkeen. Eihän se olisi ollut mahdollista, jos kaikki veri olisi hänestä puuttunut.

• Anonyymi

Jeesus ei puhunut kovin paljoa pizzasta eikä burgerista, leivästä kylläkin ja lihasta jopa ehtoollnen oli lammasta leipää ja viiniä.

aloittaja ei varmaankaan ole koskaan nähnyt jyvää eikä ymmärrä mitä sillä tehdään.

• Mene tänne, niin saat tietää, mitä kaikkea olen saanut nähdä ja mistä olen ihmisten vihaaman ymmärryksen saanut.

https://www.facebook.com/teuvo.suni

Kyllä olen rukiin, ohran, vehnän ja kauranjyvät nähnyt, ja 30 vuotta leiponut pullat 7-henkiselle perheelle. Mutta kun valitun elämään kuuluu tämäkin:

"Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on."

Siksi elämääni ilmestyi 7 vuotta sitten Keliakia-niminen neitonen, joka vietteli minut, ja on hirvittävän mustasukkainen, suorastaan raivoava entiselle rakastetulleni Gluteenille, niin jäljelle vain kauranjyvät.

Kun sitä ihmettelin, miksi Gluteenittomat kaurakeksitkin maksavat 25€ kilo ja tavalliset kaurakeksit vain 5€, sain unessa vastauksen:

Menin jonkun isännän vilja-aittaan, jossa hän istui suuri avonainen jyväsäkki haarojen välissä.
        Kysyin: Miksi gluteeniton kaura on 5 kertaa kalliimpaa kuin tavallinen kaura? Hän vastasi:

"Katso nyt, kun minun pitää tästä säkistä yksitellen ottaa joka ainut jyvä, ettei kauran joukkoon mene vahingossakaan yhtä ainutta muuta jyvää."

En kysele sitäkään enää.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Mene tänne, niin saat tietää, mitä kaikkea olen saanut nähdä ja mistä olen ihmisten vihaaman ymmärryksen saanut.

Kyllä olen rukiin, ohran, vehnän ja kauranjyvät nähnyt, ja 30 vuotta leiponut pullat 7-henkiselle perheelle. Mutta kun valitun elämään kuuluu tämäkin:

"Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on."

Siksi elämääni ilmestyi 7 vuotta sitten Keliakia-niminen neitonen, joka vietteli minut, ja on hirvittävän mustasukkainen, suorastaan raivoava entiselle rakastetulleni Gluteenille, niin jäljelle vain kauranjyvät.

Kun sitä ihmettelin, miksi Gluteenittomat kaurakeksitkin maksavat 25€ kilo ja tavalliset kaurakeksit vain 5€, sain unessa vastauksen:

Menin jonkun isännän vilja-aittaan, jossa hän istui suuri avonainen jyväsäkki haarojen välissä.
        Kysyin: Miksi gluteeniton kaura on 5 kertaa kalliimpaa kuin tavallinen kaura? Hän vastasi:

"Katso nyt, kun minun pitää tästä säkistä yksitellen ottaa joka ainut jyvä, ettei kauran joukkoon mene vahingossakaan yhtä ainutta muuta jyvää."

En kysele sitäkään enää.

Jumala on viisas ja tietää kaiken.

Ja kyllä viljelijänkin on työstänsä palkka saatava.

• Kuinka monta tämänkin palstan seuraajista kuuluu tähän joukkoon, joka tuolla Saatanalla saadulla voimalla uskoo olevansa matkalla taivaaseen, kun alkavat ylpeänä esitellä Jeesukselle voimatekojaan:

"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
      Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

• Anonyymi

Jeesuksen viaton, siunattu, pyhä ja kallis sovintoveri on se hinta, jonka Jeesus maksoi meidän syntisten ihmisten edestä, kun Hän sen hinnalla osti omakseen jokaisen Häneen uskovan ihmisen ja maksoi meidän syntivelkamme, että me saamme olla vapaat.
      Jeesuksen veri on maailmankaikkeuden kalleinta ainetta, jonka hintaa ei voi mitenkään määritellä rahassa, mutta jokainen saa ilmaiseksi tulla verilähteelle puhdistautumaan kaikista synneistään niin kauan, kun armon aikaa on.
      Kiitän Jeesusta siitä, että saan joka päivä tulla Hänen ristinsä juurelle, ja laittaa kaikki kertyneet syntini Hänen sovintoverensa alle ja puhdistautua Hänen verellään päivittäin täydellisesti ja kokonaan kaikista synneistäni.
      Nuhtelen sinua Teuvo Suni siitä, että pidät halpana Jeesuksen sovintoveren, jonka Hän vuodatti myös sinun syntiesi sovitukseksi.
      Kehoitan sinua tekemään parannuksen siitä, että julkihäpäiset Jeesuksen kalliin sovintoveren, jota ilman yksikään ihminen ei voi pelastua.
      H.P.

• Minulle se ei ole halpa, koska juuri sen takia Jeesus pystyi lunastamaan minut Saatanalta omakseen.

Tällä yhdellä ehdolla Jumala antoi Saatanalle luvan johdattaa kaikki ihmisen sen synnin vankeuteen.

Saatana sinussa nuhtelee minussa asuvaa Kristuksen Henkeä, ja näin sai sinutkin ikuisesti Jeesuksen Hengen herjauksella omakseen.

Sen ihanassa hurmoksessa uskot olevasi matkalla taivaaseen, vaikka pimeydessä vaellat, kun et uskalla esittäytyä omalla nimellä ja kuvalla.

Kun kesällä 2005 nämä uskontokeskustelut netistä löysin, ihmettelin, ettei täällä kukaan julista totuutta, vaan kaikki ylistävät Saatanan valheita nimimerkkien suojassa.

Eräänä päivänä Pyhä Henki sanoi: "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus?"

Aloin miettiä nimimerkkiä, mutta se jäi lyhyeen, kun Pyhä Henki kysyi:

"Miksi häpeät nimeä, jolla minä olen sinut omakseni ottanut?"

Siihen jäi nimimerkin haku ja aloin kirjoittaa omalla nimelläni Teuvo Suni. Puolen vuoden kuluttua, tammikuussa 2006 Saatana pisti monta palvelijaansa kirjoittamaan valheita tällä minun nimelläni.

Silloin rekisteröin nimeni tähän nykyiseen muotoon ja liitin myös kuvani.

Myöhemmin palstan herjaaja, joka 14 vuotta kulki rinnallani totuuden tiellä ilkkui:

"Onko Teuvo laittanut kuvan takapuolestaan?"

• Anonyymi

Äärimmäisen fiksu kirjoitus sinulta Teuvo. Tämä ainainen verihurmos alkaa jo ällöttää.
      Kyseessä on jo lähes samaa kuin itseruoskinnat marttyyri Alin tapauksessa islamin puolella.
      Jeesus oli opettaja ja mystikko. Hän ei edes kuollut ristillä vaan ilmestyi kannattajilleen myöhemmin.
      Hän opetti Jumalan mysteereitä eli salaisuuksia parhaille oppilailleen. Hengen avulla hän sai käskyt ja sama henki menee Jeesuksen seuraajiin. Missään tapauksessa Jeesus ei ollut Jumala vaan jumalan hengen omaava mies. Se tulee ilmi jos lukee kirjoitukset tarkkaan,

• Niin opetti minuakin kolme vuotta yötä päivää, kun hän11.8.1985 Lappeenrannan kirkossa ilmestyi. Täältä löydät kaiken tiedon elämästäni.

Senkin, miten Jumalan ennalta ilmoittama 3 vuoden aikataulun mukaan luki minullekin kuolemantuomion ja mitä sitten tapahtui:

"Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna viinitarhassaan ja hän tuli etsimään hedelmää, mutta ei löytänyt.

Niin hän sanoi viinitarhurille: 'Katso, kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Hakkaa se pois, mitä varten se vielä maata laihduttaa?'

