Tulen rakastamaan sua aina kävi miten kävi

Anonyymi

suurin ahdistus tulee siitä kun pelkään että vihaat mua jos en pysty nyt antamaan enempää. Tai sitten vihaat mua kun pelkäät että vielä jossain vaiheessa toimin, vaikka et halunnutkaan mitään. Siksi pitäisi saada selvyys tähän. 😔

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osioon rakkaus ja rakastaminen

• Anonyymi

no, mikset kysy tai ole aktiivisempi??

• Anonyymi

Älähän pelkää, kuka sinulle vihainen olisi? Minä en pelkää ketään, mutta jotain kuiten pelkään näin minäkin.

• Anonyymi

Ei kai kukaan ala vihaamaan sillä perusteella, että itse ei halua ja toinen yrittää? En minä ainakaan.

Haluan sen miehen enkä ala vihata, vaikka hän sanoisi ettei pysty antamaan enempää.

• Anonyymi

Ei se mitään, ymmärtäisin kyllä tuon joten en usko olevani ainoa.
      Tosiasiahan kuitenkin on että hän ei ehkä jää odottamaan mahdollista yhteydenottoasi jossain myöhemmässä vaiheessa vaan tulee kohtaamaan jonkun toisen. Varmaan tiedätkin tuon.

• Anonyymi

en usko, että kukaan vihaa sua yhtään, teit niin tai näin. En mä ainakaan vihaisi mitenkään häntä.

• Anonyymi

Kenen vuoksi haluat selvyyden, itsesi vai hänen? Pelkosi ovat ristiriitaiset. Toinen sisältää oletuksen, että rakastamasi ihminen vastaa tunteisiisi ja toinen, että ei. Minusta kuulostaa siltä, että sinun kannattaa käsitellä asia itsesi kanssa ja jättää se siihen. Toinen tuskin kaipaa mitään selvittelyitä.

• Anonyymi

Usko mua, ei hän sua vihaisi!

Jos asia aiheuttaa ahdistusta kannattaa se musta selvittää. Riippuen tietysti mikä on syynä ettet voi tällä hetkellä antaa enempää..?

• Anonyymi

Seikkailijat ja naimisissa olevat älkööt vaivautuko! 🔕👎💩💩👎🔕

• Anonyymi

Jos hän kertoisi, että rakastaa vaikkei voi alkaa suhteeseen, olisi kannalta onnellisempi tilanne kuin ei. Haluaisin kahdestaan keskustella syistä ja peloista. Kun minäkin rakastan, tunteen kertominen toisi molemmille luultavasti lohtua. Tunteen paljastuttua voisi myös luultavasti halata, edes hetken läheisyys olisi ikimuistettava juttu (kun tunteet on näin suuret).

Jos hän kertoisi, että pystyy vain suhteeseen ilman sitoumuksia, miettisin asiaa, mutta luultavasti lähtisin silti mukaan. En häviäisi varmaankaan mitään. Nuorempana olisin sanonut ehdottomasti ei, mutta tässä elämäntilanteessa ja vaikeitakin elämäntilanteita nähneenä osaa rakkautta arvostaa, vaikka sitä ei toteuteta perinteisellä
      mallilla. Samoin ehkä suhtautuisin platoniseen rakkauteen ystävyyden muodossa. Se vaatisi toki henkistä vahvuutta, koska tunne pitäisi pitää piilossa.

Ainakin itselle helpottaisi kun saisi olla avoin ja puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Tunteille ei voi mitään, ne vaan on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      164
      3583
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      53
      2040
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1098
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1034
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe