"Ihmislapsi, käännä kasvosi etelää (Australiaa)kohti, vuodata sanasi etelää vastaan ja ennusta kedon metsikköä vastaan, joka on etelämaassa. Ja sano Etelämaan metsikölle: Kuule Herran sana, näin sanoo Herra, Herra: Katso minä sytytän sinut tuleen, ja se kuluttaa kaikki sinun tuoreet puusi ja kuivat puusi. Ei sammu leimuava liekki, ja siitä kärventyvät kaikki kasvot etelästä pohjoiseen asti."
Ennustiko profeetta tämän ajan metsäpaloja, jotka eivät ota sammuakseen, vaikka kalusto on ainakin viimesen päälle. Eivätkä ne sammu, ennenkuin Hän joka säät ja ilmat säätää ne sammuttaa.
Metsäpaloista Hesekiel 20: 46-47
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä etsin raamaun kohtaa jonka laitoit esille enkä löydä mainintaa austaralia mistään kohtaa mulla on varmaan eri painos
Talvella nähdään että sammuuko vai ei.
Raamatun kirjoittajille ei ollut olemassa edes Intiaa, Australiasta nyt puhumattakaan.
Parempi että aussit nyt itse yrittävät kaikkensa. Jumalan hevosvetoista palokuntaa odoteltaessa koko manner ehtii kärähtää perin pohjin.- Anonyymi
Aloittaja on eroittanut Australia, jota ei löydy raamatusta, sulkumerkeillä, kyllä ymmärrämme asian tarkoituksen. Kuitenkin Hesekiel on profetoinut tarkasti nuo maastopalot, mitkä nyt tuntuu leimuavan siellä täällä, tuolla ja jotka sammuu vasta, kun sateet tulevat. Raamatussa Jumala sanoo ottavansa pois varjeluksensa ja kansan yltä sen pahojen tekojen tähden. Sekä toisaalla Hän sanoo antavansa tulla kaikenlaisten vitsauksien kansojen ylle määräajaksi, heidän pahojen tekojensa tähden. Siis mitä tästä opimme? Ainakin sen, että ihmiskunnan yllä on sen kaikesta pahuudesta huolimatta Jumalan varjeleva käsi, jota ilman olisimme tuhoutuneet jo aikoja sitten. Tehkäämme siis elämässämme parannusta, uskomalla ilosanoma Jeesuksesta. Koska kuitenkin me kuolemme, joko sitten onettomuudessa tai muuten vaan saamme kutsun iäisyyteen. Niin sielumme pelastuu turvaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on eroittanut Australia, jota ei löydy raamatusta, sulkumerkeillä, kyllä ymmärrämme asian tarkoituksen. Kuitenkin Hesekiel on profetoinut tarkasti nuo maastopalot, mitkä nyt tuntuu leimuavan siellä täällä, tuolla ja jotka sammuu vasta, kun sateet tulevat. Raamatussa Jumala sanoo ottavansa pois varjeluksensa ja kansan yltä sen pahojen tekojen tähden. Sekä toisaalla Hän sanoo antavansa tulla kaikenlaisten vitsauksien kansojen ylle määräajaksi, heidän pahojen tekojensa tähden. Siis mitä tästä opimme? Ainakin sen, että ihmiskunnan yllä on sen kaikesta pahuudesta huolimatta Jumalan varjeleva käsi, jota ilman olisimme tuhoutuneet jo aikoja sitten. Tehkäämme siis elämässämme parannusta, uskomalla ilosanoma Jeesuksesta. Koska kuitenkin me kuolemme, joko sitten onettomuudessa tai muuten vaan saamme kutsun iäisyyteen. Niin sielumme pelastuu turvaan.
Hesekiel on siis profetoinut jotain, jota tapahtuu maapallolla jatkuvasti ja on aina tapahtunut.
