kun valitsi Neiti Kylmunin johtajakseen . Kepu ajautuu Saattohoitoon. Ei auta edes Toverihenki . Ei edes työväenlaulut . Seuraava Ylen gallup räjäyttää keputollojen hermot . Katri se vain hymyilee ja pitää hillotolpastaan kiinni .
Kyl.....keskusta.....muni
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Sipilä poliittisesti taputeltu vaikka sai paljon ääniä?
suomen kansalla on moraali
veihän politiikka 300 000 ääntä keskustalta pois
maahanmuuttoko?- Anonyymi
Kyllä se minäkin loikkasin oikein pitkän loikan perussuomalaisiin,kun kommareitten nukkehallitukseen lähdettiin mukaan...tai paremminkin barbiehallitukseen... ja se matujen paapominen,kun oma kansa kerää tölkkejä ja sieniä elääkseen,,,ei perkkkele sanon minä ja vappusataset kuivui kuin kuohitun pässin kivekset....
- Anonyymi
Monesti Keputollot ovat haukkuneet kirjoittajia vasemmistokommareiksi .Nyt ihan Kylmunin suulla Kepulaiset ovat Vasemmistolaisia . Kaalisoppa haisee ja balalaika soi.Tämähän sopii Suomi Venäjä seuran puheenjohtajalle ...Kylmunille .
- Anonyymi
Miksi herjaat noin nimellä ?.
Herjauksesta voi saada tuomionkin, laki on sellainern, ettei saa ketään herjata henkilökohtaisesti.
Opettele kirjoittamaan laajemmin, jota herjasi koskee. esim.
"meillä niin pirun kylmää, kun ollaan näin pohjoisessa " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi herjaat noin nimellä ?.
Herjauksesta voi saada tuomionkin, laki on sellainern, ettei saa ketään herjata henkilökohtaisesti.
Opettele kirjoittamaan laajemmin, jota herjasi koskee. esim.
"meillä niin pirun kylmää, kun ollaan näin pohjoisessa "Missä kohtaa herjaan? Kylmuni on itse ilmaissut kepun siirtyvän vasemmistolaiseksi . Hän itse arvioi itsensä vasemmistolaiseksi . Kerro mikä kirjoituksissani ei pidä paikkaansa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa herjaan? Kylmuni on itse ilmaissut kepun siirtyvän vasemmistolaiseksi . Hän itse arvioi itsensä vasemmistolaiseksi . Kerro mikä kirjoituksissani ei pidä paikkaansa !
Hyvin sanottu!!ha,ha...Olen isotissisen omistaja.Tukehdun nauruun...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa herjaan? Kylmuni on itse ilmaissut kepun siirtyvän vasemmistolaiseksi . Hän itse arvioi itsensä vasemmistolaiseksi . Kerro mikä kirjoituksissani ei pidä paikkaansa !
Missä Kulmuni on ilmoittanut Keskustan siirtyvän vasemmistolaiseksi? Politiikan toimittajat sekä asiantuntijat ovat linjanneet, että Sipilän vaihtuminen Kulmuniin siirsi Keskustaa "pari piirua vasemmalle". Sipilähän vei Keskustan politiikan hallituksensa linjauksissa jopa Kokoomustakin oikeammalle, joten eikö se ole aivan päivänselvää, että paluu takaisin keskemmäksi tarkoittaa siirtymistä hieman vasempaan suuntaan? Miten muuten sinne poliittiseen keskikenttään pääsee oikealta takaisin?
Punamultapolitiikkakaan ei tee Keskustasta sen vasemmistolaisempaa, mutta se antaa paremman mahdollisuuden alkiolaisemman politiikan linjalle. Milloin oikeistopuolueet olisivat ajaneet politiikkaa, joka olisi ollut esim. "köyhän asiaa" tukevaa? Sipilän hallitus oli hallitusohjelmassaan varsin kokoomuslainen, mutta se johtui Sipilästä itsestään Keskustan oikean laidan edustajana. Tätä moni keskustalainen vierasti, toiset eivät hyväksyneet ja kentän kritiikki oli senmukaista. Keskusta oli Sipilän puheenjohtajakaudella pienen sisäisen eliitiin ohjauksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Kulmuni on ilmoittanut Keskustan siirtyvän vasemmistolaiseksi? Politiikan toimittajat sekä asiantuntijat ovat linjanneet, että Sipilän vaihtuminen Kulmuniin siirsi Keskustaa "pari piirua vasemmalle". Sipilähän vei Keskustan politiikan hallituksensa linjauksissa jopa Kokoomustakin oikeammalle, joten eikö se ole aivan päivänselvää, että paluu takaisin keskemmäksi tarkoittaa siirtymistä hieman vasempaan suuntaan? Miten muuten sinne poliittiseen keskikenttään pääsee oikealta takaisin?
Punamultapolitiikkakaan ei tee Keskustasta sen vasemmistolaisempaa, mutta se antaa paremman mahdollisuuden alkiolaisemman politiikan linjalle. Milloin oikeistopuolueet olisivat ajaneet politiikkaa, joka olisi ollut esim. "köyhän asiaa" tukevaa? Sipilän hallitus oli hallitusohjelmassaan varsin kokoomuslainen, mutta se johtui Sipilästä itsestään Keskustan oikean laidan edustajana. Tätä moni keskustalainen vierasti, toiset eivät hyväksyneet ja kentän kritiikki oli senmukaista. Keskusta oli Sipilän puheenjohtajakaudella pienen sisäisen eliitiin ohjauksessa.Onko Kulmuni kiistänyt väitteet , siirtymisestä vasemmalle ... EI OLE . Kulmunia on arvioitu Kepun vasemmistosiiveksi . Miksi Kepun kannatus vain laskee , syy: Kepulaiset ovat pettyneitä , koska Kepu on vihervasemmiston takuumies/ nainen .Sipilästä olet oikeassa.Esim. Lipposen aikana , SDP oli lähes kokoomuksen linjoilla. Nyt Marinin punamulta on 30 piirua punaisempaa . Urpilainenkin sai omiltaan "luokkapetturi tuomion" pitäessään torilla puhetta , koska hän ajoi suur-rahan etua , ja tasaverot nousi , eli köyhät köyhtyi entisestään. Marinin hallitus lähenee vasemmistokommunismia , jota Kepu tukee.Tästä syystä kannatus laskee Kepussa . Tämä on kiistaton fakta . Keskusta on aina luokiteltu porvaripuolueeksi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Kulmuni kiistänyt väitteet , siirtymisestä vasemmalle ... EI OLE . Kulmunia on arvioitu Kepun vasemmistosiiveksi . Miksi Kepun kannatus vain laskee , syy: Kepulaiset ovat pettyneitä , koska Kepu on vihervasemmiston takuumies/ nainen .Sipilästä olet oikeassa.Esim. Lipposen aikana , SDP oli lähes kokoomuksen linjoilla. Nyt Marinin punamulta on 30 piirua punaisempaa . Urpilainenkin sai omiltaan "luokkapetturi tuomion" pitäessään torilla puhetta , koska hän ajoi suur-rahan etua , ja tasaverot nousi , eli köyhät köyhtyi entisestään. Marinin hallitus lähenee vasemmistokommunismia , jota Kepu tukee.Tästä syystä kannatus laskee Kepussa . Tämä on kiistaton fakta . Keskusta on aina luokiteltu porvaripuolueeksi .
Höpö höpö. Populistista puhetta, jota Keskustassakin on jouduttu kuuntelemaan. Ehkä Keskustan sipilistit edustavat porvarisiipeä, mutta porvaripuolue Keskusta ei ole ollut. Sipilän hallitus kyllä löi pahasti sitä leimaa Keskustalle ja siitäkös ei Keskustassa pidetty. Ota nyt huomioon, että kansanliikkeen alkiolaiset juuret ovat lähteneet maaseudun köyhyydestä. Keskustan politiikka poliittisessa keskikentässä sisältää piirteitä sekä oikeistosta että vasemmistosta. Ja nyt oikeistolaiset ja varsinkin populistit yrittävät leimata puoluetta juurikin Kulmuniin kohdistetulla somepommittamisella vasemmistopuolueeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Populistista puhetta, jota Keskustassakin on jouduttu kuuntelemaan. Ehkä Keskustan sipilistit edustavat porvarisiipeä, mutta porvaripuolue Keskusta ei ole ollut. Sipilän hallitus kyllä löi pahasti sitä leimaa Keskustalle ja siitäkös ei Keskustassa pidetty. Ota nyt huomioon, että kansanliikkeen alkiolaiset juuret ovat lähteneet maaseudun köyhyydestä. Keskustan politiikka poliittisessa keskikentässä sisältää piirteitä sekä oikeistosta että vasemmistosta. Ja nyt oikeistolaiset ja varsinkin populistit yrittävät leimata puoluetta juurikin Kulmuniin kohdistetulla somepommittamisella vasemmistopuolueeksi.
Mielestäsi siis gallupit ovat valetta , ja Kepun "oikea" kannatus on 30% tällä hetkellä . Pidä pääsi pensaassa ja valmistaudu kepun Saattohoitoon .
Anonyymi kirjoitti:
Onko Kulmuni kiistänyt väitteet , siirtymisestä vasemmalle ... EI OLE . Kulmunia on arvioitu Kepun vasemmistosiiveksi . Miksi Kepun kannatus vain laskee , syy: Kepulaiset ovat pettyneitä , koska Kepu on vihervasemmiston takuumies/ nainen .Sipilästä olet oikeassa.Esim. Lipposen aikana , SDP oli lähes kokoomuksen linjoilla. Nyt Marinin punamulta on 30 piirua punaisempaa . Urpilainenkin sai omiltaan "luokkapetturi tuomion" pitäessään torilla puhetta , koska hän ajoi suur-rahan etua , ja tasaverot nousi , eli köyhät köyhtyi entisestään. Marinin hallitus lähenee vasemmistokommunismia , jota Kepu tukee.Tästä syystä kannatus laskee Kepussa . Tämä on kiistaton fakta . Keskusta on aina luokiteltu porvaripuolueeksi .
>>Keskusta on aina luokiteltu porvaripuolueeksi .<<
Niin on, mutta ainoastaan suhteessaan sosialismiin, koska eduskunta jaettiin aikoinaan vain sosialistisiin ja porvarillisiin puolueisiin. Keskusta itse yritti 1970-luvulla ja 1980-luvun alussa lanseerata median käyttöön niiden sijasta termit sosialistiset ja ei-sosialistiset puolueet, mutta ei hankkeessaan onnistunut. Kertoo kuitenkin, kuinka paljon keskustalaiset pelkäsivät, että heitä pidetään porvareina kokoomuksen tapaan ihan viimeiseen tappiin asti.Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu!!ha,ha...Olen isotissisen omistaja.Tukehdun nauruun...
Kun tissit pienenevät, tulee vänestä vielä vasemmistoiaisempi kuin marina-Marin
- Anonyymi
Missäs tämä nimimerkki , joka aina "kehui" petos Anttia ja Riku Aaltoa ..luuraa ? Tiedoksi hänelle, että Kylmuni / kepu halusivat palkita Petos Antin varapuhemiehen pallilla .Lisäksi Kylmuni rakastaa yhteistyöstä vasemmiston kanssa . Kepu 30 piirua vasemmalle!
- Anonyymi
Lestakyrpyys vie keskustan, aivan kuten Juha-Lesta Sipilänkin, ennenaikaiseen hautaan...
Joten jatkakaa vain lestakepulit samaan malliin tälläkin palstalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestakyrpyys vie keskustan, aivan kuten Juha-Lesta Sipilänkin, ennenaikaiseen hautaan...