Mutta tämä vastasi ja sanoi hänelle: 'Herra, anna sen olla vielä tämä vuosi: sillä aikaa minä kuokin ja lannoitan maan sen ympäriltä. Ehkä se ensi vuonna tekee hedelmää: mutta jos ei, niin hakkaa se pois.'"

• Anonyymi

> Jeesus ei koskaan puhunut sanakaan Veren voimasta, vaan ainoastaan tästä:

Niin, Jeesus sanoi näin:

"Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä."
      Joh. 6:63

"Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä näe kuolemaa."
      Joh. 8:51

• Mitä sinulle merkitsee tämä:

"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Mitä sinulle merkitsee tämä:

"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

Minusta se ei ole Jeesuksen henki vaan Jumalallinen valo joka meni Jeesukseen Johanneksen kasteessa.
        Jeesus ei ollut itse Jumala vaan profeetta eli pyhä mies joka sai ilmestyksiä, ajoi pahoja henkiä ja sairauksia pois ihmisistä, niin kuin parhaat ryhmästänsä.
        Joka tapauksessa ei ole mitään ihmisuhria Jeesuksen tapauksessa vaan se on suuri harhaoppi. Verta pitää välttää ruuassa ja kaikessa toiminnassa.
        Marttyyreja pitää tietysti kunnioittaa mutta ei pidä hekumoida verestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta se ei ole Jeesuksen henki vaan Jumalallinen valo joka meni Jeesukseen Johanneksen kasteessa.
        Jeesus ei ollut itse Jumala vaan profeetta eli pyhä mies joka sai ilmestyksiä, ajoi pahoja henkiä ja sairauksia pois ihmisistä, niin kuin parhaat ryhmästänsä.
        Joka tapauksessa ei ole mitään ihmisuhria Jeesuksen tapauksessa vaan se on suuri harhaoppi. Verta pitää välttää ruuassa ja kaikessa toiminnassa.
        Marttyyreja pitää tietysti kunnioittaa mutta ei pidä hekumoida verestä.

Kuka mahtaa olla sinun uskonlahkosi esi-isä?
        Ei ainakaan Jeesus Kristus Jumalan Poika, koska hänessä tuli julki tämä Jumalan Jesajalle antama ennustus:

"Katso, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, minun rakkaani, johon minun sieluni on mielistynyt; minä panen Henkeni häneen, ja hän on saattava oikeuden sanomaa pakanoille."

Kuin myös tämä:

"Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".

• Anonyymi

Uskotko todella olevasi joku lopun ajan profeetta?

• Minun uskolla ei siinä ole mitään merkitystä, vaan Hänen, joka minuun uskoi jo silloin, kun 84 vuotta sitten kävi äitini kohdussa minut omakseen merkkaamassa.

Sen uskovat myös kaikki ne väärämieliset, jotka totuutta vihaamalla tekevät pyhää palvelustaan jumalalleen, kun eivät tyhmyydessään ymmärrä, että vihallaan kasvattavat vain taivastiliäni.

• Anonyymi

Verilätyistä saa kyllä voimaa!

• Oikeassa olet, koska niistää saa sitä oikeaa voimaa, rautaa, jota ei Saatanan vuodattamasta verestä saa.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Oikeassa olet, koska niistää saa sitä oikeaa voimaa, rautaa, jota ei Saatanan vuodattamasta verestä saa.

Rautaa saa lihasta, mutta pitää välttää maitotuotteita samaan aikaan jotta rauta imeytyisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Rautaa saa lihasta, mutta pitää välttää maitotuotteita samaan aikaan jotta rauta imeytyisi.

Maitoa olen välttänyt jo kymmeniä vuosia, en muuten, mutta kun se ei ole vaan maistunut.

Samasta syystä kuin alkoholia. Sille on kuitenkin rakennettu vastuskyky jo taivaassa:

"Miksi varjelit minut viinalta? ja Pyhä Henki vastasi: "Jotta sinun järkesi olisi kirkas."

Tämä muistona ahtaan portin tuskanyöstä:

Ajatuksiini johdatettiin vielä pieni jäsenkortti. Lienen ollut 12- tai 13-vuotias, kun äitini tilasi Joka Poika-lehden. Siihen oli perustettu Joka Pojan Raittiusliitto, johon liityin, ja sen jäsennumero on 640. Tämä lyhyt lupaus oli varjellut elämääni niin, ettei sen lukemattomien vaikeuksien keskelle päässyt viina tuhojaan tekemään:

"Tahdon koettaa Jumalaan turvautuen pysyä ehdottomasti raittiina koko elämäni ajan ja niin muodoin kieltäytyä kaikista väkijuomista sekä tupakasta. Saadakseni tälle pyrkimykselleni tukea olen liittynyt jäseneksi Joka Pojan Raittiusliittoon."

Tuo jäsenkortti on edelleen tallessa, Raamatun välissä.

• Anonyymi

Pyhä henki ja veren voima?
      Putoushahmo ja -hokema, oletan.

• Väärässä olet.

Pyhä Henki ei putoa, mutta Saatana joukkoineen putoaa:

"Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan,
        ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan.
        Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa."

Se pääsi vankilasta juuri sopivasti silloin, kun Jumala johdatti ensimmäiset ihmiset paratiisiin, kuuntelemaan tämän ensimmäistä herätyskokousta:

"Onko Jumala todella sanonut....
        Ei suinkaan, mutta....

Tämä tapahtui Raamatun kolmannessa luvussa, ja Saatanan lopullinen tuho Raamatun kolmanneksi viimeisessä luvussa. joten pitkään se saa tätä maailmaa kiertää:

"Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.

Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti. "

• TeuvoSuni kirjoitti:

Väärässä olet.

Pyhä Henki ei putoa, mutta Saatana joukkoineen putoaa:

"Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan,
        ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan.
        Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa."

Se pääsi vankilasta juuri sopivasti silloin, kun Jumala johdatti ensimmäiset ihmiset paratiisiin, kuuntelemaan tämän ensimmäistä herätyskokousta:

"Onko Jumala todella sanonut....
        Ei suinkaan, mutta....

Tämä tapahtui Raamatun kolmannessa luvussa, ja Saatanan lopullinen tuho Raamatun kolmanneksi viimeisessä luvussa. joten pitkään se saa tätä maailmaa kiertää:

"Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.

Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti. "

Tuskin kukaan tätäkään uskoo: Tuo väärä profeetta on Paavali.

Kristus kutsui Saulin, josta Saatana teki Paavalin antaessaan hänelle nuo erinomaiset ilmestykset.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Kristus kutsui Saulin, josta Saatana teki Paavalin antaessaan hänelle nuo erinomaiset ilmestykset.

Jatkan vielä tästä samasta aiheesta. Kun näinkään selvää Jeesuksen opetusta ei uskota:

Jeesuksen kavaltaja oli sopinut miesten kanssa merkistä: "Se on se mies, jota minä suutelen. Ottakaa hänet kiinni." Hän meni suoraa päätä Jeesuksen luo, sanoi: "Terve, rabbi!", ja suuteli häntä.

Jeesus sanoi hänelle: "Ystävä, tätä varten sinä olet tullut." Silloin miehet astuivat lähemmäs, kävivät käsiksi Jeesukseen ja vangitsivat hänet.

Yksi Jeesuksen seuralaisista ryhtyi vastarintaan, veti miekkansa esiin ja iski ylipapin palvelijaa niin että tältä irtosi korva.

Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Pane miekkasi tuppeen. Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan kaatuu."

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Paavalilla on hyviäkin kirjoituksia sielä täällä mutta paljon pahaakin ja sekasotkuakin joukossa. Ristiriitaisia kirjoituksia, politiikkaa...

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tuo ei ole mitään uutta. Paavali on feikki.

• Saulista tuli se ihminen, jonka Jeesus valitsi tämän Jumalan lähettämän rajun eksytyksen toteuttajaksi. Tästä tulee paljon tietoa näissä aloituksissa, joita olen kahden vuoden jälkeen tänne tuonut.
      Siksi kun tuo hurmahenkinen hoitomies ei enää pysty näitä poistattamaan.

Tässä saat nyt tämän:

Miksi Paavali jäi synnin siteisiin?

Paavalin tie Jeesuksen puhdistettavaksi, ja hänen Henkensä omistajaksi päättyi siihen, kun hän ei pystynyt puhdistamaan itseään isiltä perimistään uskomuksista, kun erehtyi pitämään Saatanan erinomaisia ilmestyksiä Jumalan antamina,vaikka Jeesuksen käskyn ja puhdistusmenetelmän varmasti tiesi:

"Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."

"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?
      Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.
      Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "

Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:

"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi:

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?
      Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
      Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
      Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanan koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan vääryyden ihmisenä, joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

Paavalin ensimmäinen lähetysmatka alkoi vuonna 47. Silloin alkoi Jumalan lähettämä raju eksytys maailman valloituksen.

Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:
      "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
      En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.

"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

Jumala ei varmasti omien ilmestysten ja jopa niistä ylpeilemisen takia määrää Saatanaa ketään omaansa kurittamaan:
      "Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan.
      Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää mitä minä tahdon.
      Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.
      Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra."

Tämän Paavali puki sanoiksi: "Joka ylpeilee, ylpeilköön Herrasta."
      Paavalin liha oli juutalaisen perinnön mukaan ympärileikattu, mutta tämä Kristuksen Hengen ympärileikkaus jäi häneltä haaveeksi:

"Häneen teidät on yhdistänyt ympärileikkaus, jota ei ole ihmiskäsin tehty, Kristuksen ympärileikkaus, jossa syntinen luonto riisutaan pois."

Paavali kerskui heikkoudestaan, kun luuli, että Saatana kurittaa hänet niin heikoksi, että vasta sitten voisi saada Pyhän Hengen - Jumalan voiman - kuten hän Saatanan vaikutuksesta uskoi.

Jatkuu

• Samanlainen kohtalo, kuin Paavalilla, tuli myös tämän entisen ystäväni kohtaloksi, joka kolmikymppiseksi saakka kulki vanhempiensa mukana v-seuroissa kuuntelemassa heidän suosittua verimantraa:

"Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä ………

Ne 14 vuotta totuuden tiellä eivät saaneet häntä tätä unohtamaan, vaan se oljenkortena veti hänet takaisin, kun Jeesuksen ahtaan portin ovi ei auennutkaan.

• Pyhä Henki palautti mieleen kirjoitukset Saatanan pitkästä ja loisteliaasta elämästä tässä maailmassa, jotka hän viime vuoden keväällä facebookkiin kirjoitutti.

Joten päätin tuoda ne nyt tähän aloitukseen koska totuutta ei enää työnnetä automaattisesti roskiin, kuten vielä kaksi vuotta sitten tapahtui.

• Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 1:

"Taivaassa syttyi sota. Mikael ja hänen enkelinsä kävivät taisteluun lohikäärmettä vastaan. Lohikäärme enkeleineen teki vastarintaa mutta kärsi tappion, eikä sille ja sen joukolle ollut enää sijaa taivaassa.

Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit.

Minä kuulin, kuinka taivaassa sanottiin kovalla äänellä: -- Nyt on pelastus tullut, meidän Jumalallamme on kuninkuus ja mahti ja hänen Voidellullaan valta. Nyt on Syyttäjä syösty alas, tuo, joka meidän Jumalamme edessä syytti veljiämme päivin ja öin.

He voittivat hänet, Karitsan veri ja heidän todistuksensa toivat heille voiton. He eivät säästäneet henkeään vaan olivat valmiit kuolemaankin.

Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

• Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 2:

Jostakin syystä Jumala määräsi Saatanalle, sen pojalle Antikristukselle ja heidän enkeleilleen maan uumenissa 1000 vuoden vankeuden.

Johannes sai nähdä, miten ne pääsevät vapauteen. Ensimmäisenä nousee merestä, aivan kuin upotuskasteesta, Antikristus:

"Minä näin, kuinka merestä nousi peto. Sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja kaikissa kymmenessä sarvessa oli kruunu ja jokaiseen päähän oli kirjoitettu herjaava nimi.

Peto, jonka näin, muistutti leopardia, mutta sillä oli jalat kuin karhulla ja sen kita oli kuin leijonan kita. Lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.

Minä näin, että yksi pedon päistä oli saanut surmaniskun mutta haava oli parantunut. Koko maailma ihmetteli petoa ja lähti seuraamaan sitä, ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan. He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?

Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa. Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa.

Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.

Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

Haluan jälleen muistuttaa:

Silloin kun Pyhä Henki alkoi avata minulle Ilmestyskirjaa, hänen ensimmäiset sanansa olivat:

Älä koskaan anna minkäänlaisten aikamäärien hämätä itsesäsi, sillä ne tarkoitettu vain tekopyhien kirjanoppineiden eksyttämiseen, sillä:

" Herralle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä."

• Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 3:

Maan uumenista nousee itse Saatana.

"Sitten näin, kuinka toinen peto nousi maan uumenista. Sillä oli kaksi sarvea, kuin karitsan sarvet, mutta se puhui kuin lohikäärme.

Se käyttää ensimmäisen pedon puolesta tämän koko valtaa ja panee maan ja sen asukkaat kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava oli parantunut.
      Se tekee suuria tunnustekoja ja saa tulen lyömään taivaasta maahan ihmisten nähden."

Saatana matkii kaikessa Jumalaa, siksi Antikristuksellakin oli kuolinhaava, kuten Kristuksella.

Kun kaikki tekopyhitetyt hokevat veren voimaa, tämä voima pursuaa juuri Antikristuksesta.

• Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 4:

Jumala oli ajoittanut Saatanan tuhatvuotisen vankeuden päättyneeksi samaan aikaan, kun hän johdatti ensimmäiset ihmiset Paratiisiin.

Raamattuun Saatana ilmestyy sen kolmannessa luvussa:

Näin tämän maailman jumala oli heti ottamassa vastaan ensimmäiset rakastajansa:

"Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"
      Nainen vastasi käärmeelle: "Kyllä me saamme syödä puutarhan puiden hedelmiä.
      Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: 'Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolisi.'"

Silloin käärme sanoi naiselle: "Ei, ette te kuole.
      Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan."

Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi. "

Ja Saatana iloitsi, koska oli keksinyt oivallisen keinon ihmisten suosion saavuttamiseksi: VALEHTELUN.

• Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 5:

Kun Saatana tuli Raamattuun sen kolmannessa luvussa, niin se tuhotaan lopullisesti Raamatun kolmanneksi viimeisessä luvussa:

"Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan, ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.

Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.

Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

Saatana ei tietenkään lähde tuhoamaan yhtäkään Rosvojen luolaa. ihmiskäsin tehtyä jumalanhuonetta, koska se on ne kaikki ihmisillä itselleen rakennuttanut, vaan hyökkää näiden ulkopuolella olevaan pyhien leiriin.

Vasta tässä Saatana lopullisesti tuhotaan, vaikka jokaisessa sen jumalanhuoneessa iloitaan, että Saatana menetti valtansa jo Golgatalla.

Mutta nyt joutuu itse tappamaan kaikki valtaansa saamaansa ihmiset. Samalla tapaa, kuin ensin eksytti Paavalin, ja sitten joutui Jumalan käskystä hänetkin kurittamaan ja lopulta tappamaan.

Vaikka vasta silloin siitä tuli koko ihmiskunnan eksyttäjä, kun Kristus ei enää ollut tässä maailmassa sen aikeita estämässä.

Vanhan liiton aikana Saatana oli pappiensa kanssa eksyttämässä valittua kansaa.

• Saatanan pitkä ja loistava elämä tässä maailmassa, osa 6:

Silloin kun Saatana hyökkää pyhien leiriin, antaa Jumala sille käskyn hävittää samalla kaikki ihmisillä rakennuttamansa jumalanhuoneet, kuten antoi roomalaisille käskyn hävittää Jerusalemin temppelin vuonna 70:

"Nyt minä annan vihani puhua. Sen teen, en sääli enkä säästä. Huutakoon miten kovaa tahansa, minä en heitä kuule.
      Hän huusi kovalla äänellä, ja minä kuulin hänen sanovan näin:
      "Tulkaa, te, jotka panette toimeen tämän kaupungin rangaistuksen! Kullakin olkoon kädessään tuhoase."

Siinä samassa tuli kuusi miestä Yläportilta, siltä joka on pohjoiseen, ja kullakin oli kädessään tuhoava ase. Heidän keskellään oli pellavapukuinen mies, jolla oli vyössään kirjoitusvälineet. He tulivat sisään ja asettuivat pronssialttarin vierelle.
      Silloin Israelin Jumalan kirkkaus kohosi kerubien yltä, missä se oli siihen saakka ollut, ja siirtyi temppelin oven kohdalle. Herra huusi pellavapukuiselle miehelle, jolla oli kirjoitusvälineet vyössään, ja sanoi hänelle:

"Kulje Jerusalemin halki, koko kaupungin läpi laidasta laitaan, ja tee merkki kaikkien niiden otsaan, jotka huokaavat ja valittavat kaupungissa tehtävien iljettävyyksien tähden."

Sitten kuulin hänen sanovan toisille miehille: "Kulkekaa hänen perässään kaupungin halki ja tappakaa säälittä, ketään säästämättä.

Tappakaa vanhukset ja nuoret miehet, neidot, naiset ja lapset, tappakaa heidät viimeistä myöten, mutta älkää kajotko kehenkään, jolla on merkki. Aloittakaa minun temppelistäni." Niin he aloittivat kansan vanhimmista, jotka olivat temppelin edustalla.

Hän sanoi sitten miehille: "Saastuttakaa temppelirakennus, surmatkaa ihmisiä esipihat täyteen. Menkää sen jälkeen kaupunkiin ja tappakaa siellä."

Kun he olivat lähteneet surmatyöhönsä, jäin minä yksin paikalle. Minä lankesin kasvoilleni ja huusin: "Voi, Herra! Aiotko tuhota kaikki, jotka Israelista vielä ovat jäljellä, kun vihassasi näin lyöt Jerusalemia?"

Hän vastasi: "Israelin ja Juudan synti on suuri, hyvin suuri. Maa on veren tahraama, ja Jerusalemissa poljetaan oikeutta. He sanovat: 'Herra on hylännyt maamme, ei Herra meistä välitä.'
      Niinpä en minäkään sääli enkä säästä. Minä rankaisen heitä heidän tekojensa mukaan."

Silloin saapui pellavapukuinen mies, se, jolla oli kirjoitusvälineet vyössään, ja hän ilmoitti: "Olen tehnyt sen minkä käskit."
      Niin olen minäkin kirjoittanut, ja kirjoitan edelleen, kaiken sen, mitä Pyhä Henki on kirjoitettavaksi antanut.

• Kun Saatanan pitkä ja loistelias elämä tämän maailman jumalana, koko ihmiskunnan eksyttäjänä, aikojen lopulla päättyy, alkaa sen hallitsemassa maailmassa SURUAIKA:

Kun kaikki maailman Rosvojen luolat, Saatanan ihmisillä rakennuttamat jumalanhuoneet Vatikaanista alkaen on tuhottu, silloin alkaa maallisten hallitsijoiden suruaika. Kuninkaiden lisäksi suruun yhtyvät myös tasavaltojen hallitsijat:

"Maailman kuninkaat, jotka ovat hänen kanssaan irstailleet ja mässäilleet, itkevät ja valittavat häntä, kun näkevät savun nousevan hänen roviostaan.
      He seisovat loitolla, kauhuissaan siitä, miten häntä piinataan. He sanovat: -- Voi sinua, suuri kaupunki! Voi sinua, Babylon, mahtava kaupunki: hetkessä tuli sinun tuomiosi.

"Maailman kauppamiehet itkevät ja surevat häntä, sillä enää ei kukaan osta heidän tavaroitaan:
      ei kultaa, hopeaa, jalokiviä eikä helmiä, ei pellavakangasta, ei purppurakangasta, ei silkkiä eikä helakanpunaisia kankaita, ei tuoksuvaa tuijapuuta, ei norsunluusta eikä jalopuusta tehtyjä esineitä, ei pronssi-, rauta- eikä marmoritöitä, ei kanelia eikä muita mausteita, ei suitsukkeita, ei hajuvoiteita eikä suitsutuspihkaa, ei viiniä eikä öljyä, ei hienoja jauhoja eikä viljaa, ei nautakarjaa, ei lampaita, ei hevosia eikä vaunuja, ei orjia, ihmisiä ruumiineen ja sieluineen.

-- Hedelmät, joita koko sydämestäsi himoitsit, ovat nyt poissa, kaikki komeutesi ja koreutesi on mennyttä, eikä se milloinkaan palaa.
      "Noiden tavaroiden kauppiaat, nuo, jotka ovat rikastuneet porton vauraudesta, seisovat loitolla, kauhuissaan siitä, miten häntä piinataan. He itkevät ja valittavat:
      -- Voi sinua, suuri kaupunki! Sinä pukeuduit pellavaan, purppuraiseen ja helakanpunaiseen pukuun, sinun ylläsi kimalsivat kulta, jalokivet ja helmet,
      mutta hetkessä on rikkautesi tuhoutunut. "Myös kaikki laivurit ja purjehtijat, kaikki merimiehet ja muut merenkulkijat seisoivat loitolla,ss ja kun he näkivät savun nousevan hänen roviostaan, he huusivat: 'Mikä veti vertoja tälle suurelle kaupungille?'

He ripottivat hiekkaa hiuksiinsa ja huusivat itkien ja valittaen: -- Voi suurta kaupunkia, jonka vauraudesta rikastuivat kaikki merenkulkijat! Se on hetkessä tuhoutunut."

"Iloitse sen lopusta, taivas, iloitkaa, kaikki pyhät, kaikki apostolit ja profeetat! Jumala on tuominnut sen, joka tuomitsi teidät."

• MIKSI? 1. osa

Miksi Uudestakin liitosta tuli verinen liitto, vaikka Jumala ei enää sallinut Saatanalle muuta veren vuodatusta, kuin Poikansa veren vuodattamisen.

Tämänkin sillä ehdolla, että tähän lunastusmaksuun vedoten Jeesus pystyy kaikki valittunsa Saatanan synnin orjuudesta vapaaksi ostamaan, kuten Pyhä Henki Johannekselle Patmoksen vankeudessa ilmoitti:

"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista. "

Jeesuskin teki selväksi, mikä on veren vuodattajien kohtalo:

"Pane miekkasi tuppeen. Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan kaatuu."
      Mutta Jeesus sanoi Pietarille: "Pane miekkasi tuppeen! Kun Isä on tämän maljan minulle antanut, enkö minä joisi sitä?"

Miksi ei tullut Pyhän Totuuden Hengen, Kristuksen todistajien liittoa:

"Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden.
      Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."
      "Tämä puolustaja on Totuuden Henki.
      Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä.
      Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä."

• Anonyymi

Rupea transvestiitiksi kuten naapurisikin niin pääset televisioon ja muutenkin kuuluisaksi. Tuolla valehtelua et pääse mihinkään. Tietenkin lämpimään saunaan mutta kuuluisuutta et sillä saa.

• Anonyymi kirjoitti:

Rupea transvestiitiksi kuten naapurisikin niin pääset televisioon ja muutenkin kuuluisaksi. Tuolla valehtelua et pääse mihinkään. Tietenkin lämpimään saunaan mutta kuuluisuutta et sillä saa.

Tai Hartaanselän hoitomieheksi - KIITOS EI.

Minut on jo korjattu parempaan talteen, sinne missä hääpukuna ei ole veriset vaatteet.

• MIKSI? 2.osa

Jeesuksen aloittaessa julkisen toiminnan, oli Saatana hallinnut maailmaansa jo tuhansia vuosia, Paratiisin herätyskokouksesta alkaen. Ja valittua kansaakin jo monta tuhatta vuotta.
      Siksi se yritti saada Jeesuksenkin oman hallintavaltansa alle, hyväksi haitsemallaan tarjouksella:

"Vielä Paholainen vei Jeesuksen hyvin korkealle vuorelle, näytti hänelle maailman kaikki valtakunnat ja niiden loiston
      ja sanoi:
      "Kaiken tämän minä annan sinulle, jos polvistut eteeni ja kumarrat minua."

Silloin Jeesus sanoi hänelle:
      "Mene pois, Saatana! On kirjoitettu: 'Herraa, Jumalaasi, sinun tulee kunnioittaa ja ainoastaan häntä palvella.'"

Siksi oli selvää, ettei Jeesus saanut edes valitun kansan keskelle Totuuden Hengessä toimivaa seurakuntaan, vaan jätti sen edelleen Saatanan haltuun:

Te olette lähtöisin Saatanasta.
      Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
      Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
      Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
      Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te rakennatte profeettojen haudoille muistomerkkejä, te koristelette vanhurskaiden hautakiviä ja sanotte:
      'Jos me olisimme eläneet isiemme aikana, emme olisi heidän kanssaan tahranneet käsiämme profeettojen vereen.'
      Näin te kuitenkin itse tunnustatte olevanne niiden jälkeläisiä, jotka murhasivat profeetat.
      Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
      Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."

• MIKSI? 4. osa

Jeesus valitsi kavaltajansa Juudas Iskariotin. Samoin hän valitsi myös Saulin, joka oli jo Jeesuksen hänelle ilmestyessään Jumalan valittujen vainooja ja murhaaja:

"Saul oli samaa mieltä kuin muut ja hyväksyi sen, että Stefanos surmattiin. Sinä päivänä puhkesi ankara vaino Jerusalemin seurakuntaa vastaan, ja kaikki muut paitsi apostolit hajaantuivat eri puolille Juudeaa ja Samariaa.
      Muutamat hurskaat miehet hautasivat Stefanoksen ja pitivät hänelle suuret valittajaiset.
      Mutta Saul tahtoi tuhota seurakunnan. Hän kulki talosta taloon, raastoi miehet ja naiset ulos ja toimitti heidät vankilaan."

"Saul uhkui yhä vihaa ja murhanhimoa Herran opetuslapsia kohtaan. Hän meni ylipapin luo ja pyysi tältä Damaskoksen synagogille osoitettuja kirjeitä, jotka valtuuttaisivat hänet vangitsemaan tuolle tielle lähteneet, sekä miehet että naiset, ketkä vain käsiinsä saisi, ja tuomaan heidät Jerusalemiin.

Matkalla, Saulin ollessa jo lähellä Damaskosta, taivaasta leimahti yhtäkkiä valo hänen ympärilleen.
      Hän kaatui maahan ja kuuli äänen sanovan: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"
      Hän kysyi: "Herra, kuka sinä olet?" Ääni vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
      Nouse ja mene kaupunkiin. Siellä saat kuulla, mitä sinun on tehtävä."
      Saulin matkatoverit seisoivat sanattomina. He kuulivat äänen mutta eivät havainneet ketään.
      Saul nousi maasta, mutta kun hän avasi silmänsä, hän ei nähnyt mitään. Toiset veivät hänet Damaskokseen kädestä taluttaen.
      Kolmeen päivään hän ei nähnyt mitään, ei syönyt eikä juonut.

Damaskoksessa oli Ananias-niminen opetuslapsi. Herra puhutteli häntä näyssä: "Ananias!" "Tässä olen, Herra", hän vastasi.
      Herra sanoi: "Mene Suorallekadulle ja kysy Juudaksen talosta Saulia, jota kutsutaan Tarsolaiseksi. Hän rukoilee, ja näyssä hän on nähnyt, että Ananias-niminen mies tulee sisään ja panee kätensä hänen päälleen, jotta hän saisi näkönsä takaisin."

Ananias vastasi: "Herra, minä olen monilta kuullut, kuinka paljon pahaa se mies on Jerusalemissa tehnyt sinun pyhillesi.
      Tännekin hän on tullut ylipappien valtuuttamana vangitsemaan kaikki, jotka huutavat avuksi sinun nimeäsi."
      Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene, minä olen valinnut hänet aseekseni, tunnustamaan nimeäni maailman kansojen ja kuninkaiden ja myös Israelin kansan edessä.
      Minä tulen osoittamaan hänelle, että hän joutuu paljon kärsimään minun nimeni tähden."

Nämä Herran sanat Ananiakselle paljastavat sen, miksi Jumala valitsi Saatanan haluja toteuttavan murhaajan, johdattamaan koko ihmiskunnan tähän lopun ajan rajuun eksytykseen.
      Jota ei hallitse totuus vaan valheet, vääryys ja veriteot.

"Olkaa lujat, älkää pelätkö. Tässä on teidän Jumalanne! Kosto lähestyy, tilinteon hetki. Jumala itse tulee ja pelastaa teidät."

Mitä enemmän Paavali alkoi levittää Saatanan erinomaisia ilmestyksiä Jumalan totuutena, sitä enemmän Saatanan oli ruoskittava Paavalia.
      Saatana kun on Jumalan työrukkanen, jolla hän teettää kaikki veriteot, valheet ja vääryydet.

"Minä murskaan sinulla miehet ja naiset, isken vanhoja ja nuoria, lyön poikia ja tyttöjä.
      Minä murskaan sinulla paimenet ja heidän laumansa, isken kyntäjiä ja heidän juhtiaan, lyön käskynhaltijoita ja maaherroja."

• MIKSI? 6.osa

Alkuseurakunnan kristittyjen tunnus ei suinkaan ollut risti, vaan
      kala, joka viittaa Kristukseen, sillä kreikankielisten sanojen
      Iesous Khristos Theou Yios Soter (Jeesus Kristus Jumalan Poika
      Vapahtaja) alkukirjaimista muodostuu kreikan k a l a a merkitsevä sana ikhthys.

Tämä merkki joutui historiaan, kun Saatana Keisari Konstantinuksen kautta 300-luvulla toi lopun ajan kristinuskonsa symboliksi oman tappovälineensä, näyttämällä hänelle taivaalla ristinmerkin ja tekemällä selväksi, että tuon merkin turvin hänen maailmanvalloituksensa tulevat onnistumaan - niin kuin onnistuivatkin.
      Ja niin miekkoihin valettiin teksti: "Jumalan nimeen", kun murhaaja aloitti asein oman valtakuntansa kokoamisen.

Ristiretket olivatkin sitten Saatanan juhlaparaati, jolla se juhlisti oman valtakuntansa mahtavuutta, ja sitä, miten sitä tullaan sen tuhoon saakka hallitsemaan.
      Tästä keisarista tuli esivalle esi-isä siihen, miten Jumalan nimessä saadaan tehdä veritekojakin.

Jokamiehen maailman-historia:

"Paavi Urbanus II kutsui Clermontin kaupunkiin Keski-Ranskaan kirkolliskokouksen keskustelemaan Jerusalemin vapauttamisesta. Sellainen yritys oli itse Jumalan tahto, ja itsekukin osanottaja saisi syntien anteeksiantamuksen ja iankaikkisen autuuden.

"Te jotka olette surmanneet veljenne", niin paavi puhui, "te, jotka olette tarttuneet aseisiin isiänne vastaan, te, jotka olette tehneet salamurhan sekä työstäneet toisten omaisuutta, leskien ja orpojenkin, lähtekää nyt vapauttamaan Jerusalemia, jos sielunne on teille rakas, sillä se on Jumalan tahto. . ."