Minä profetoin, että talvella 2025 Utsjoella on pakkasta ja siellä sataa lunta. Anonyymi kirjoitti:
Ihan turha kaupata jumalaa jolla ei ole hajuakaan länsimaisesta oikeustajusta, jossa jokainen tuomitaan yksilönä eikä ketään kenenkään toisen teoista.
>ihmiskunnan yllä on sen kaikesta pahuudesta huolimatta Jumalan varjeleva käsi, jota ilman olisimme tuhoutuneet jo aikoja sitten.
Jumala siis varjelee meitä itseltään. koska Hän päättää kaikesta. Mahtava homma.- Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Ihan turha kaupata jumalaa jolla ei ole hajuakaan länsimaisesta oikeustajusta, jossa jokainen tuomitaan yksilönä eikä ketään kenenkään toisen teoista.
>ihmiskunnan yllä on sen kaikesta pahuudesta huolimatta Jumalan varjeleva käsi, jota ilman olisimme tuhoutuneet jo aikoja sitten.
Jumala siis varjelee meitä itseltään. koska Hän päättää kaikesta. Mahtava homma.Länsimainen oikeustaju on tietenkin lätöisin Jumalan kymmenestä käskystä. Siis älä tapa, älä varasta, älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi, älä tee huorin. Kunnioita isääsi ja äitiäsi, älä himoitse lähimmäisesi aviopuolisoa, äläkä mitään mikä on hänen omaansa. Onhan niitä vielä lisää, mutta kaikki ne on kuitenkin länsimaisen oikeulaitoksen lakikirjojen runkona ollut jo tuhansia vuosia, aina viimevuosiin asti. Jos näitä käskyjä ihmiset olis noudattaneet ja noudattaisivat edelleen. Olis asiat hieman toisin. Poliisit olis työttömiä, samoin armeijat, sais olla peltohommissa. Ei olis aidsia, ei juoppoja eikä narkomaaneja. Lasten ja vanhuksien elämä olis elämää lähes ilman pelkoa. Ei tarvittas turvakoteja äideille, eikä vankiloita, koska kaikki noudattaisivat Jumalan kymmentä käskyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hesekiel on siis profetoinut jotain, jota tapahtuu maapallolla jatkuvasti ja on aina tapahtunut.
Minä profetoin, että talvella 2025 Utsjoella on pakkasta ja siellä sataa lunta.Voihan toki olla, että Hesekiel ei tarkoita näitä paloja, joita ei sammumaan saa näköjään näillä nykyajan vehkeillä. Vaan paljon isompia lieskoja on vielä edessäpäin. Voihan olla, että Hesekiel tarkoittaa tulevaa aikaa, Josta Envankeliumi kertoo, jolloin alkuaineet kuumuudesta sulavat. Se aika on, ajattelen niin, atomisodan aikaa, jolloin koko maapallo kärventyy ja kaikki mitä siinä on palavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan toki olla, että Hesekiel ei tarkoita näitä paloja, joita ei sammumaan saa näköjään näillä nykyajan vehkeillä. Vaan paljon isompia lieskoja on vielä edessäpäin. Voihan olla, että Hesekiel tarkoittaa tulevaa aikaa, Josta Envankeliumi kertoo, jolloin alkuaineet kuumuudesta sulavat. Se aika on, ajattelen niin, atomisodan aikaa, jolloin koko maapallo kärventyy ja kaikki mitä siinä on palavat.
Raamattu sanoo jossain kohtaa, että tämä maapallo on talletettu tulelle. Aivan kun minä olen tallettanut vanhat saappaani tulelle. Eli heitän ne pääsiäiskokkoon sitten keväällä, siihen asti ne on talletettuna autotallissa tulelle.
- Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Jumala siis varjelee meitä itseltään. koska Hän päättää kaikesta. Mahtava homma.Jumala varjelee luomakuntaansa sielunviholliselta ja hänen joukoiltaan. Kuten Hän varjeli Kristillesen Suomen joutumasta idän ateistien tuhoamisleireihin v. 1939-40. Paljon neuvosto ateistit saivat tuhoa ja kuolemaa aikaan, mutta vielä Siniristilippu liehuu Halleluja.