Joten jatkakaa vain lestakepulit samaan malliin tälläkin palstalla.Ei Kulmunilla ole kyrpää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Kulmunilla ole kyrpää !
Lestakyrpyys onkin Juha-Lesta Sipilän heiniä...
Ei Kulmunan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestakyrpyys onkin Juha-Lesta Sipilän heiniä...
Ei Kulmunan.Koetetaanpa keskustella haukkumatta. Minä perussuomalaisena olen huomannut ,kuinka vasemmisto yrittää leimata perussuomalaisia oikeistolaisemmiksi kuin he itse asiassa ovatkaan. PS on puolueena oikeistopuolue ja sijoittunee kansan syvissä riveissä kepun ja kokoomuksen väliin ja sillä olemme keränneet kansansuosion. Äärioikeistolaisia emme ole ja vasemmistolaisia meistä ei ikinä voi tulla, olkaamme siis PERUSSUOMALAISIA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetetaanpa keskustella haukkumatta. Minä perussuomalaisena olen huomannut ,kuinka vasemmisto yrittää leimata perussuomalaisia oikeistolaisemmiksi kuin he itse asiassa ovatkaan. PS on puolueena oikeistopuolue ja sijoittunee kansan syvissä riveissä kepun ja kokoomuksen väliin ja sillä olemme keränneet kansansuosion. Äärioikeistolaisia emme ole ja vasemmistolaisia meistä ei ikinä voi tulla, olkaamme siis PERUSSUOMALAISIA.
Olette siis pahinta äärioikeistoa. Joku teikäläinen jopa ehdotti leirillä olevien naisten ja lasten tappamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette siis pahinta äärioikeistoa. Joku teikäläinen jopa ehdotti leirillä olevien naisten ja lasten tappamista.
Suomen vihervasemmisto vihaa Israelia . He haukkuvat ps:ää natsiksi , mutta toivovat itse Israelin eli juutalaisvaltion tuhoa . Joten ketkä on äärioikeistolaisia toivoessaan juutalaisvaltion tuhoa ? Vastaus on : Suomen vihervasemmisto !
Kulmuni varmistaa kepujen alasajon.
- Anonyymi
Aloittajana: Joko eilinen A-studio todistaa aloitukseni oikeaksi . Lisäksi Kylmunin hokemavastaukset kysyttäessä kolmesti laskevaa gallupkannatusta . KEPU...SAATTOHOITO ODOTTAA !
- Anonyymi
Ei keskustan ongelmana ole puheenjohtajatar vaan se, että päätösvaltaa hallituksessa käyttää sdp. vihr .vas. Keskustan rooliksi on jäänyt olla klovnina, joka puhelee vakavaan ääneen hallitusohjelmakirjauksista, vaikka kaikki muut show'ta sivusta seuraavat näkevät, että koko hallitusohjelma on pelkkää silmänlumetta ja tyhjää sanahelinää.
Keskustan vanha kaarti, joka tylysti jätettiin sivuraiteille jo vuosia sitten, varoitti hallitukseen menosta. Ymmärsivät, että tulee keskustalle kylmää kyytiä kun menee hallitukseen voimainsa tunnossa olevan vihervasemmiston kanssa. Samoja päätöksiä hallitus olisi tehnyt, vaikka siellä olisi ollut keskustan sijaan kokoomus apupuolueena. Ei ollut kovin hyvä veto mennä apupuolueeksi hallitukseen tekemään politiikkaa, jonka omat äänestäjät kokevat vieraaksi.
Sipilän hallituksen ongelmakin oli se, että vaikka pitivät hyvää huolta taloudesta, niin monet isot uudistukset liikennepuolella kurjistivat kolmikon Helsinki-Turku-Tampere -ulkopuolisen Suomen palveluita. Iso osa junista ei pysähdy enää edes Hämeenlinnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702071
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371455Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56902- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198634