Kolme vuotta oli jo kulunut ristiretkeläisten lähdöstä Euroopasta, mutta vielä he eivät olleet nähneet Jerusalemia. Moni oli kaatunut, toiset nääntyneet tauteihin ja nälkään, toiset palanneet takaisin, jotkut jääneet valloitettuihin kaupunkeihin.
      Vihdoin eräänä aamuna auringon koittaessa näkyivät Emmauksen vuorten töyräiltä pyhän kaupungin tornit ja rakennusten harjat loistaen punertavaa taivaankantta vasten.

"Jerusalem, Jerusalem, Jerusalem!" kaikui kaikkien huulilta. Itkien ja nyyhkyttäen heittäytyivät retkeläiset polvilleen ja suutelivat sitä maata, jota Vapahtajan jalka oli astunut; moni riisui kenkänsäkin ja käveli lopun matkaa paljain jaloin.

Heinäkuun 14 ja 15 päivänä 1099 ryhdyttiin yleiseen rynnäkköön. Tuhansia muhamettilaisia, jotka olivat hakeneet turvaa Omarin moskeijasta, hakattiin kuoliaaksi, miehet, vaimot ja lapset erotuksetta. Kaupunki ryöstettiin putipuhtaaksi. Verta vuoti virtanaan moskeijan esipihoilla. Kolmantena päivänä, joka oli sunnuntai, ristiretkeläiset vihdoin laskivat käsistään aseet, puhdistautuivat verestä ja menivät yllään valkoiset pyhiinvaeltajan vaatteet kaupungin tärkeimmälle pyhäinjäännökselle, ja Kristuksen haudalle rakennettuun kirkkoon."
      - - -
      Ja näin elävän uskon merkki; Kala mitätöitiin ja tilalle otettiin Saatanan, tuon murhaajan oma tunnus, Risti. Muistuttamaan siitä, että juuri hänen toimiensa takia Jeesus Kristus ristille naulattiin, ja samalla vaiennettiin totuus.
      Ja niin tuo risti on ängetty kaikkialle. Jopa Raamatun kannessakin se komeilee, vaikka siinä pitäisi olla eläväksi tekevän Hengen kuva. Vaikkapa tulenliekki, tai valkoinen kyyhkynen.

• MIKSI? 7.osa

Tappajat eivät ole koskaan velttoilleet verta vuodattaessaan, kun ovat Raamatusta saaneet käskyn teoilleen:

"Kirottu olkoon jokainen, joka suorittaa veltosti Herran antaman tehtävän. Kirottu olkoon se, joka ei miekallaan vuodata verta!"

Tätä noudattivat myös ne esi-isämme, jotka Ruotsin kuninkaan Kustaa II Adolfin johdolla läksivät vuonna 1618 kolmeksikymmeneksi vuodeksi Eurooppaan tappamaan katolilaisia - Jumalan nimeen, tietenkin:

"Kun kummatkin sotajoukot olivat paikoillaan, ratsasti Kustaa Aadolf keskelle taistelurintamaa. Siellä hän pysähtyi, otti toisella kädellään hatun päästään ja tarttui toisella miekkansa kahvaan, korotti äänensä ja sanoi:

"Armollinen Jumala, joka pidät voiton ja tappion kädessäsi, käännä kasvosi, meidän, palvelijoittesi puoleen. Kaukaisesta maasta ja rauhallisista asunnoista olemme tulleet tänne taistelemaan vapauden, totuuden ja evankeliumin puolesta. Anna meille voitto pyhän nimesi tähden, amen!"
      (WSOY: Jokamiehen maailmanhistoria)

Vaikka tästäkin kansasta tuli Venäjän ja Ruotsin vallan jälkeen tasavalta jatkaa se edelleen Saatanan tahdon noudattamista - lain voimalla:

Uskonrauhan rikkominen.
      Kenen etuja turvaamaan tähän maahan on säädetty laki, jossa sanotaan:

"Joka julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa ja häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä, voi oikeus tuomita teosta sakkoa tai vankeutta enintään kuusi kuukautta."

Kun tässä mainitaan Jumalan nimi, on heti syytä tutkia hänen antamansa ilmoitukset tästä samasta asiasta. Onko hän todella sanonut, että kaikki se, mikä ihmisten mielestä on pyhää, on hänestä lähtöisin?

Jeesus sanoo: "Te tekopyhät! Oikein Jesaja teistä ennusti, kun hän sanoi: - Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen sydän on kaukana minusta. Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä."

Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

Voiko tätä selvemmin sanoa: "Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

Näin on itsestään selvää, ettei tätä lakia ole laadittu Jumalan, vaan hänen vastustajansa, tämän maailman jumalan, Saatanan ja hänen Antikristus-poikansa tahdon mukaan, varmistamaan sen, ettei hänen hallitsemassa maailmassa kukaan voisi julistaa totuutta ilman rangaistusta.

Tällä lailla se on tehnyt perustuksen myöskin sille, että kuka tahansa, joka sen antaman unen, näyn tai ilmestyksen perusteella oman kirkkokunnan tai lahkon perustaa - kuten niitä tämäkin maa on jo täyteen perustettu - saa heti lainvoiman totuutta vastaan.

Kun taas ne, jotka puhuvat totta, ovat tässä maailmassa jääneet tällaista lainsuojaa vaille, kuten ilmoitettu on:

"Voi teitä, jotka teette lainkäytöstä katkeraa koiruohoa ja jätätte heitteille oikeuden. Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden."

Nykyisin kaupunginportin kokoukset käydään täällä sosiaaalisessa mediassa, samanlaisessa vihan ilmapiirissä:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

Ainoan tähän liittyvän lain on Jumala säätänyt Pyhän Hengen pilkkaamisesta:

"Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.
      Sen tähden sanon teille: jokainen synti ja herjaus tullaan antamaan ihmisille anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä, eikä tulevassa maailmanajassa."

Pyhä Henki on Totuuden Henki, ja totuuden pilkkaamisesta on Jumala tämän lain antanut. Eikä hän ole sen täytäntöönpanoa luovuttanut yhdellekään maalliselle oikeusistuimelle, vaan toteuttaa sen itse viimeisellä tuomiolla.

Mikäli Totuuden Hengen saanut ihminen saa haasteen oikeuteen totuuden julistamisesta, käynnistyy varsin ihmeellinen oikeusprosessi, jossa syyttäjä itse syyllistyy Pyhän Hengen pilkkaan.

Kristuksen valittu ei oikeuteen joutuessaan tarvitse lakimiestä häntä puolustamaan, sillä senkin asian on Jumala jo ennalta näin valmistanut:

"Mutta kun teidät luovutetaan viranomaisten käsiin, älkää olko huolissanne siitä, miten tai mitä puhuisitte, sillä teille annetaan tuona hetkenä sanat, jotka teidän tulee puhua.
      Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."

• MIKSI? 9.osa

Syvällä tämänkin kansan geeneissä on verenvuodatus.

Ei sille riittänyt katolilaisten veren vuodattaminen Euroopassa, eikä katolilaisen piispa Henrikin tappaminen.
      Eikä riittänyt omien veljien vihaaminen sanoilla, vaan sekin viha piti hoitaa verisellä veljessodalla, jota myös sisällissodaksi, vapaussodaksi ja vallankaappaukseksi kutsutaan. Jokainen veli oman aatteensa mukaisesti.

Tällaisen verisen historian pohjalle rakennetuilla uskoilla tämänkin kansa uskoo esivallan ja kirkon hyvävelijärjestelmällä olevansa matkalla iankaikkiseen elämään.
      Jumalan ja Jeesuksen nimessä tietenkin. Uskomatta todeksi näinkään selvää Jeesuksen ilmoitusta:

"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
      Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

Vain hetki sitten, yrittivät sulassa sovussa lestadiolainen, luterilainen ja katolilainen hallita tätä maata.
      Ihme on, että se liitto hajosi ilman verenvuodatusta.

• Verenvuodatuksesta ekumeniaan.