Anonyymi kirjoitti:
Jumala varjelee luomakuntaansa sielunviholliselta ja hänen joukoiltaan. Kuten Hän varjeli Kristillesen Suomen joutumasta idän ateistien tuhoamisleireihin v. 1939-40. Paljon neuvosto ateistit saivat tuhoa ja kuolemaa aikaan, mutta vielä Siniristilippu liehuu Halleluja.
Jos tuo ei ollut pilaa, on selvää että jokin varjelus on sinut ohittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala varjelee luomakuntaansa sielunviholliselta ja hänen joukoiltaan. Kuten Hän varjeli Kristillesen Suomen joutumasta idän ateistien tuhoamisleireihin v. 1939-40. Paljon neuvosto ateistit saivat tuhoa ja kuolemaa aikaan, mutta vielä Siniristilippu liehuu Halleluja.
Eipä silti, meidän sotilaamme kun tutkivat kaatuneiden puna-armeijan sotilaiden sotilaspasseja. Niissä luki aina, "ei usko Jumalaan". Olen kyllä sitä mieltä, että sanat passissa ei usko Jumalaan, ei aina pitänyt paikkaansa. Sillä olihan puna -ateistit tuhonneet ja tappaneet kristittyjä ja toisin ajattelijoita ainakin 20 miljoonaa aman maansa kansalaista muutamia vuosia ennen hyökkäystä Suomeen 1939.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä silti, meidän sotilaamme kun tutkivat kaatuneiden puna-armeijan sotilaiden sotilaspasseja. Niissä luki aina, "ei usko Jumalaan". Olen kyllä sitä mieltä, että sanat passissa ei usko Jumalaan, ei aina pitänyt paikkaansa. Sillä olihan puna -ateistit tuhonneet ja tappaneet kristittyjä ja toisin ajattelijoita ainakin 20 miljoonaa aman maansa kansalaista muutamia vuosia ennen hyökkäystä Suomeen 1939.
>Eipä silti, meidän sotilaamme kun tutkivat kaatuneiden puna-armeijan sotilaiden sotilaspasseja. Niissä luki aina, "ei usko Jumalaan".
Mikäs tähän oli lähde, kun en paljon sotakirjallisuutta lukeneenakaan moista muista?
Kun sisaret ottaa housut pois tulee herätys.
Kyseinen paikka on Raamattu kansalle käännöksessä eri paikassa ja toisin.
Hesekiel 21. luku
Jumalan tuomioita verrataan metsäpaloon
Minulle tuli tämä Herran sana:
2. "Ihmislapsi, käännä kasvosi etelää kohti, saarnaa etelää vastaan ja profetoi Negevin maan metsää vastaan.
3. Sano Negevin metsälle: Kuule Herran sana. Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä sytytän sinut tuleen, ja se polttaa kaikki tuoreet ja kuivat puusi. Leimuava liekki ei sammu, ja se kärventää kaikkien kasvot etelästä pohjoiseen asti.
STLK 2017 käänös lähellä Raamattu kansalle käännöstä
Hes. 21:1. Profeettasana Negevistä
Sitten minulle tuli tämä Herran sana ja se kuului:
2. "Ihmislapsi, käännä kasvosi etelää kohti, vuodata sanasi etelää vastaan ja profetoi kedon metsikköä vastaan, joka on Negevissä.
3. Sano Negevin metsikölle: Kuule Herran sana. Näin sanoo Herra, Herra: Katso, sytytän sinut tuleen, ja se kuluttaa kaikki tuoreet puusi ja kuivat puusi. Leimuava liekki ei sammu, ja siitä kärventyvät kaikki kasvot etelästä pohjoiseen asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232346- 931324
- 541164
- 1171084
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.231020Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53936Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928