viikko viikolta, muistetaan toisistamme vähemmän, kun ei nähdä. Tai mä, sustahan en tiedä muistatko mua lainkaan. Ei me lähennytä, vaikka sitä kovasti toivon. Enkä juuri nyt edes uskalla yrittää sua nähdä, on niin epävarma olo. Eikä sullakaan mitään keinoa siihen ole, vaikka haluaisit. Ymmärrän sen.
Kevättä kohti mennään ja samalla loitonnutaan kauemmaksi toisistamme. Ehkä näemme joskus kesällä ohimennen, jolloin tunnen raastavan vihlaisun sydämessä, suurten tunteiden hautausmaalta. Surettaa. Lähes itkettää tänään.
Totuushan on, että päivä päivältä
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yhyy! Kyllä se siitä lopulta unohtuu ja helpottaa. :)
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Minä muistan yhtä paljon joka päivä!!
- Anonyymi
En tiedä mistä tää suru ja tuska tuli tänään. Surullinen ikävä, erilainen kuin aiemmin. Mulla on vaan niin kova ikävä tänään :( Ehkä tää tästä taas iloksi muuttuu.
- Anonyymi
Mahtava strategia.
- Anonyymi
Ei oo mitään strategiaa, päivä kerrallaan, välillä pää pilvissä ja välillä mahalaskulla todellisuuteen.
- Anonyymi
Onko aloittaja nainen?
- Anonyymi
On, toivottavasti tuo haistattelija nyt rauhoittuu, kun vastaan tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, toivottavasti tuo haistattelija nyt rauhoittuu, kun vastaan tähän.
Pyydän anteeksi haistattelujani *nolo*
- Anonyymi
Miksi noin? Onko jompi kumpi varattu?
- Anonyymi
Eipä se näkemättömyys mun tunteita ainakaan vähennä :(
- Anonyymi
Eikä mun vaan tuntuu ikävöinti vaan voimistuvan :) Muistelen meidän kohtaamisia ja ne lämmittää nyt kun ei olla nähty.
- Anonyymi
Mistä sen voin tietää, ettei hänellä vähennä:( Jos niitä edes on. En mä mitään tiedä, kunhan toivon ja kuvittelen. Toivon, että hänellä niitä on paljon ja ne vaan kasvaa kun ei nähä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sen voin tietää, ettei hänellä vähennä:( Jos niitä edes on. En mä mitään tiedä, kunhan toivon ja kuvittelen. Toivon, että hänellä niitä on paljon ja ne vaan kasvaa kun ei nähä.
Niin se menee, kun ei mitään oo ollukkaa. Ja vielä ne ongelmat, pisteet iin päälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se menee, kun ei mitään oo ollukkaa. Ja vielä ne ongelmat, pisteet iin päälle
Mitkä ongelmat? En tiedä hänen ongelmista (ja tietää etten tietäisi) eikä mulla mitään ongelmia ole, ei yhdessä eikä erikseen. Eipä ollut mulle viestisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen tilannettaan en voi tietää mutta ihastuneina tunteet vaihtelee kuten kirjoitat että välillä pää pilvissä ja välillä epävarmuus lannistaa. Itsellä tunteeni vain vahvistuvat nyt. :)
Tuo 16:43 on taas joku hämmentäjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kertonut joskus tunteistani hänelle. T: 16.23
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen tilannettaan en voi tietää mutta ihastuneina tunteet vaihtelee kuten kirjoitat että välillä pää pilvissä ja välillä epävarmuus lannistaa. Itsellä tunteeni vain vahvistuvat nyt. :)
Tuo 16:43 on taas joku hämmentäjä.Mullakin on jo paljon parempi ja luottavaisempi olo kuin tuossa aloitusta kirjoittaessa päivällä. Heikkoja hetkiä tulee ja menee. Ehkä on taas helpompi pysyä pinnalla, kun takertuu välillä pohjamutiin. Todellisuuden yritän pitää mielessä pilvilinnojen lisäksi :) etten ihan vaivu haavemaahan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin on jo paljon parempi ja luottavaisempi olo kuin tuossa aloitusta kirjoittaessa päivällä. Heikkoja hetkiä tulee ja menee. Ehkä on taas helpompi pysyä pinnalla, kun takertuu välillä pohjamutiin. Todellisuuden yritän pitää mielessä pilvilinnojen lisäksi :) etten ihan vaivu haavemaahan.
Haista vittu, kun et voi edes yksinkertaisiin kysymyksiin vastata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin on jo paljon parempi ja luottavaisempi olo kuin tuossa aloitusta kirjoittaessa päivällä. Heikkoja hetkiä tulee ja menee. Ehkä on taas helpompi pysyä pinnalla, kun takertuu välillä pohjamutiin. Todellisuuden yritän pitää mielessä pilvilinnojen lisäksi :) etten ihan vaivu haavemaahan.
Ja täällä taas nyyt vähän alakuloa kun ei tänäänkään nähty, on tämä tällaista ihastuneina. :)
Ja taas joku huutelija sinun perässä toi 19:38, mikä niitä säätäjiä vaivaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja täällä taas nyyt vähän alakuloa kun ei tänäänkään nähty, on tämä tällaista ihastuneina. :)
Ja taas joku huutelija sinun perässä toi 19:38, mikä niitä säätäjiä vaivaa?Täällä liikkuu suuria tunteita, se pistää säätämään yhen jos toisenkin. Alakuloa mullakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä liikkuu suuria tunteita, se pistää säätämään yhen jos toisenkin. Alakuloa mullakin.
Juuri näin, tsemppiä sulle.
- Anonyymi
Minä muistan kaikki hänen sanansa ja katseensa.
Viime katseesta on aikaa.
T:T nainen- Anonyymi
Aloittaja olikin nainen ei ollut mulle anteeksi.
T:T nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja olikin nainen ei ollut mulle anteeksi.
T:T nainenSua ei täällä kukaan kaipaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua ei täällä kukaan kaipaa!
rauhoitu
- Anonyymi
Joka päivä on vaan enemmän ikävä ku ei nähdä :(
- Anonyymi
:( Ikävää paisuu ja paisuu mulla
- Anonyymi
Sama juttu
- Anonyymi
Kannattaa muistaa joka toiselle käy näin. Hyvin tavallista kaikille käy näin jossakin vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2344002Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770