Se tapahtui tammikuussa 1988 luterilaisten ja katolilaisten yhteisen tekopyhitetyn piispa Henrikin päivänä.
      Silloin sai Oulun piispa Olavi Rimpiläinen tehtäväksi mennä Roomaan, kuten sanottiin "paavin jalkoja suutelemaan" ja lopettamaan keskinäinen vihanpito ja tehdä sovinto ekumenian hengessä.

Näin sai alkunsa tämä yhdessä eksyttäminen, johon saatiin vielä mukaan ortodoksit ja niin sanotut vapaat suunnat, koska nekin ovat totuudesta vapaita.

Mistähän syystä paavi ei ole koskaan tullut Martti Lutherin päivänä Suomen piispoja rakastamaan? Vaikka joka vuosi lähtee Suomesta Henrikin päivänä, joku korkea kirkon mies seurueineen paaville uskollisuutta todistamaan.

Lutherin aikana paavi oli antikristus, nyt ei maailmassa muita olekaan, kuin näitä Saatanalle vihittyjä antikristuksia.

Sitäkin jäin ihmettelemään, miksi ei katolilainen ulkoministeri, kun hetken sai vallan huipulla nautiskella, kutsunut paavi-veljeään Suomeen rukousaamiaiselle. Kun piti mennä nauttimaan sitä presidentti Trumpin kanssa. "Merta edemmäs kalaan", kuten sanonta kuuluu.

"Profeetat julistavat silkkaa valhetta, papit toimivat oman mielensä mukaan, ja tähän kansa on tyytyväinen!
      Mutta mitä te sitten teette, kun tästä tulee loppu?"

• Anonyymi

Rauha maassa ja ihmisellä hyvä tahto.
        Jumalattoman hyvää loppuelämää sinullekin Teuvo.

• Anonyymi kirjoitti:

Rauha maassa ja ihmisellä hyvä tahto.
        Jumalattoman hyvää loppuelämää sinullekin Teuvo.

Kiitos!

Valitettavasti minusta ei enää saa jumalatonta. Sillä aviottomalle petturin pojalle
        https://www.youtube.com/watch?v=C5qyqtFFU_s

Löytyi lopulta oikea Isä:

"Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa. "

"Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä."

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kiitos!

Valitettavasti minusta ei enää saa jumalatonta. Sillä aviottomalle petturin pojalle
        https://www.youtube.com/watch?v=C5qyqtFFU_s

Löytyi lopulta oikea Isä:

"Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa. "

"Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä."

Ei tullut sitten hartaanselältä tuo edellinen viesti. Isä se on valheen isäkin mutta sinun sijassasi olisin mieluummin orpo.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tullut sitten hartaanselältä tuo edellinen viesti. Isä se on valheen isäkin mutta sinun sijassasi olisin mieluummin orpo.

Otan osaa maallisella sanonnalla:"Tasan ei käy onnenlahjat."

Ja jatkan taivaan sanonnalla:

"Jolla on, sille annetaan, ja hän on saava yltäkyllin, mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin mitä hänellä on."

• Olipa hoitomies hoitanut tämän kauas piiloon, erehdyin jopa luulemaan, että ylläpito on Totuuden pettänyt ja antanut hoitomiehen hoitaa tämän inhottavan kirjoituksen pois hänen verenhurmosta häiritsemästä.

Anteeksi ylläpito, että tuollaista luulin.

• Hoitomies se vaan jatkaa verihurmostelua: "Veren voima tulee Jumalalta tepu."

Sieltä se todella tulee, mutta Saatana ei sitä paljasta, eikä hoitomies itse sitä ymmärrä, vaikka Pyhä Henki on sen näin selvästi ilmoittanut;

"Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.

Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.

Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden,"

• Hoitomies käy kuumana:

"Mässäilikö apostoli Johanneskin Jeesuksen verellä Teuvo?

Vai miksi hän kirjoitti mm. näin?
      Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.”

Ei mässäillyt, koska hän pääsi sisään siitä ovesta, jonka takana veriset vaatteet valkaistaan ja Pyhä Henki annetaan.

Monelle on kuitenkin käynyt, kuten sinullekin:

"Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

Siksi Saatana tuli ja tuhosi sinut.

• Väkevää se veren voima, kuten hoitomies hokee.

"Myrkkyä, joka vaivuttaa nauttijansa ikuiseen kuolon uneen."

• Tämä on vielä tulkattava selko Suomeksi: "Veren voima tulee Jumalalta tepu."

Veren voimaa ei Jumalalta tipu.

• Kun tässä aikaa on, tulkkaan vielä tämän: "Jeesuksen veri ihastu vai vihastus."

Saatanalle ihastus Jumalalle vihastus, ja siksi Jeesus jätti koko ihmiskunnan Saatanan haltuun, sanoen armeijan ajoilta tutun sanan: Jatkakaa!

"Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!"

• TeuvoSuni kirjoitti:

Kun tässä aikaa on, tulkkaan vielä tämän: "Jeesuksen veri ihastu vai vihastus."

Saatanalle ihastus Jumalalle vihastus, ja siksi Jeesus jätti koko ihmiskunnan Saatanan haltuun, sanoen armeijan ajoilta tutun sanan: Jatkakaa!

"Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!"

Oikein hän julistaa: "Jeesus antoi tehtävän!"

Ei kuitenkaan sellaista, josta hän hehkuttaa. Vaan tämän saman, joka minulle annettiin neljä vuotta myöhemmin, koska pelkuruus esti häntä jo silloin ottamasta tehtävää vastaan. Vaikka vl-kodin kasvattina tämän hyvin tiesi:

"Näin sanoo Herra Jumala Suomen luterilaiselle kirkolle ja sen suurimmalle, vanhoillislestadiolaisten lahkolle Suomen Rauhan Yhdistykselle:

"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa: en minä ole tullut tuomaan rauhaa vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan, ja ihmisten vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa."

Koska Rauhanyhdistyksen opilla tuomitaan, omitaan Jumalan valtakunta ja Kristuksen sovitusverikin, on tämän opin alla pidettävät tilaisuudet poistettava seurakuntien virallisista ilmoituksista.

Raamattu sanoo myöskin: "Paimenia kohtaan syttyy minun vihani ja johtomiehiä minä rankaisen, sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastaan."

Vein tämän ensiksi kirkkoherra Reijo Junttilalle, joka kaksi vuotta aikaisemmin, kun minut kirkkoneuvostoon kutsuttiin, sanoi tämän opin olevan harhaoppia. Siitä huolimatta hän ei suostunut tähän vaatimukseen, vaikka Jumalan käsky on selvä:

"Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.
        Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä."

Vein sen myöskin piispa Olavi Rimpiläiselle ja kutsuin kotiini vanhoillislestadiolaisen papin, Aimo Hautamäen, jolle kerroin kaikki elämäni tapahtumat ja sain ensimmäisen matkalipun helvettiin:

"Olemme eri valtakunnan lapsia ja helvettiin menet, jos et meidän joukkoon tule tunnustamaan syntejäsi, sillä vain me olemme oikeita jumalanlapsia ja vain meillä on oikeus Jeesuksen Kristuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä oikeus antaa ihmisille syntejä anteeksi.

" Tämän jälkeen sain häneltä tuon matkalipun myöskin kahtena seuraavana vuonna, koska se oli voimassa vain vuoden kerrallaan. Näin minä sen käsitin. Pari viikkoa vierähti Pyhän Hengen käskyn viemisestä, kun vaimo ilmoitti:

"Meidät on lauantaina kutsuttu pappilaan." Hieman ihmettelin, miten tuo kutsu tulee vaimon kautta, sillä olinhan kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja, ja kaikki kutsut ja tehtävät tulivat tulivat minulle suoraan kirkkoherralta. Näin kuitenkin tapahtui, jotta tämäkin kirjoitus toteutui: "Viholliset ovat oman talon väkeä."

Tuo kolmen kopla: vaimoni, kirkkoherra ja hänen vaimonsa, olivat yksissä tuumin tehneet suunnitelman minun toimittamisesta mielisairaalaan, tämän uskonnon lehtorin, Sinikka Junttilan diagnoosin perusteella:

"Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi." Mönkään meni heidän suunnitelmansa, eivät saaneet minua edes tutkittavaksi; olinko tuollaisen viestin toimittaessani järjissäni vaiko järkeä vailla.

Koska: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat."

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Oikein hän julistaa: "Jeesus antoi tehtävän!"

Ei kuitenkaan sellaista, josta hän hehkuttaa. Vaan tämän saman, joka minulle annettiin neljä vuotta myöhemmin, koska pelkuruus esti häntä jo silloin ottamasta tehtävää vastaan. Vaikka vl-kodin kasvattina tämän hyvin tiesi:

"Näin sanoo Herra Jumala Suomen luterilaiselle kirkolle ja sen suurimmalle, vanhoillislestadiolaisten lahkolle Suomen Rauhan Yhdistykselle:

"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa: en minä ole tullut tuomaan rauhaa vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan, ja ihmisten vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa."

Koska Rauhanyhdistyksen opilla tuomitaan, omitaan Jumalan valtakunta ja Kristuksen sovitusverikin, on tämän opin alla pidettävät tilaisuudet poistettava seurakuntien virallisista ilmoituksista.

Raamattu sanoo myöskin: "Paimenia kohtaan syttyy minun vihani ja johtomiehiä minä rankaisen, sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastaan."

Vein tämän ensiksi kirkkoherra Reijo Junttilalle, joka kaksi vuotta aikaisemmin, kun minut kirkkoneuvostoon kutsuttiin, sanoi tämän opin olevan harhaoppia. Siitä huolimatta hän ei suostunut tähän vaatimukseen, vaikka Jumalan käsky on selvä:

"Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.
        Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä."

Vein sen myöskin piispa Olavi Rimpiläiselle ja kutsuin kotiini vanhoillislestadiolaisen papin, Aimo Hautamäen, jolle kerroin kaikki elämäni tapahtumat ja sain ensimmäisen matkalipun helvettiin:

"Olemme eri valtakunnan lapsia ja helvettiin menet, jos et meidän joukkoon tule tunnustamaan syntejäsi, sillä vain me olemme oikeita jumalanlapsia ja vain meillä on oikeus Jeesuksen Kristuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä oikeus antaa ihmisille syntejä anteeksi.

" Tämän jälkeen sain häneltä tuon matkalipun myöskin kahtena seuraavana vuonna, koska se oli voimassa vain vuoden kerrallaan. Näin minä sen käsitin. Pari viikkoa vierähti Pyhän Hengen käskyn viemisestä, kun vaimo ilmoitti:

"Meidät on lauantaina kutsuttu pappilaan." Hieman ihmettelin, miten tuo kutsu tulee vaimon kautta, sillä olinhan kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja, ja kaikki kutsut ja tehtävät tulivat tulivat minulle suoraan kirkkoherralta. Näin kuitenkin tapahtui, jotta tämäkin kirjoitus toteutui: "Viholliset ovat oman talon väkeä."

Tuo kolmen kopla: vaimoni, kirkkoherra ja hänen vaimonsa, olivat yksissä tuumin tehneet suunnitelman minun toimittamisesta mielisairaalaan, tämän uskonnon lehtorin, Sinikka Junttilan diagnoosin perusteella:

"Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi." Mönkään meni heidän suunnitelmansa, eivät saaneet minua edes tutkittavaksi; olinko tuollaisen viestin toimittaessani järjissäni vaiko järkeä vailla.

Koska: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat."

Ilmeisesti köysien puutteessa olet vielä vapaana. Olet surullinen esimerkki terveydenhoitomme alennustilasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti köysien puutteessa olet vielä vapaana. Olet surullinen esimerkki terveydenhoitomme alennustilasta.

Muistatko sen köyden, jonka takia minut kutsuit kotiisi ensimmäisen kerran?
        Se köysi ei ollut alennustilassa vaan ylennystilassa.

• 80luvulla Jyväskylän uskovaiset juopot babtistit teki Verenvoimakasetin. Oisko tää veren voima tullunna siitä kasetista? Aika raju kasetti.

• Todennäköisesti samasta voimasta lauloivat.
        Mutta tämän miehen veren voima on tullut Lars Leevi Laestadiukselta, ja siitä on 321 eri uskonlahkoa verenä maailmalle virrannut.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Todennäköisesti samasta voimasta lauloivat.
        Mutta tämän miehen veren voima on tullut Lars Leevi Laestadiukselta, ja siitä on 321 eri uskonlahkoa verenä maailmalle virrannut.

Korjaan ei suinkaan noin paljon, vaan 21 erihenkistä lahkoa. Vaikka kaikilla on tuo sama isä, ja esi-isä Martti Luther, profeetta Paavali, ja äiti luterilainen porttokirkko.

• Se tuli Pedon merkistä: Kuoleman rististä.

• Anonyymi

Tässä on todella paljon totuutta, joten tempaisen tämän ylös, vaikka olenkin vain Anonyymi, jota luullaan Teuvoksi.

• Anonyymi

123

• Anonyymi

Takaisin ylös, kehottaa palstan johto, joten kokeilen, mitä tapahtuu.

• TÄÖHÄN SE PÄÄTTYY:

Sitten korjataan valehtelijat ja väärämieliset:

"Jotka eivät rakastaneet totuutta, joka olisi heidät pelastanut,"

Alkaa Veren voiman hävitys;

"Taivaan temppelistä tuli taas enkeli, ja hänelläkin oli terävä sirppi.

Myös alttarista tuli enkeli, se jolla on tuli vallassaan, ja hän huusi kovalla äänellä sille enkelille, jolla oli terävä sirppi:

"Pane terävä sirppisi työhön ja korjaa tertut maan viinitarhasta. Rypäleet ovat kypsyneet."

Silloin enkeli heitti sirppinsä maan päälle, korjasi sadon maan viinitarhasta ja heitti rypäletertut suureen altaaseen, JUMALAN VIHAN VIININ VIINIKUURNAAN.

Rypäleet poljettiin altaassa kaupungin ulkopuolella, ja verta pursui niin, että veri vielä tuhannen kuudensadan stadionmitan (yli 115 kilometrin) päässä ulottui HEVOSEN KUOLAIMIIN SAAKKA.

• Veren voiman mestauspaikalle oltiin tätäkin viemässä.

• Jäähyväisiä jättämässä

• Anonyymi

Jeesus sanoi Joh 6:53-56 Totisesti totisesti, minä sanon teille:ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
      Joka syö minun pihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
      Sillä minun lihani on totinen ruoka ja minun vereni on totinen juoma.
      Joka syö minun lihani ja juo minun vereni ,se pysyy minussa, ja minä hänessä "
      Ja 1.Korinttolaiskirjeen luku 11 jakeet 23-26.
      Sillä minä olen saanut Herralta sen, minkä myös olen teille tiedoksi antanut, että Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin otti leivän,
      kiitti, mursi ja sanoi:Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan, tehkää se minun muistokseni
      Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi:"Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, niin usein kuin te juotte tähkää se minun muistokseni. "
      Sillä niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan te julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kuin hän tulee.

• Anonyymi

Tehkää tästä aloitksesta popistopyyntö, yhdessä voimme enemmän.

• Anonyymi

Tarkoitatko, että me molemmat tehtäisiin aloituksesta poistopyyntö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko, että me molemmat tehtäisiin aloituksesta poistopyyntö?

Kaikki me, sillä meitä on monta, Kukkahattutädistä alkaen.

"Mikä sinun nimesi on?" Jeesus kysyi, ja sai vastauksen: "Legioona*, sillä meitä on monta." [

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      43
      7798
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4718
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      68
      4363
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      3163
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      243
      3068
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2706
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2665
    8. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      37
      2433
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      41
      2006
    10. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1807
    Aihe